doroogh4

ادکلن اورجینال آنباکس یا بدون جعبه یا استوک !؟ واقعا فکر میکنید همچین چیزی وجود خارجی داره ؟! ما پرده از راز این تجارت کثیف برمیداریم.

 

فروش ادکلن های ۱۰۰% اورجینال با قیمت استثنایی ، فروش تستر عطر اورجینال با قیمت عالی !! ادکلن 100 % اوریجینال آنباکس یا بدون جعبه !!! ادکلن صد در صد اورجینال استوک !!! حتما تا کنون با تبلیغاتی مشابه این موارد مواجه شدید ! اگر مشتری پروپا قرص خرید ادکلن های اوریجینال بی جعبه هستید حتما این مطلب رو بخونید !! 

 تا حالا از خودتون پرسیدید چرا این پدیده ی عجیب ، یعنی ادکلن اورجینالی که جعبه نداره ، فقط تو ایران وجود داره و هیچوقت تو هیچ کشور دیگه ای چنین چیزی پیدا نمیکنید ؟!

یعنی مثلا یه ادکلنی که قیمتش با جعبش 5 میلیون تومانه ، بدون جعبه میشه 1 میلیون تومان ؟!! این به نظر شما منطقیه ؟! جعبه ادکلن مگر طلاکاری شده که 80 درصد قیمت یک ادکلن رو داشته باشه ؟!

ما تو این مقاله پرده از این راز کثیف و بسیار سود آور برداشتیم ، هرچند که مورد حمله و حتاکی بسیاری از این فروشندگان ادکلن های به اصطلاح بدون جعبه قرار گرفتیم اما این مقاله رو نوشتیم که اجازه ندیم یه عده سودجو بیان و به شعور مردم ما توهین کنن !! البته متاسفانه مردم خودشون اجازه میدن چنین کلاه های بزرگی سرشون بره چون وقتی یه پیشنهاد بسیار وسوسه آمیز به ما میشه ، غالبا از خودمون نمیپرسیم چرا ؟

مثلا وقتی کسی به ما میگه من یه ادکلن 7 میلیون تومانی رو به شما میدم 1.5 میلیون تومان ، ما نمیپرسیم چطور چنین چیزی ممکنه !! به تنها چیزی که فکر نمیکنیم دروغ بودن ادعای اون فرده !! برای همینه که همیشه افرادی پیدا میشن که از این غیر منطقی بودن و رویا پردازی کردن ما استفاده میکنن و دروغ رو به جای رویا به ما میفروشن !!

لطفا با ما در ادامه ی این مقاله همراه باشید تا تکلیف این ادکلن های بدون جعبه رو براتون روشن کنیم !


اگر در حال حاظر دارین از یه کانال یا فروشگاه ، ادکلنی میخرین که فروشنده ادعا میکنه ادکلن اوریجیناله اما جعبه نداره یا استوکه ، حتما و حتما این مطلب رو با دقت و کامل بخونین !! مطمئنا با دلایلی که براتون ذکر میشه همگی متوجه حقیقت ماجرا خواهید شد


 

دوستان حرف آخرو اول میزنم و بعد چند تا دلیل براتون میارم ...

چیزی به نام ادکلن اورجینال آنباکس یا بدون جعبه وجود نداره !!! ادکلن ها ، چه اورجینال و چه حتی فیک ، استوک نمیشن !!!

همش یه دروغ بزرگ و بسیار در حال فراگیر شدنه که مارو مترصد کرد این مطالب رو بنویسیم ، چون واقعا آبروی حرفه ای کسانی که در زمینه ی عطر و ادکلن فعالیت میکنند و آدمهای شریفی هستند هم به خطر افتاده !!!

 


حقیقت عطرهای استوک یا تستر ادکلنهای اورجینال چیست ؟!


 

دوستان گرامی ، مشتریان قدیمی ، خوانندگان جدید و همراهان همیشگی

ادکلن های اوریجینال بدون جعبه یا استوکی در حقیقت چیزی نیستند به جز ادکلن هایی که در داخل کشور معمولا با اسانسهای رده ی متوسط ساخته میشه و در شیشه ی اوریجینال به مشتری تحویل داده میشه !!!

بله متاسفانه حقیقت اینه ! فقط شیشه ی این عطرها اورجینال و البته مستهلکه اما عطر داخلش ساخت داخله ولی بسیار شبیه عطر واقعی !!!

ما در گروه عطرنو وابسته به وبسایت کانون مشاوران سرمایه گذاری ایران ، با علم به دو مقوله ی تجارت خارجی و همینطور صنعت عطر و ادکلن این حقیقت رو برای شما واضح تر میکنیم فقط لطفا تا پایان این مطلب همراه ما باشید .

قبل از ادامه ی مطلب توجه شما رو به دو سوال بسیار ساده که میتونه دو علت برای حقیقتی که گفتیم باشه جلب میکنم !!

 


1️⃣ چرا شیشه ی خالی ادکلن های اوریجینال با قیمتهای خوب توی بازار معامله میشه ؟؟!!


 

( اگر نمیدونستین با یه جستجوی ساده در اپ دیوار یا شیپور و همینطور بازار ادکلن متوجه خواید شد که اینگونه هست !! )

آیا دلیلی غیر از از این میتونه داشته باشه که این شیشه ها قراره مجددا پر بشه و به عنوان ادکلن اوریجینال به مشتری فروخته بشه ؟؟!! متاسفانه خیر !!

شبکه ای از افراد سود جو به وجود اومده که یک سر اونها معمولا سرایدارهای ساختمان ها و مجتمع های مسکونی بزرگ و بالای شهر تهران هستن . این افراد به صورت هفتگی یا ماهانه تمام شیشه هایی رو که توسط مردم اون مجتمع مسکونی به سطل زباله ریخته میشه رو جمع آوری میکنن و به شکل فله به واسطه ها میدن .

خیلی وقت ها هم افرادی با حضور پیدا کردن در محل تخلیه ی زباله های شهر داری اونها رو وارسی میکنن و شیشه های خالی ادکلن رو پیدا میکنن و به دست دلال ها میرسونن .

اونها هم در مرحله اول شیشه ها رو تمیز میکنن و در مرحله بعد درجه بندی کیفی میکنن و به فروشنده های عطر های اورجینال استوک میفروشن و فروشندگان عطر هم ، عطر هایی رو که خودشون ساختن توی شیشه ها پر میکنن و به مردم میفروشن .

البته گاهی کانال های فروش عطر استوک که فروش بالایی دارن ، مستقیما از کسانی که شیشه ها رو از زباله ها جمع آوری کردن خریداری میکنن و خودشون شیشه ها رو تمیز میکنن و برق میندازن و آماده ی پرکردن میکنن اینجوری قیمت تمام شده ی شیشه برای اونها کمتر میشه !!


ما در طی انجام این تحقیق در کسوت خریدار شیشه با برخی از دلالان صحبت کردیم و حاصل تحقیقات رو براتون مینویسیم . یک دسته ی دیگه از شیشه ها هست که مستقیما از افرادی که قبلا اون عطر رو مصرف میکردن و حالا عطر داخلش تموم شده خریداری میشوند که البته این شیشه ها خیلی تعدادشون زیاد نیست و به صورت اتفاقی پیدا میشن و نمیشه روی بودن همیشگی این شیشه ها حساب کرد و از طرفی هم قیمتشون هم بالاتره و صاحب شیشه ها معمولا حاضر نیست با قیمت خیلی پایین شیشه رو بفروشه .

 


اما روش پر کردن شیشه خالی ادکلن های اورجینال چیه ؟


 

پر کردن شیشه خالی ادکلن های اورجینال هم بسیار راحته !

درسته که در نگاه اول کار سخت و یا غیر ممکنی به نظر میرسه ! اما تقریبا از نظر سختی کار با پر کردن شیشه با درب پیچی فرقی نمیکنه و سیستمش به این شکله که بعد از اینکه درب اسپری شیشه رو برداشتن ، لوله ای رو روی نی شیشه میزارن وبه وسیله ی لوله و از طریق مکش ، هوای داخل شیشه رو خالی میکنن و بعد سمت دیگر لوله رو به داخل مخزن عطری که قبلا ساختن وارد میکنن . خلاءِ داخل شیشه باعث حرکت خود به خودی مایع عطر به داخل شیشه میشه و به همین راحتی شیشه پر میشه .

قبلا این کار رو با لوله ها و ابزاری که از شیلنگ های سرم جدا میکردن انجام میدادن . اما امروزه با فراگیر شدن این کلاهبرداری بزرگ دستگاههای اتوماتیک پر کن برای شیشه های پرسی و دسته دو وجود داره که با کمی جستجو میتونید تو بازار مروی خریداریشون کنید.

در هر حال تمام این شیشه ها شیشه های بازیافتی هستن که دارن دوباره با عطر تقلبی پر میشن و با قیمتهایی بعضا کمی پایینتر از قیمت ادکلن اصل به مردم فروخته میشوند. و چون غالب این شیشه ها از سطل ها زباله بیرون اومده و مدتها در سطلهای زباله بودن امکان هر نوع آلودگی روی این شیشه ها وجود داره مثل آلودگی های ویروسی و یا قارچ ها و کپک های سرطان زا مثل آفلاتوکسین !

شاید یکی از دغدغه های ما که باعث شد این مقاله رو بنویسیم همین موضوع بود که خرید و فروش این عطر ها ممکنه خطرات بسیار جدی رو برای سلامتی هموطنان ما به همراه داشته باشه و باید سریعا شفاف سازی بشه تا از گسترش این موضوع جلوگیری بشه .


ما یک آگهی برای خرید شیشه ی خالی ادکلن دادیم و بسیاری از این واسطه ها با ما تماس گرفتن و اعلام موجودی کردن . عکسهایی رو که از شیشه های خودشون برای ما فرستادن در زیر مشاهده کنید . جهت مشاهده ی عکسهای بیشتر به انتهای همین صفحه مراجعه کنید.

 

doroogh1

 


2️⃣ سوال دومی که باید بهش توجه کرد اینه که چرا تاجران مطرح و معتبر که همه جور کالای استوکی دیدن و وارد کردن تا حالا چیزی به اسم ادکلن استوک یا آنباکس و بدون جعبه به گوششون نخورده ؟!!


 

خودتون با چند وارد کننده ی عمده ی عطر اوریجینال تماس بگیرید تا ببینید اصلا همچنین پدیده ای رو در طول زندگی خودشون ندیدن!!

مطمئنا تا اینجای موضوع با این دوتا سوال تقریبا همه چیز براتون روشن شده !!

اما این مطلب همچنان ادامه داره ...

در فروردین 96 که دارم این مطلب رو مینویسم شیشه ی اورجینال خالی ادکلن اونتوس کرید با قیمت تقریبی 60 هزار تومان داره تو بازار به فروش میرسه‼️ و گاهی هم کمیاب میشه تو بازار و اصلا پیدا نمیشه !!

علتش اینه که گاهی تا دهها بار یه شیشه پر و خالی میشه و دست به دست میشه و اینقدر بعضی وقتا مستعمل میشه که واقعا خریدار تعجب میکنه که مگر چه بلایی سر این عطر اومده که تا این حد شیشه عطر مستعمل شده !!!

وقتی هم که از فروشنده ی ادکلن میپرسین با لحنی بازاری و کاملا با اطمینان جواب میده که این محموله ها از طریق دریا میان و روی دیواره ی کشتی حمل میشن و قاچاق وارد میشن و چتر باز میاره و صد تا دروغ دیگه که انسان رو حیرت زده میکنه !!!

متاسفانه این موضوع با فراگیرتر شدنش تجارت پر سود و کثیفی رو برای برخی اسانس کار های بی اخلاق درست کرده که بتونن طرفدارای عطر های اوریجینال رو به سمت خودشون بکشونن و سرکیسه کنن !!

حالا چند تا سوال دیگه هم پیش میاد که خوبه پاسخ اونا رو هم بدونین ‼️


1️⃣ آیا همه کسانی که این ادکلن های به اصطلاح اورجینال بدون کارتون یا آنباکسد رو میخرن و مشتریای این افراد هستند ، از خریدشون ناراضی هستند ؟؟؟!!!


 

✅ پاسخ : خیر !!

حتی با اسانسهای فرانسوی و درجه دو هم میشه رایحه ای مشابه رایحه ی اصلی عطر اوریجینال رو ساخت !! و با میزان اسانس هم میشه ماندگاریشو کاملا تنظیم کرد !!

رنگ و همه جزئیات ادکلن رو هم دقیقا میشه منطبق با کالای اوریجینال تنظیم کرد !! در عمل کیفیت کار مشابه ادکلن اصل خواهد بود !!! دقت کنید حتی با اسانسهای فرانسوی هم میشه همه ی این کارها رو کرد !!!

البته خیلی از مشتریان عطر های اورجینال به اصطلاح آنباکسد یا بدون جعبه ، اصلا یک بار هم ادکلن اصلی رو استفاده نکردن یا حتی استشمام هم نکردن و توان تشخیص رایحه اصلی و تقلبی رو ندارن .

حتی خیلی از فروشندگان عطر هم این توانایی رو ندارن . فقط کسانی که مدتها از عطر اصلی استفاده کردن و دقت رایحه و موندگاری اون رو میشناسن میتونن تفاوت رو تشخیص بدن .


2️⃣ آیا ساخت ادکلن هایی با کیفیت اوریجینال کار غلطیه ؟


 

✅ پاسخ : خیر به هیچ وجه !!!

اما فروش اونا به عنوان ادکلن اوریجینال استوک کاملا حرامه و تجارت کثیفیه !!

ما در گروه عطرنو هم کارمون دقیقا همینه !! ساخت ادکلن های کامل با کیفیت اصلی ، ساخته شده با اسانسهای اوریجینال درجه ی یک ( نه درجه دو و پایینتر !! ) و تحویل اون در شیشه های صد میل شرکتی خودمون که کاملا نو هستن !!


3️⃣ اگر این ادکلن های تستر ، واقعا اورجینال نیستند پس چرا وقتی ادکلن ها رو به مراکز معتبر فروش ادکلن میبرید بعضی از این فروشندگان عطر متوجه نمیشن که اوریجینال نیست ؟!!


 

✅ پاسخ :

اولا هر فرد عطر بازی ، فرق این دسته عطر ها رو با عطر اصلی میدونه و تشخیص میده . اگر عطر به اصطلاح استوک رو به یه فرد مجرب نشون بدین به احتمال قریب به یقین به راحتی در استفاده ی اول فیک بودنش رو تشخیص میده .

اما همه ی عطر فروشها لزوما عطر شناس نیستن ، مخصوصا افرادی که تازه کار خودشون رو شروع کردن و اصولا ارزیابی اونها برای تشخیص اصالت عطر ، بر اساس ظاهر و شیشه ی عطره ، مثلا از روی کیفیت ساخت شیشه ی عطر و ویژگیهایی مثل نوشته ها و علائم روی شیشه ، نحوه ی قرار گیری نی در شیشه ، نوع والف شیشه و ... که همگی به شیشه ی عطر برمیگرده اصالت ادکلن رو بررسی میکنن و چون شیشه ی عطری که پر شده ، اورجیناله ، این موارد هم همه درسته و کارشناس به شما میگه عطرتون اورجیناله !!!

هیچ علم غیبی در زمینه ی عطر و ادکلن وجود نداره و همه از روی همین علائم اصالت عطرو بررسی میکنند . بنابراین هر کسی میتونه اشتباه کنه !!!

البته این نکته رو هم متذکر میشم که اگر به یه عطر شناس معتبر بگین که عطرو استوک گرفتین ، به احتمال خیلی زیاد بتون خواهد گفت که داستان همینیه که ما داریم بتون میگیم . معمولا در صورتی ممکنه به اشتباه بیفتن که با اطمینان بشون بگین عطر رو به صورت اورجینال و با جعبه خریدین!!!


4️⃣ آیا ادکلن های فرا اورجینال گروه عطرنو هم عطر شناسان رو به اشتباه میندازه ؟؟!!


 

✅ این مورد رو خودتون امتحان کنید !!

البته ما اطمینان داریم شما عطر رو که استشمام کنید دیگه سراغ چیز دیگه ای و فروشگاه دیگه ای نخواهید رفت و باقی موارد براتون بی اهمیت میشه !!

ادکلن های سوئیسی ما تصور شما را نیز تغییر خواهد داد !!


5️⃣ چرا شما ادکلنهاتون رو به اسم اورجینال بدون جعبه نمیفروشید در حالی که به راحتی میتونید این کارو انجام بدین و مشتری ها هم راضی خواهند و بود و اصلا متوجه نخواهند شد ؟!!

 

✅ پاسخ :

کل محموعه عطر نو از نظر اعتقادی بر این باورند که این کار کلاهبرداری و حرام است !!

حتی اگر متوجه بشیم خریدار عمده ی ما عطرهای ما رو در شیشه ی اورجینال و به اسم اورجینال به مشتری میفروشه ، از فروش محصولاتمون بشون خودداری میکنیم.

اساس تجارت ما بر اساس صداقته و کیفیت ! ما باور داریم که : مشک آنست که خود ببوید !!


6️⃣ اگر ادکلنهای شما اورجینال نیستند چرا قیمتهای آنها خیلی پایین نیست ؟!

 

✅ پاسخ :

به این علت که هم قیمت اسانسهای اوریجینال و هم قیمت فیکساتور های خارجی از گرید بهداشتی و دارویی به همین دلیل کیفیت کالا و سلامت اون در حد کالای اورجیناله و به هیچ وجه قابل قیاس با ادکلن های طرح اصل و کپی و شرکتی مثلا اسمارت و ریو و ... نیست !! اما نسبت به قیمت محصول اوریجینال تفاوت محسوس دارد در حالی که از نظر کیفی کاملا قابل رقابته .

در واقع با توجه به اسانسهایی که ما در گروه عطرنو استفاده میکنیم قیمتهای ما بسیار منصفانه و مقرون به صرفه هستند . لطفا به این نکته توجه بفرمایید که اسانس سوئیسی گرید یک را دستفروشان و اکثر فروشگاههای ساخت اینگونه ادکلن ها مورد استفاده قرار نمیدهند چون قیمت بسیار بالایی دارد و مشتری نیز تا زمانی که یک اسانس سوئیسی واقعی را تجربه نکرده ، فروشندگان بی اخلاق به راحتی میتوانند یک اسانسی فرانسوی و یا حتی متفرقه را به جای اسانس اصل به مشتری بفروشند بدون اینکه مشتری حتی ناراضی باشد .

لازم به ذکر است که هیچ انسانی تا زمانی که کیفیت بالاتر را تجربه نکره باشد نمیتواند درک کند که کیفیت بالاتری هم ممکن است وجود داشته باشد !!

وقتی شما عطر با کیفیت بالاتر از چیزی که تا کنون مصرف کرده اید و حتی راضی هم بوده اید را تجربه نکرده باشید درک این موضوع که ادکلن مورد استفاده ی شما چقدر میتواند نسبت به گرید بالاتر خود کیفیت پایینی داشته باشد بسیار سخت میشود!!

( بسیار مهم ) : سرمایه ی ما در گروه عطرنو ، نه پول است و نه عطر !! سرمایه ی ما مشتریان ما هستند !! هدف ما رضایت مشتریانمان میباشد و کسب و کار حلال !! بنابراین در گفتار صادقیم و در مورد قیمت هم شما بعد از مشاهده و مقایسه ی محصولات ما قضاوت خواهید نمود !!

جهت خرید عطر و ادکلن با کیفیتی استثنایی و مشابه اورجینال ، به صورت عمده و یا در شیشه های شرکتی 100 میل ، به ما در واتساپ پیام دهید :

09360555304

امیر حبیبی

doroogh2

doroogh6

سخن مدیر با کاربران

از سال 83 تا امروز کنار شما کارآفرینان و سرمایه گذاران عزیز کشورمان بوده ایم و تمامی تلاش خود را کرده ایم تا در شرایط خوب و بد اقتصادی ، بتوانیم باری از دوش شما برداریم و مسیرتان را هموار سازیم.

بیش از 1100 فقره طرح توجیهی را با نهایت دقت و کیفیت و به سفارش شما کارآفرینان ایران زمین تدوین نمودیم و امروز نیز همچنان با نهایت توان در خدمت شما هستیم و خواهیم بود.

آنچه که باعث دلگرمی ما در این مسیر شده موج تقدیرها و لطف شماست که برخی از این تقدیرنامه ها را جهت مشاهده در صفحه درباره ما کانون مشاوران صنعتی ایران قرار داده ایم.

ما در این مسیر همچنان با شما خواهیم بود و به کار خود میبالیم.

لینک های مفید

دانلود رایگان طرح توجیهی

آدرس و اطلاعات تماس

تهران ، تهرانپارس، خیابان فرجام شرقی (جهت دریافت لوکیشن به ما در واتساپ پیام دهید)

iranicc.ir@gmail.com

021-77869979

09126277388 (ایمان حبیبی)

09127975250 (امیر حبیبی)

09360555304 (ایمان حبیبی واتساپ)

شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید
© 1383, 1403 تمامی حقوق این سایت محفوظ است.