طرح توجیهی استرهای انیدریک (انیدرید فتالیک و انیدرید مالئیک) سال 1402+pdf+word

maleic anhydride

جهت نگارش مطالعات بازار و طرح توجیهی استرهای انیدریک (انیدرید فتالیک و انیدرید مالئیک) سال 1402 اطلاعات کاملاً به روز  ، با فرمت DOC و PDF و با گزارش گیری نرم افزار کامفار ، جهت اخذ مجوز یا ارایه به بانک ، این صفحه را مطالعه نموده و سپس با ما تماس بگیرید . ضمنا میتوانید فایل pdf طرح توجیهی استرهای انیدریک (انیدرید فتالیک و انیدرید مالئیک) را که قدیمی هستند ، صرفا جهت مطالعه از انتهای صفحه دانلود نمایید.


معرفی انیدرید فتالیک و انیدرید مالئیک


انیدرید فتالیک نوعی ترکیب شیمیایی به شکل دانه های سفید و دارای فرمول فرمول شیمیایی C8H4O3 می باشد . انیدرید فتالیک در تولید رزین های پلی استر ، تولید پلاستیک از وینیل کلرید ، تولید رزین های آلکیدی ، تولید رنگ ها و .... اشاره نمود .

همچنین انیدرید مالئیک یک نوع ترکیب شیمیایی می باشد ، که به شکل بلور های سفید رنگ و دارای فرمول شیمیایی C4H2o3 می باشد . انیدرید مالئیک ماده اولیه در تولید رزین می باشد و در صنایع پایین دست پتروشیمی دارای اهمیت می باشد .

شماره تعرفه های گمرکی مرتبط با محصولات مورد بررسی در طرح توجیهی تولید انیدرید مالئیک و انیدرید فتالیک ، عبارتند از :

  • انیدرید فتالیک : 29173500
  • انیدرید مالئیک : 29171400

 


فرایند تولید انیدرید فتالیک


فرایند تولید انیدرید فتالیک ، جهت اجرای طرح توجیهی تولید انیدرید فتالیک  :

در مرحله اول توسط دستگاه BLOWER هوای گرم مورد نیاز تولید می شود . سپس هوایی که از دستگاه BLOWER خارج می شود تا دمای 160 درجه سانتی گراد به آن حرارت داده می شود . از طرفی OX را تا دمای 145 درجه سانتی گراد با استفاده از یک پری هیتر دیگر گرم می نمایند .

در مرحله دوم OX را که اتومایز شده است ، جهت انجام واکنش به راکتور انتقال می دهند .

در مرحله سوم با استفاده از جریان نمک مذاب ، به حفظ و کنترل دمای راکتور می پردازند . لازم به ذکر می باشد که مبدل پوسته لوله که بعد از راکتور قرار گرفته است ، نمک مذاب را خنک می نماید ، بدین طریق گرمایی که توسط نمک از راکتور گرفته می شود ، مبادله خواهد شد . البته گرمای اولیه راکتور در هنگام واکنش با استفاده از هیتر های برقی که در اطراف راکتور قرار دارند تامین می گردد .

در مرحله چهارم پس از این که واکنش انجام شد ، از قسمت پایین راکتور گازی خارج می شود ، که اگر دمای راکتور از حد مشخص شده بیشتر شود ، گاز راکتور دارای مالئیک انیدرید فتالیک آنیدرید می باشد . اما اگر دمای راکتور پایین باشد ، علاوه بر گاز خروجی سیتراکونیک و بنزوئیک اسید می شود ، راکتور سبب تولید در مرحله آخر نیز عملیات خالص سازی و سیستم بخار انجام می شود .


قیمت جهانی انیدرید فتالیک PA

بنا به گزارش cnionline ، Asia Pacific ، (نمودار قیمت انیدرید فتالیک در سال 1390) قیمت نقدی CFR ، انیدرید فتالیک در چین تایوان و سایر کشورهای آسیای جنوب شرقی در چند ماه اخیر USD/m 740-730 است که به طور متوسط بالغ بر USD/m 735 می گردد. که شامل هزینه بیمه و بارگیری و حمل نیز می شود (ضمیمه شماره دو ملاحظه شود) با کم کردن 30 دلار بر هر تن به عنوان هزینه بیمه ، بارگیری وحمـل قيمـت صا دراتی ایـن مـاده بـرای تحویل در بنادر ایران برابر USD/m 705 می باشد.


دانلود فایل آرشیوی طرح توجیهی استرهای انیدریک (انیدرید فتالیک و انیدرید مالئیک) 


 

سخن مدیر با کاربران

از سال 83 تا امروز کنار شما کارآفرینان و سرمایه گذاران عزیز کشورمان بوده ایم و تمامی تلاش خود را کرده ایم تا در شرایط خوب و بد اقتصادی ، بتوانیم باری از دوش شما برداریم و مسیرتان را هموار سازیم.

بیش از 1100 فقره طرح توجیهی را با نهایت دقت و کیفیت و به سفارش شما کارآفرینان ایران زمین تدوین نمودیم و امروز نیز همچنان با نهایت توان در خدمت شما هستیم و خواهیم بود.

آنچه که باعث دلگرمی ما در این مسیر شده موج تقدیرها و لطف شماست که برخی از این تقدیرنامه ها را جهت مشاهده در صفحه درباره ما کانون مشاوران صنعتی ایران قرار داده ایم.

ما در این مسیر همچنان با شما خواهیم بود و به کار خود میبالیم.

لینک های مفید

دانلود رایگان طرح توجیهی

آدرس و اطلاعات تماس

تهران ، تهرانپارس، خیابان فرجام شرقی (جهت دریافت لوکیشن به ما در واتساپ پیام دهید)

iranicc.ir@gmail.com

021-77869979

09126277388 (ایمان حبیبی)

09127975250 (امیر حبیبی)

09360555304 (ایمان حبیبی واتساپ)

شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید
© 1383, 1403 تمامی حقوق این سایت محفوظ است.