طرح توجیهی سنگ نورانی یا لایت استون سال 1401 + WORD + PDF

light stone 1

جهت سفارش مطالعات بازار و طرح توجیهی تولید سنگ نورانی یا لایت استون سال 1402 با نرم افزار کامفار به صورت فایل  word و pdf ، جهت اخذ جواز تاسیس و وام و تسهیلات بانکی ، این مقاله را مطالعه نموده و سپس با ما تماس بگیرید ضمنا میتوانید فایل طرح توجیهی تولید سنگ نورانی یا لایت استون را که آرشیوی و مربوط به سالهای گذشته میباشد ، صرفا جهت مطالعه از انتهای همین صفحه دریافت نمایید.


سنگ نورانی یا لایت استون چیست و کجا کاربرد دارد ؟


یکی از بهترین روش های نورپردازی برای محوطه و گذرگاه ها ، استفاده از سنگ نورانی یا همان لایت استون ها است .این سنگ ها میتوانند بخشی از نور را از درون خود عبور داده و یک جلوه ی نورپردازی زیبا را بوجود آورند.

استفاده از سنگ های نورانی در دکوراسیون خارجی (مانند نما) و همچنین دکوراسیون داخلی خانه ها طرفداران بسیاری داشته و خصوصا در سالهای اخیر رونق بالایی گرفته است.

ویژگی های سنگ نورگذر و مزایای ویژه ای که در مقایسه با دیگر متریال های مشابه در طراحی داخلی و نورپردازی دارد ، برای تثبیت قابلیت های این متریال کافی است.

با شناخت این متریال و ظرافت و زیبایی که دارد ، به جذابیت خاص آن پی خواهید برد. لایت استون ها ، در تاریکی روشنایی بینظیری از خود ایجاد می کنند و با ایجاد روشنایی از طریق عبور نور ، فضا را نورپردازی می کند.

کاربرد سنگ نورانی ( لایت استون ) به قرار زیر میباشد :

  • جهت تزئین و نورپردازی پارکینگ ، حیاط ، ساختمان ها ، راه پله
  • برای روشنایی دیوار و کف استخر
  • قابل استفاده برای نورپردازی محوطه هتل ها ، بیمارستان ها ، ویلا ها ، سازمان ها
  • برای زیبا سازی کف معابر و پیاده روها ، مسیر پارک ها ، میادین ، نورپردازی آب نماها
  • برای ساخت تابلوهای تابلوهای راهنمایی و رانندگی
  • تعیین محل های دور زدن ، ایست ، خط کشی عابر پیاده
  • دکوراسیون داخلی اعم از آکواریوم و پاسیو
  • میز و فضاسازی های داخلی

ویژگی های منحصر به فرد سنگ نورانی ( لایت استون )


سنگهای نورانی دارای ویژگیهای خاص و منحصر به فردی میباشند که آنها را برای نورپردازی ساختمان به گزینه ای کم رقیب تبدیل کرده است .

با هم برخی از این ویژگیهای سنگهای نورانی را بررسی میکنیم:

1 - وزن کم :

سنگ های نورانی در سایزهای مختلف و بصورت مربعی ، مستطیلی و گرد موجود است و نسبت به سایزی که دارند ، عموما وزن سبک و مناسبی دارند.

2 - ضد رطوبت بودن :

سنگ های نورانی یا همان لایت استون های ، از درجه حفاظتip68 برخوردار است. و از جنس رزینی نانو و یا کریستالی ساخته شده اند که در برابر رطوبت کاملا مقاوم هستند.

3 - عبور نور :

این سنگ ها قابلیت عبور دادن نور از خود را دارند به همین دلیل به آن ها سنگ های نوری گفته می شود.

درواقع ، ویژگی که این سنگ ها را خاص تر کرده و از دیگر سنگ ها متمایز می کند ، همین خصوصیت نوردهی آن ها است. این سنگ های نوری ، نور را در رنگ های قرمز ، آبی ، نارنجی ، سبز ، بنفش ، آفتابی ، مهتابی و یا RGB از خود عبور می دهند.

سنگ های نورانی که اخیرا به بازار صنایع دکوراسیون ایران راه یافتند ، با استقبال بالایی مواجه شده اند و این موضوع به دلیل کاربرد های گسترده، زیبایی و استحکام بالا، و تنوع بازار بسیار مناسبی است که دارند.

4 - انعطاف در اجرا

در صنعت ساختمان و دکوراسیون سنگ های مختلفی با فرم های مشابه وجود دارد اما امکان نصب و اجرا روی سطوح مختلف را ندارنددر صورتیکه سنگ های نوری از انعطاف پذیری بالایی برخوردارند و به راحتی نصب می شوند .

سنگ نوری یا همان لایت استون ها ، برای نصب ، به قدری یکپارچه و تمیز از آب در می آید که درز های اطراف دیده نمی شود . و ظاهر سنگ ها پس از نصب بسیار زیبا دیده می شوند.

5 - مقاومت ساختاری

سنگ های نورگذر ، پس از گذشت زمان ، زیبایی اولیه خود را دارند.این سنگ ها کاملا ضدخش میباشند.

سخن مدیر با کاربران

از سال 83 تا امروز کنار شما کارآفرینان و سرمایه گذاران عزیز کشورمان بوده ایم و تمامی تلاش خود را کرده ایم تا در شرایط خوب و بد اقتصادی ، بتوانیم باری از دوش شما برداریم و مسیرتان را هموار سازیم.

بیش از 1100 فقره طرح توجیهی را با نهایت دقت و کیفیت و به سفارش شما کارآفرینان ایران زمین تدوین نمودیم و امروز نیز همچنان با نهایت توان در خدمت شما هستیم و خواهیم بود.

آنچه که باعث دلگرمی ما در این مسیر شده موج تقدیرها و لطف شماست که برخی از این تقدیرنامه ها را جهت مشاهده در صفحه درباره ما کانون مشاوران صنعتی ایران قرار داده ایم.

ما در این مسیر همچنان با شما خواهیم بود و به کار خود میبالیم.

لینک های مفید

دانلود رایگان طرح توجیهی

آدرس و اطلاعات تماس

تهران ، تهرانپارس، خیابان فرجام شرقی (جهت دریافت لوکیشن به ما در واتساپ پیام دهید)

iranicc.ir@gmail.com

021-77869979

09126277388 (ایمان حبیبی)

09127975250 (امیر حبیبی)

09360555304 (ایمان حبیبی واتساپ)

شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید
© 1383, 1403 تمامی حقوق این سایت محفوظ است.