راهنمای تصویری ثبت نام سامانه سیتا برای اخذ وام تبصره 18 و یا ماده 52

 citairanicc

سامانه سیتا سامانه ایست که برای تخصیص وام و تسهیلات اعتباری به پروژه های کشاورزی و دامداری راه اندازی شده است . قوانینی چون (( بند الف تبصره 18 جهاد کشاورزی )) و همینطور (( بند الف ماده 52 قانون الحاق )) ، قوانینی بوده که بر اساس آنها و از طریق سامانه سیتا ، به کشاورزان و دامداران ، وام تعلق میگیرد.

سود وام ماده 52 قانون الحاق در سال 99 :

سود وام های ماده 52 قانون الحاق عموما برای مناطق محروم 12.5 درصد و برای مناطق غیر محروم 14.5 درصد میباشد.

وام ماده 52 قانون الحاق بهتر است یا وام تبصره 18 جهاد کشاورزی ؟

حقیقت امر اینست که هر دوی این قوانین ، جهت تخصیص وام به متقاضیان اجرای طرحهای توجیهی کشاورزی و دامپروری به وجود آمده و سامانه سیتا (( سامانه یکپارچه تسهیلات اعتباری )) نیز به عنوان سامانه مربوطه تعیین شده است .

در برخی از برهه ها ، اعطای تسهیلات اعتباری از طریق یکی از این دو قانون متوقف شده اما ممکن است مجددا بعد از مدتی دوباره اعطای تسهیلات از همان طریق از سر گرفته شود .

لذا کسانی که متقاضی دریافت وام کشاورزی و دامپروری و یا صنایع تبدیلی و تکمیلی آن هستند ، بهتر است زمان درخواست وام ، هم پنل (( بند الف تبصره 18 جهاد کشاورزی )) و هم پنل (( بند الف ماده 52 قانون الحاق )) را ، در سامانه سیتا تست نموده و متناسب با نیاز خود از هر پنلی که در آن برهه فعال بود برای ارائه درخواست وام خود استفاده نمایند.

راهنمای تصویری ثبت نام در سامانه سیتا :

جهت مطالعه ی کاملترین راهنمای تصویری ثبت نام در سامانه سیتا و همینطور آشنایی با مدارک و فرم های مورد نیاز جهت ثبت نام در سامانه سیتا ، به صفحه (( راهنمای تصویری ثبت نام در سامانه سیتا )) مراجعه نمایید. در این صفحه ثبت نام در سامانه سیتا با استفاده از تصویر و مرحله به مرحله آموزش داده شده است.

سخن مدیر با کاربران

از سال 83 تا امروز کنار شما کارآفرینان و سرمایه گذاران عزیز کشورمان بوده ایم و تمامی تلاش خود را کرده ایم تا در شرایط خوب و بد اقتصادی ، بتوانیم باری از دوش شما برداریم و مسیرتان را هموار سازیم.

بیش از 1100 فقره طرح توجیهی را با نهایت دقت و کیفیت و به سفارش شما کارآفرینان ایران زمین تدوین نمودیم و امروز نیز همچنان با نهایت توان در خدمت شما هستیم و خواهیم بود.

آنچه که باعث دلگرمی ما در این مسیر شده موج تقدیرها و لطف شماست که برخی از این تقدیرنامه ها را جهت مشاهده در صفحه درباره ما کانون مشاوران صنعتی ایران قرار داده ایم.

ما در این مسیر همچنان با شما خواهیم بود و به کار خود میبالیم.

لینک های مفید

دانلود رایگان طرح توجیهی

آدرس و اطلاعات تماس

تهران ، تهرانپارس، خیابان فرجام شرقی (جهت دریافت لوکیشن به ما در واتساپ پیام دهید)

iranicc.ir@gmail.com

021-77869979

09126277388 (ایمان حبیبی)

09127975250 (امیر حبیبی)

09360555304 (ایمان حبیبی واتساپ)

شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید
© 1383, 1403 تمامی حقوق این سایت محفوظ است.