دانلود رایگان 2 کتاب آموزش نوشتن طرح توجیهی + جزوه آموزش کامفار

business ideas 2


طرح توجیهی چیست ؟! مطالعات بازار چیست ؟! چگونه طرح توجیهی بنویسیم ؟!


مقدمه ای بر طرح توجیهی

آیا تا کنون سعی کرده اید مراحل نوشتن طرح توجیهی را بیاموزید ؟ آیا به دنبال آموزش طرح توجیهی و فراگیری اصول نگارش طرح توجیهی بوده اید؟! مثلا نحوه نوشتن طرح توجیهی کشاورزی یا نحوه نوشتن طرح توجیهی خدمات و یا نوشتن طرح توجیهی گردشگری ؟! آیا در فضای اینترنت به دنبال راهنمای نوشتن طرح توجیهی و اصول نگارش طرح توجیهی برای نوشتن طرح کسب و کار مدتها وقت خود را صرف کرده و بعضا نتیجه ای هم نگرفته اید؟! آیا میدانستید تبلیغات بسیاری از سایتها مبنی بر ارائه ی فرم خام طرح توجیهی فقط حیله ی تبلیغاتی بوده و طرح توجیهی فرم خام مشخصی ندارد ؟؟!

تعریف ساده طرح توجیهی !

برای آشنایی با فرمت طرح توجیهی باید ابتدا تعریف طرح توجیهی را بدانیم . به زبان ساده طرح توجیهی اقتصادی سلسله مطالب به هم پیوسته ای است از محاسبات پیجیده و کاملا تخصصی اقتصادی و مالی برای یک پروژه که منجر به برآورد نهایی صورتهای مالی چند سال آینده ی آن پروژه و همینطور محاسبه ی شاخصه های مالی نظیر نقطه ی سر به سر و دوره ی بازگشت سرمایه و نرخ بازگشت سرمایه و موارد دیگر میشود .حصول این نتایج در نهایت باعث میشود که بعد از نوشتن گزارش توجیهی بدانیم که آیا پروژه دارای توجیه اقتصادی بوده یا نه؟!!

حال ببینیم مطالعات بازار چیست ؟

مطالعات بازار یا تحقیقات بازار به زبان ساده تخمین میزان سهم قابل حصول از بازار برای پروژه است بدین معنا که با استفاده از استعلامات دقیق میزان واردات و صادرات و همینطور میزان تولید محصول یا خدمت مورد نظر در طی چند سال برآورد گردیده و در نهایت به برآوردی از میزان مصرف محصول یا نیاز کشور به محصول در چند سال آینده خواهد رسید که متعاقبا در صورتی که میزان نیاز قابل توجهی برای کشور موجود باشد میتوان گفت توجیه بازار صورت پذیرفته و این خروجی مطالعات امکان سنجی میباشد.

در این مطلب ما برای آشنایی شما با نحوه نوشتن طرح توجیهی و همینطور اصول نگارش طرح توجیهی بسته ی راهنمای نوشتن طرح توجیهی را فراهم دیده ایم که مشتمل بر موارد زیر میباشد :

1- جزوه ی خلاصه آموزش تدوین طرح توجیهی و مطالعات بازار 90 صفحه ( word + pdf )

2- کتابچه آموزش نوشتن مطالعات بازار و طرح توجیهی با فرمت بانک صنعت و معدن 204 صفحه ( word + pdf )


و اما نرم افزار کامفار چیست + جزوه آموزش نرم افزار کامفار

comfar3

آیا تا به حال به دنبال یادگیری نگارش طرح توجیهی نرم افزار کامفار 3 بوده اید؟! اگر محتوای این مطلب را مطالعه میکنید جواب احتمالا مثبت است.

همانطور که میدانید فصل مالی یک طرح توجیهی با نرم افزار کامفار تدوین میگردد البته برای این کار از فرمت های داخلی با اکسل هم میتوان استفاده کرد.اما بهتر است هم خودتان یکبار فصل مالی طرح زودبازده را با اکسل بنویسید و بعد از کامفار گزارش بگیرید.

در مسیر یادگیری کامفار مطمئنا در ابتدای کار به دنبال کتاب آموزش کامفار بوده اید یا برخی که به آموزش مولتی میدیا علاقه دارند به دنبال فیلم آموزش نرم افزار کامفار بوده اند برخی ها هم فقط با آموزش حضوری میانه ی خوبی داشته و به دنبال دوره آموزش نرم افزار کامفار در سایتهای مختلف جستجومیکردند و برخی دیگر هم به گمان اینکه کامفار 3 یه نرم افزار دانلودی است دنبال گزینه ی دانلود نرم افزار کامفار در سایتهای مختلف دانلود نرم افزار گشته اند که مطمدنا چیزی نیافته اند چرا که نرم افزار کامفار قفل سخت افزاری داشته و بدون آن شما قادر به گزارش گیری نخواهید بود و این بدین معنیست که عملا هیچ کاری با نرم افزار نمیتوانید بکنید به جر اینکه با محیط نرم افزار و امکاناتش آشنا شوید.

حال به بحث آموزش نرم افزار کامفار برگردیم ، ما نه فیلم آموزش کامفار را نفی میکنیم و نه دوره ی آموزش کامفار را بلکه قبل از اینکه کاربران عزیز سایت ما بخواهند هزینه سنگینی برای آموزش کامفار بپردازند توجهشان را به جزوه آموزش نرم افزار کامفار pdf که توسط وبسایت کانون مشاوران برای کاربران ویژه ی سایت در نظر گرفته شده جلب میکنیم. ما این کتاب آموزش نرم افزار کامفار را که 38 صفحه است با دانلود نرم افزار کامفار البته دموی نرم افزار در یک فایل زیپ به کاربران ویژه ی سایت تقدیم میکنیم .امیدواریم مطالعه ی این کتاب و تمرین سرفصل های کتاب در دموی نرم افزار کامفار شما کاربر گرامی را از صرف هزینه های گزاف کلاسها و دوره آموزش نرم افزار کامفار بینیاز نماید.

البته لازم به ذکر میباشد که طرح توجیهی نویسی کاری بسیار تخصصی و در گرید مهندسی مالی بوده و مضاف بر نیاز به داشتن دانش مهندسی مالی ، نیاز به تجربه چندین ساله هم دارد. در نتیجه در صورتی که نیاز به تدوین یک طرح توجیهی کاملا به روز و با گرید بانکی + گزارش کامفار دارید با ما تماس بگیرید تا مشاوره های لازم به شما داده شود .

دانلود کتابچه های آموزشی نگارش طرح توجیهی

سخن مدیر با کاربران

از سال 83 تا امروز کنار شما کارآفرینان و سرمایه گذاران عزیز کشورمان بوده ایم و تمامی تلاش خود را کرده ایم تا در شرایط خوب و بد اقتصادی ، بتوانیم باری از دوش شما برداریم و مسیرتان را هموار سازیم.

بیش از 1100 فقره طرح توجیهی را با نهایت دقت و کیفیت و به سفارش شما کارآفرینان ایران زمین تدوین نمودیم و امروز نیز همچنان با نهایت توان در خدمت شما هستیم و خواهیم بود.

آنچه که باعث دلگرمی ما در این مسیر شده موج تقدیرها و لطف شماست که برخی از این تقدیرنامه ها را جهت مشاهده در صفحه درباره ما کانون مشاوران صنعتی ایران قرار داده ایم.

ما در این مسیر همچنان با شما خواهیم بود و به کار خود میبالیم.

لینک های مفید

دانلود رایگان طرح توجیهی

آدرس و اطلاعات تماس

تهران ، تهرانپارس، خیابان فرجام شرقی (جهت دریافت لوکیشن به ما در واتساپ پیام دهید)

iranicc.ir@gmail.com

021-77869979

09126277388 (ایمان حبیبی)

09127975250 (امیر حبیبی)

09360555304 (ایمان حبیبی واتساپ)

شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید
© 1383, 1403 تمامی حقوق این سایت محفوظ است.