طرح توجیهی تولید انواع چراغ قوه سال 1400 + pdf + word

flashlight

جهت سفارش مطالعات بازار و طرح توجیهی تولید انواع چراغ قوه سال 1402 با نرم افزار کامفار به صورت فایل  word و pdf ، جهت اخذ جواز تاسیس و وام و تسهیلات بانکی ، این مقاله را مطالعه نموده و سپس با ما تماس بگیرید ضمنا میتوانید فایل طرح توجیهی تولید انواع چراغ قوه را که آرشیوی و مربوط به سالهای گذشته میباشد ، صرفا جهت مطالعه از انتهای همین صفحه دریافت نمایید.

چراغ قوه با توجه به مکان های مورد استفاده و نوع کاربر دارای انواع مختلف می باشد . چراغ قوه را بر حسب اندازه ، کاربرد و جنس می توان تقسیم بندی نمود . از نظر اندازه به صورت کوچک ، متوسط بزرگ ( بر حسب اندازه باطری تغذیه شده به آن ) از نظر کاربرد به صورت نوع استفاده در زیر آب و دیگری نوع معمولی و بالاخره از نظر جنس به فلزی و پلاستیکی قابل تقسیم بندی است .


معرفی محصول مورد بررسی در طرح توجیهی تولید انواع چراغ قوه


تولید کالاهای خدماتی ضمن برخورداری از اهمیت لازم سبب خواهد شد تا چرخ های صنعت با حرکت مطلوبی به چرخش در آیند .

یکی از کالاهای خدماتی که مصرف روزمره دارد چراغ قوه می باشد که دامنه کاربرد آن در منازل ، معادن ، تجسس های زیر آب و ... روز به روز وسیع تر می شود .

به صورت تجاری بیشترین حجم چراغ قوه تولیدی از نوع پلاستیکی می باشد که در اندازه ها و اشکال ظاهری متنوع تولید و در معرض فروش قرار می گیرد .

کاربرد محصول مورد بررسی در طرح توجیهی تولید انواع چراغ قوه

چراغ قوه با توجه به مکان های مورد استفاده و نوع کاربر دارای انواع مختلف می باشد .

چراغ قوه را بر حسب اندازه ، کاربرد و جنس می توان تقسیم بندی نمود .

از نظر اندازه به صورت کوچک ، متوسط بزرگ ( بر حسب اندازه باطری تغذیه شده به آن ) از نظر کاربرد به صورت نوع استفاده در زیر آب و دیگری نوع معمولی و بالاخره از نظر جنس به فلزی و پلاستیکی قابل تقسیم بندی است .


کشورهای عمده تولید کننده و مصرف کننده محصول مورد بررسی در طرح توجیهی تولید انواع چراغ قوه


با توجه به تنوع محصولات الکتریکی مخصوصاً چراغ قوه و وفور تولیدکنندگان این قطعات در سراسر جهان ، ارائه اطلاعات مجزا راجع به هر یک از قطعات امکان پذیر نمی باشد .

تولیدکننده های قطعات پلاستیکی و فلزی چراغ قوه نیز بسیار نامحدود می باشند که در ادامه تعدادی از تولیدکنندگان این محصولات آمده است .

تولید کنندگان این محصولات در جهان به صورت محلی می باشند .

همچنین سایر قطعات و محصولات لاستیکی نیز عمدتاً دارای تولیدکنندگان داخلی می باشند :

• Zhenjiang star group
• Ningbo ouya
• Daocheng auto parts industry
• Qingbo odyking International co
• Mixexport company

در حال حاضر قطعه سازان بیشتر در صدد تأمین نیاز داخل در صنایع مختلف هستند ، از سوی دیگر با تیتراژ تولید محدودی و کیفیتی که شرکت های قطعه سازی در ایران دارند ، عملاً امکان صادرات با حجم بالا برای آنها امکان پذیر نیست .

چشم انداز روشنی که پیش روی صنعت قرار دارد در صورت تأمین مواد اولیه مورد نیاز این صنعت و توسعه صنعت قطعه سازی در کشور ، توان امکان رقابت با تولیدکنندگان جهانی و منطقه ای محصولات لاستیکی بتوان به صادرات قطعات لاستیکی امیدوار بود .

وابستگی زیاد این واحد به قطعات تولیدی توجه به صنعت قطعه سازی را نیازمند بوده و رشد این صنعت و دستیابی به بازارهای صادراتی منوط به قطعه سازی مدرن می باشد .

شرایط واردات و صادرات محصول مورد بررسی در طرح توجیهی تولید انواع چراغ قوه

شرایط واردات محصول

با توجه به آنکه کد تعرفه جداگانه ای برای این محصول وجود ندارد بنابراین شرایط واردات جداگانه ای نیز برای آنها وجود ندارد . شرایط واردات آن مشابه انواع وسایل برقی و الکترونیکی در نظر گرفته می شود که معادل 16 درصد سود بازرگانی و 4 درصد حقوق گمرکی می باشد .

اهمیت استراتژیک محصول مورد بررسی در طرح توجیهی تولید انواع چراغ قوه

در جهان امروز ، در صنعت قطعه سازی ، بازاری با رقابت فشرده و حضور شرکت های بزرگ است که بی شک الزامات خاص خود را دارد .

کشورهای در حال توسعه ، برای حضور در این بازار و کسب سهمی شایسته از آن و رقابت با غول های این حیطه ، کاری بسیار دشوار در پیش خواهند داشت .

در هنگام تولید رقابتی و عصر مشتری محوری ، برخورداری از مزیت های حیاتی نظیر کیفیت و قیمت ، اصلی ترین ارکان بقای تولید کنندگان محصول و ارائه دهندگان خدمت به شمار می آید .

از این رو آینده ، قطعه سازی و مجموعه سازی کشور با توجه به حضور ناگریز شرکت های فعال ایرانی در بازارهای جهانی و بقا در آن ، نیازمند بررسی و تداوم بازنگری است .

صنعت قطعه سازی ، به عنوان پیش نیاز این واحد ، با فرصت ها و چالش های بی شماری رو به رو است . تولید چراغ قوه در کشور در تلاقی با تولید انواع قطعات پلاستیکی و لاستیکی و فلزی می باشد .

طی سال های اخیر به ویژه با تسریع روند جهانی شدن ، بزرگ ترین چالش این صنعت ، جهانی شدن و دستیابی به استانداردهای بین المللی در زمینه های رقابتی است و صرفاً با تحقق این امر می توان ادعا کرد که صنعت قطعه سازی ایران به دوران بالندگی خواهد رسید .

به صراحت می توان گفت که دورنمای صنعت قطعه سازی ایران صرفاً با افزایش کیفیت و کاهش قیمت در افق روشن جهانی شدن و همسو با الزامات جامعه جهانی قرار خواهد گرفت .

امروزه شرکت های تولید کننده انواع قطعات پلاستیکی لاستیکی با دامنه وسیعی از محصولات در حال فعالیت هستند .


فرایند اجرای طرح توجیهی تولید انواع چراغ قوه

الف ) تولید قطعات پلاستیکی

گرانول مواد اولیه پلاستیکی پس از خروج از انبار مواد اولیه ابتدا در دستگاه اختلاط با ضایعات آسیابی واحد ، رنگدانه ( در صورت لزوم ) و سایر مواد لازم مخلوط شده و سپس به قیف دستگاه تزریق وارد می گردند .

عملیات رطوبت زدایی ( گازگیری ) در خود قیف دستگاه انجام می گیرد .

قطعات پلاستیکی تولید شده در صورت معیوب بودن له همراه ضایعات غیر قابل اجتناب ( مربوط به راهگاه و مسیر تزریق مذاب ) به دستگاه آسیاب ارسال می گردند تا پس از آسیاب شدن مجدداً از طریق دستگاه اختلاط به چرخه تولید باز گردند .

قطعات سالم به جز رفلکتور به انبار قطعات ساخته شده پلاستیکی ارسال می گردند .

رفلکتور نیز به دستگاه پوشش دهی تحت خلاء رفته و پس از انجام عملیات لازم و ایجاد پوشش آینه ای بر روی آن به همین انبار منتقل می گردد .

ب ) تولید قطعات فلزی

ماده اولیه سیم فنری مستقیماً از انبار به دستگاه فنرسازی رفته و پس از شکل گیری به انبار قطعات ساخته شده فلزی ارسال می گردد .

در مورد قطعاتی که مواد اولیه آنها ورق فلزی می باشد ، ابتدا در صورت لزوم ورق ها باید به ابعاد مناسب توسط قیچی گیوتین برش بخورند ( با توجه به مصرف کم واحد مناسبتر است که ورق ها به صورت برش خورده خریداری گردند و این دستگاه حذف گردد ) سپس ورق ها توسط دستگاه پرس طی یک یا چند مرحله عملیات برش و فرم دهی ، شکل نهایی خود را پیدا خواهند کرد .

نوارهای فلزی ثابت و متحرک از این مرحله مستقیماً به انبار مواد ساخته شده فلزی ارسال می گردند و نگهدارنده رفلکتور ابتدا جهت ایجاد رزوه در لبه آن به ماشین غلطک کاری مخصوص این عملیات می رود و سپس به انبار فوق الذکر ارسال می شود .

ج ) قسمت مونتاژ و بسته بندی محصول

قطعات ساخته شده پلاستیکی و فلزی از انبارهای مربوط به این قیمت ارسال می گردند .

قطعاتی که به صورت آماده خریداری شده اند ( لامپ و سرپیچ آن ) نیز به این قسمت منتقل می شوند .

عملیات مونتاژ به صورت دستی انجام می پذیرد ولی جهت سرعت بخشیدن به کار و بهبود کیفیت ، برای مونتاژ فنر ، سوئیچ و نوارهای فلزی ثابت و متحرک از جیچ و فیکسچر مناسب استفاده خواهد شد .

محصول نهایی تولید شده در این قسمت پس از بسته بندی مناسب ، جهت فروش به انبار محصول تحویل می گردد .

:: دانلود طرح توجیهی تیپ احداث کارخانه تولید لامپ ال ای دی فیلامنتی

:: دانلود طرح توجیهی تیپ احداث کارخانه تولید چراغ قوه

:: دانلود طرح توجیهی تیپ احداث کارخانه تولید چراغ اضطراری خانگی

سخن مدیر با کاربران

از سال 83 تا امروز کنار شما کارآفرینان و سرمایه گذاران عزیز کشورمان بوده ایم و تمامی تلاش خود را کرده ایم تا در شرایط خوب و بد اقتصادی ، بتوانیم باری از دوش شما برداریم و مسیرتان را هموار سازیم.

بیش از 1100 فقره طرح توجیهی را با نهایت دقت و کیفیت و به سفارش شما کارآفرینان ایران زمین تدوین نمودیم و امروز نیز همچنان با نهایت توان در خدمت شما هستیم و خواهیم بود.

آنچه که باعث دلگرمی ما در این مسیر شده موج تقدیرها و لطف شماست که برخی از این تقدیرنامه ها را جهت مشاهده در صفحه درباره ما کانون مشاوران صنعتی ایران قرار داده ایم.

ما در این مسیر همچنان با شما خواهیم بود و به کار خود میبالیم.

لینک های مفید

دانلود رایگان طرح توجیهی

آدرس و اطلاعات تماس

تهران ، تهرانپارس، خیابان فرجام شرقی (جهت دریافت لوکیشن به ما در واتساپ پیام دهید)

iranicc.ir@gmail.com

021-77869979

09126277388 (ایمان حبیبی)

09127975250 (امیر حبیبی)

09360555304 (ایمان حبیبی واتساپ)

شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید
© 1383, 1403 تمامی حقوق این سایت محفوظ است.