روش کسب درامد از وبسایت متاورسی Torum با ارز دیجیتال XTM

torum

وبسایت تورِم ( Torum ) را میتوان اولین شبکه اجتماعی حوزه متاورس نامید که بسیار شبیه وبسایت توییتر میباشد ، ارز دیجیتال وبسایت Torum ، توکن XTM میباشد که شما میتوانید با عضویت رایگان در این وبسایت و انجام ماموریت های روزانه در این وبسایت ، پاداشی از جنس توکن XTM  دریافت نمایید.

در این مقاله ما به شما روش ثبت نام رایگان و همینطور روشهایی برای کسب درامد از این شبکه اجتماعی متاورسی را خواهیم آموخت پس با ما همراه باشید اما پیشنهاد به سرمایه گذاری یا عدم سرمایه گذاری در این رمزارز نداریم و هدف ما صرفا آموزش کسب درامد رایگان از جنس توکن XTM میباشد.


شبکه اجتماعی TORUM و ارز دیجیتال آن یعنی  XTM را بهتر بشناسیم !


XTM

شبکه اجتماعی تورِم ( Torum ) ، اولین وبسایت ساخته شده در بستر بلاک چین بوده که در در حوزه متاورس فعال است . این وبسایت شباهت زیادی به توییتر دارد و شما در آن قادر خواهید بود پروفایل اختصاصی خود را ساخته و با سایر کاربران در تعامل باشید .

موضوعیت شبکه تورِم بحث پیرامون دنیای ارزهای دیجیتال است یعنی غالب گروهها و پستها و نظرات و تعاملات موجود در این شبکه اجتماعی حول محور رمز ارزها و تحلیل تکنیکالی ، بنیادی و رویدادهای مرتبط با این موضوع میباشد .

البته شبکه اجتماعی تورِم صرفا محدود به بحث و تبادل نظر نمیشود و شما میتوانید با کاوش در این وبسایت نکات جذاب و روشهایی برای کسب درامد از طریق این وبسایت را متوجه شوید که ما در ادامه این مقاله به چند روش آن اشاره میکنیم .

محیط کاربری این شبکه اجتماعی متاورسی ، بسیار ساده و زیبا طراحی شده و شما با صرف مقداری وقت ، میتوانید به آن مسلط شوید بنابراین ما برای مختصر و مفید کردن این مقاله ، از بررسی نکات ساده و بدیهی اجتناب کرده و فقط به بیان نکات مهم بسنده مینماییم.

 اما توکن محبوب XTM !

 همانطور که در تصویر میبینید ، توکن XTM که ارز دیجیتال این وبسایت میباشد در تاریخ December 6, 2021 ، قیمتی معادل 1.07  دلار دارد که البته این قیمت در نوسان خواهد بود . برای مشاهده قیمت لحظه ای توکن XTM  ، میتوانید به وبسایت کوین مارکت کپ ، و به آدرس ( https://coinmarketcap.com/currencies/torum ) مراجعه نمایید .

تعداد کل توکن های XTM ، 800 میلیون عدد بوده که تعداد 42,472,103 عدد آن در گردش میباشد .

این توکن هم در بستر اتریوم ( Ethereum ) ، هم پولیگان ( Polygon ) و هم بایننس اسمارت چین ( Binance smart chain ) موجود است که در صورتی که تصمیم به خرید این ارز دیجیتال داشتید ، توصیه میکنیم از بستر بایننس اسمارت چین آن را خریداری نمایید چون کارمزد تراکنش آن بسیار کمتر از شبکه اتریوم میباشد.


آموزش ثبت نام در شبکه اجتماعی متاورسی تورِم ( Torum )


torum referral

برای ثبت نام رایگان در وبسایت تورِم ( Torum ) نیاز به یک ایمیل معتبر و یک شماره موبایل دارید . شماره موبایل شما میتواند یکی از شماره های موجود در ایران باشد و نیاز به شماره موبایل خارجی ندارید ولی در نظر داشته باشید که حتما باید شماره موبایلی که برای ثبت نام از آن استفاده میکنید در واتساپ فعال باشد چراکه در مراحل بعدی ، وریفای کردن شماره تماس شما از طریق واتساپ انجام میپذیرد.

نکته مهم در ثبت نام :

برای ثبت نام لطفا حتما از طریق لینک داده شده ی ما وارد سایت شوید ، این به نفع شما خواهد بود اما چرا ؟!!

دلیل این امر این است که وبسایت Torum برای ثبت نام شما در صورتی که از طریق یک معرف به سایت دعوت شده باشید جایزه پرداخت خواهد کرد ، این جایزه معادل  XTM7.5 برای شما و 7.5 XTM  برای معرف شما خواهد بود که مجموعا 15 XTM میباشد . در صورتی که بدون معرف اقدام به ثبت نام نمایید هیچ جایزه ای بابت ثبت نام به شما تعلق نخواهد گرفت .

اما در صورتی که از طریق لینکی که در زیر داده شده اقدام به ثبت نام نمایید بعد از ثبت نام و تایید ایمیل و شماره تماس و انجام power bar ها ، به شما 7.5 XTM به عنوان جایزه پرداخت خواهد شد که در قسمت ولت شما در سایت قرار خواهد گرفت .

برای اثبات این ادعا نیز ،  در بالا ، تصویر قسمتی از وبسایت Torum که به همین قانون اشاره میکند برای شما قرار داده شده است.

مراحل ثبت نام در شبکه اجتماعی متاورسی تورِم ( Torum )

sign up torum

1- از طریق این لینک ثبت نام به صفحه ثبت نام بروید ، در صفحه ای که مطابق تصویر  برای شما ظاهر میگردد ، یوزر نیم دلخواه و ایمیل معتبر و شماره همراهی که به واتساپ متصل میباشد را در فیلدهای خالی وارد نموده و دکمه Proceed را بزنید تا ثبت نام شما شروع شود . دقت نمایید که شماره همراه خود را بدون صفر اول آن بنوبسید و کشور خود را روی ( Iran ( +98 ) ) قرار دهید.

2- در مرحله بعد باید پسوورد خود را تعیین کنید و در هر دو جای خالی بنویسید و مجدد دکمه را بزنید.

3- در مرحله بعد تصویر پروفایل خود را وارد نمایید و مجدد دکمه proceed را بزنید.

4- در این مرحله باید 5 نفر را فالو کنید که میتوانید به ترتیب همان پنج نفر اولی را که خود وبسایت پیشنهاد میدهد را فالو کنید .

در اینجا ثبت نام شما تکمیل میشود و شما با زدن مجدد دکمه proceed به سایت وارد میشوید. اما دقت کنید نکات مهم آموزش ما هنوز تمام نشده ، لطفا تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.


مهم ترین کار بعد از ثبت نام در سایت بلاکچینی Torum چیست ؟!

verifying torum

بعد از اینکه در متاورس Torum ثبت نام نمودید اولین کاری که باید انجام دهید وریفای کردن ایمیل و شماره موبایلتان میباشد چراکه اگر این کار را نکنید نمیتوانید از سیستم درامد زایی این وبسایت استفاده نمایید.

برای وریفای کردن ایمیل و شماره موبایلتان ، از دو قسمت میتوانید وارد شوید . مطابق تصویر ، یا از طریق دکمه ی ( verify my account ) که در ابتدا و وسط صفحه قرار دارد  میتوانید وارد صفحه وریفیکیشن شوید و یا روی دکمه مثلثی شکل گوشه ی بالای سمت راست وبسایت کلیک نموده و وارد گزینه ی setting  شوید.

حال با تصویر زیر مواجه میشوید :

verifying torum2

همانطور که در سمت راست تصویر میبینید ، جلوی گزینه  Email Address و  Mobile Number ، دکمه آبی رنگ VERIFY قرار دارد.

برای تایید کردن ایمیلتان ، روی دکمه  VERIFY  مقابل EMAIL ADDRESS کلیک نموده و مجددا روی دکمه SEND کلیک نمایید . ایمیلی از طرف وبسایت torum برای شما ارسال میشود که شما با رفتن به آن ایمیل و کلیلک کردن روی لینکی که در ایمیل قرار دارد ، ایمیل خود را تایید خواهید کرد.

برای تایید شماره موبالتان نیز باید روی دکمه Verify مقابل گزینه Mobile Number کلیک نموده و سپس روی دکمه سبز رنگ  REQUEST WHATSUP PAC کلیک نموده تا کد تایید به واتساپ شما ارسال شود . سپس کد ارسال شده در واتساپ را در جای خالی نوشته و دکمه SAVE CHANGES را بزنید .

خب تا اینجا شما موفقیت آمیز ثبت نام کرده و اطلاعات خود را تایید نموده اید. حالا به بیان روش کسب درامد از شبکه اجتماعی متاورسی Torum میپردازیم.


روش کسب درامد از متاورس Torum

TORUM MISSIONs

ما برای کسب درامد از این شبکه اجتماعی دو روش را شناسایی کرده ایم که به بیان آن میپردازیم اما لازم به ذکر است که ممکن است روشهای دیگری نیز وجود داشته باشد که ما به آن نپرداخته ایم و شما با کاوش در این متاورس میتوانید نکات تازه تری نیز دریابید.

روش اول :

این روش یک روش مستمر کسب درامد از این وبسایت است ، در این روش شما باید ماموریت های این وبسایت را که به صورت روزانه ، هفتگی و ... برای شما تعیین میشود انجام دهید و  power bar خود را به مرور کامل کنید تا بتوانید از امتیازات این وبسایت استفاده نمایید.

منوی سایت در سمت چپ سایت قرار گرفته که سه گزینه ی انتهایی آن به ترتیب  MISSIONS و WALLET و  REFFERALS میباشند .

با کلیک روی گزینه ی  MISSIONS  میتوانید ماموریتهای روزانه خود را ببینید که بسیار ساده بوده و ظرف چند دقیقه قابل انجام هستند . این ماموریت ها شامل لاگین شدن روزانه ، نوشتن یک پست ، ایجاد یک THREAD و لایک کردن پنج نفر میباشد که باید روزانه به صورت مستمر انجام پذیرد .

درست است که انجام این موارد زمان بسیار ناچیزی از وقت شما را میگیرد اما دقت نمایید که فقط فعالیت مستمر شما میتواند باعث تکمیل  power bar  شما شود بنابراین کسانی که قصد درامد زایی از این وبسایت را دارند بر اساس مطالبی که خود وبسایت ادعا میکند باید روزانه ماموریت ها ی این سایت را انجام دهند.

گزینه ی WALLET  نیز همان کیف پول شماست که میزان درامد شما را از وبسایت را نشان میدهد . به ادعای خود وبسایت Torum ، زمانی که مقدار توکن XTM شما به 500 عدد رسید میتوانید آن را به کیف پول متامسک ( METAMASK ) خود منتقل نمایید . تا آن زمان توکن های کسب شده ی شما در کیف پول وبسایت یا همان  WALLET شما میماند.

روش دوم :

در این روش شما از طریق دعوت دوستان فعال خود به این سایت میتوانید کسب درامد نمایید و دقت کنید که ثبت نام دوستان شما از طریق  Referral Link شما هم برای دوستان شما و هم برای شما منفعیت یکسانی دارد . طبق ادعای این متاورس ، وبسایت Torum برای این موضوع 15 XTM جایزه در نظر گرفته که نصف آن را به شما و نصف آن را به کسی که از طریق لینک شما عضو میشود پرداخت میکند.

برای اینکه Referral Link خود را بدست آورید ،  به منوی سمت چپ سایت رفته و روی گزینه آخر ( Referrals ) کلیک نموده و سپس در صفحه جدید روی دکمه ( COPY INVITATION LINK ) کلیک نمایید تا لینک دعوت شما کپی شود. شما میتوانید این لینک را در اختیار دوستان خود قرار دهید تا از طریق شما در سایت TORUM ثبت نام نمایند و بتوانند جایزه ثبت نام را دریافت نمایند.

البته شما زمانی که در این وبسایت شماره موبایل و ایمیل خود را تایید میکنید ، سایت TORUM ، مبلغ 2 XTM برای شما ، درولت سایت قرار میدهد اما این موضوع روش درامد زایی از سایت محسوب نمیشود چون استمرار نخواهد داشت.

نکته دیگری که در مورد وبسایت TORUM جالب توجه میباشد این است که در صورتی که کاربران این سایت پست های شما را بپسندند ، میتوانند به شما پاداش دهند اما این موضوع هم به دلیل قطعی نبودنش نمیتواند روش کسب درامد از این سایت به حساب آید و صرفا جهت اطلاع خدمت شما ارائه شد.

امیدواریم این مقاله برای شما مفید واقع شده باشد در صورتی که نظری و یا اطلاعات تکمیلی راجع به شبکه اجتماعی torum و یا رمزارز XTM داشتید و تمایل به انتشار آن داشتید میتوانید به ما در واتساپ پیام دهید .

این صفحات نیز ممکن است برای شما جذاب باشد :

طرح توجیهی و روشهای استخراج قانونی و تامین برق جهت استخراج بیت کوین

سخن مدیر با کاربران

از سال 83 تا امروز کنار شما کارآفرینان و سرمایه گذاران عزیز کشورمان بوده ایم و تمامی تلاش خود را کرده ایم تا در شرایط خوب و بد اقتصادی ، بتوانیم باری از دوش شما برداریم و مسیرتان را هموار سازیم.

بیش از 1100 فقره طرح توجیهی را با نهایت دقت و کیفیت و به سفارش شما کارآفرینان ایران زمین تدوین نمودیم و امروز نیز همچنان با نهایت توان در خدمت شما هستیم و خواهیم بود.

آنچه که باعث دلگرمی ما در این مسیر شده موج تقدیرها و لطف شماست که برخی از این تقدیرنامه ها را جهت مشاهده در صفحه درباره ما کانون مشاوران صنعتی ایران قرار داده ایم.

ما در این مسیر همچنان با شما خواهیم بود و به کار خود میبالیم.

لینک های مفید

دانلود رایگان طرح توجیهی

آدرس و اطلاعات تماس

تهران ، تهرانپارس، خیابان فرجام شرقی (جهت دریافت لوکیشن به ما در واتساپ پیام دهید)

iranicc.ir@gmail.com

021-77869979

09126277388 (ایمان حبیبی)

09127975250 (امیر حبیبی)

09360555304 (ایمان حبیبی واتساپ)

شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید
© 1383, 1403 تمامی حقوق این سایت محفوظ است.