دانلود 200 طرح توجیهی سال 1400 و 1401 با کامفار (word+pdf)

business ideas 2


بیزنس پلن های سال 1400 و 1401 ، منبعی با کیفیت برای مطالعه کسب و کارها


کانون مشاوران سرمایه گذاری ایران در اقدامی بی سابقه اقدام به ارائه ی کاملترین مجموعه ی طرح های توجیهی تیپ سال 1400 و 1401 به کاربران عضو سایت نموده است.

این ایده های نو سرمایه گذاری نزدیک به 200 عنوان طرح توجیهی منتخب و گلچین شده سال 1400 و 1401 بوده که توسط تیم وبسای ما با هدف کمک به صنعت ، کارآفرینی و ترویج فرهنگ سرمایه گذاری و در راستای تحقق اهداف کلان اقتصادی ایران انجام گرفته است.

هدف اصلی از ارائه ی این مجموعه مطالعات امکانسنجی سال 1400 و 1401 جلوگیری از سوء استفاده ی افراد و شرکتهای نامعتبر و سودجو از طرحهای تجاری تیپ و فروش آنها به متقاضیان و سرمایه گذاران محترم کشور به عنوان طرح توجیهی بانکی میباشد.

لازم به ذکر میباشد که بیزنس پلن های ویژه ی سایت که برای کاربرای عضو در نظر گرفته شده دارای کیفیتی بسیار بالاتر از طرح های توجیهی تیپ موجود در بسیاری از سایتهای دیگر میباشند .

هر کدام از طرح های ویژه میتواند یک ایده نو سرمایه گذاری با آپدیت سال 1400 و 1401 باشد که با مطالعه ی آن میتوانید با محتوای این ایده های نو سرمایه گذاری آشنا شوید.


آیا طرحهای توجیهی تیپ سال 1401 و 1400 برای گرفتن وام و مجوز و یا زمین مناسب هستند ؟


در ذیل این متن به کاربرد های این محموعه از طرحهای کسب و کار اشاره خواهد شد ولی پیش از آن توجه مخاطبان عزیز و محترم این مطلب رو به این نکته جلب مینماییم که این بیزنس پلن ها همگی فقط به عنوان طرح تجاری تیپ و به منظور استفاده مطالعاتی و آشنایی بیشتر عزیزان با فرصتهای سرمایه گذاری در سال 1400 و 1401 و به عنوان نمونه طرحهای اقتصادی سودآور مناسب میباشد لذا استفاده از این طرح های تجاری به عنوان طرح کسب و کاری که هدف آن ارائه به بانک یا ارگانهای دیگر باشد و بخواهید از آن به عنوان نقشه ی راه سرمایه گذاریتان استفاده نمایید توصیه نمیشود.

توصیه ی ما این است که در صورتی که در مرحله ی جمع آوری اطلاعات هستید یا نسبت به راه اندازی کسب و کاری تردید دارید و یا میخواهید با دهها ایده نو سرمایه گذاری آشنا شوید حتما طرحهای مورد نظرتان را دانلود کرده و با دقت مطالعه نمایید اما در صورتی که تصمیم دارید کسب و کاری راه اندازی کنید و یا به یک طرح توجیهی کامل و با رعایت تمامی استانداردها و اخذ تمامی استعلام ها و همینطور با گزارش گیری نرم افزار کامفار 3 دارید حتما با تلفنهای ما تماس گرفته یا در واتساپ به ما پیام دهید تا مشاوره های لازم به شما داده شود.


و اما مزایای طرحهای توجیهی سال 1400 و 1401 چیست ؟


business ideas 1

:: تاریخ نگارش هر طرح زود بازده بین سالهای 1400 تا 1401 میباشد بنابراین در عین اینکه از نظر آمار و ارقام مناسب ارائه به بانک نیستند ولی برای کسب اطلاعات اولیه نسبت به یک فرصت سرمایه گذاری بسیار مناسب میباشند.

:: تعداد صفحات هر طرح کسب و کار معمولا بالای 30 صفحه و حتی بیشتر میباشد .این طرح های امکان سنجی میتواند به شما در مورد قیمت خط تولید طرحها ، آشنایی با خطوط تولید ، و درامد و هزینه و شاخص های مالی طرح کمک نماید.

کانون مشاوران سرمایه گذاری ایران که از سال 1385 فعالیت حرفه ای خود را در زمینه ی نگارش طرحهای توحیهی و مطالعات امکانسنجی آغاز کرده و تا کنون در کنار سرمایه گذاران محترم بوده و تنها مرکزی میباشد که تالیفات و انتشارات رسمی در زمینه ی کارآفرینی و نحوه ی تدوین طرح زودبازده دارد ، آمادگی خود را جهت تدوین طرح توجیهی با رعایت کلیه ی استاندارد ها و ضمانت دفاع از بیزنس پلن در تمامی ارگانها منجمله بانک اعلام میدارد.

جهت مشاهده لینهای دانلود طرحهای توجیهی سال 1400 و 1401 ، روی گزینه های زیر کلیک نمایید :

مشاهده لینک صفحات طرحهای توجیهی سال 1401

مشاهده لینک صفحات طرحهای توجیهی سال 1400

مشاهده لینک صفحات طرحهای توجیهی سال 99

سخن مدیر با کاربران

از سال 83 تا امروز کنار شما کارآفرینان و سرمایه گذاران عزیز کشورمان بوده ایم و تمامی تلاش خود را کرده ایم تا در شرایط خوب و بد اقتصادی ، بتوانیم باری از دوش شما برداریم و مسیرتان را هموار سازیم.

بیش از 1100 فقره طرح توجیهی را با نهایت دقت و کیفیت و به سفارش شما کارآفرینان ایران زمین تدوین نمودیم و امروز نیز همچنان با نهایت توان در خدمت شما هستیم و خواهیم بود.

آنچه که باعث دلگرمی ما در این مسیر شده موج تقدیرها و لطف شماست که برخی از این تقدیرنامه ها را جهت مشاهده در صفحه درباره ما کانون مشاوران صنعتی ایران قرار داده ایم.

ما در این مسیر همچنان با شما خواهیم بود و به کار خود میبالیم.

لینک های مفید

دانلود رایگان طرح توجیهی

آدرس و اطلاعات تماس

تهران ، تهرانپارس، خیابان فرجام شرقی (جهت دریافت لوکیشن به ما در واتساپ پیام دهید)

iranicc.ir@gmail.com

021-77869979

09126277388 (ایمان حبیبی)

09127975250 (امیر حبیبی)

09360555304 (ایمان حبیبی واتساپ)

شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید
© 1383, 1403 تمامی حقوق این سایت محفوظ است.