طرح توجیهی تولید آنژیوکت یا برانول سال 1400 + کامفار

Angiocath

جهت سفارش مطالعات بازار و طرح توجیهی تولید آنژیوکت یا برانول سال 1400 با نرم افزار کامفار به صورت فایل word و pdf ، جهت اخذ جواز تاسیس و وام و تسهیلات بانکی ، این مقاله را مطالعه نموده و سپس با ما تماس بگیرید ضمنا میتوانید فایل طرح توجیهی تولید آنژیوکت یا برانول را که آرشیوی و مربوط به سالهای گذشته میباشد ، صرفا جهت مطالعه از انتهای همین صفحه دریافت نمایید.


معرفی آنژیوکت یا برانول


آنژیوکت (برانول) یا همان کاتتر عروق محیطی، یک کاتتر کوچک قابل انعطاف می باشد که برای تزریق مکرر داروها، خون و یا سایر محلول های تزریقی و یا ترکیبی از انها، به کار می رود.

کاربرد دیگر این محصول برای بی حسی نخاعی، تسکین دردهای زایمان و ...می باشد. این محصول برای فرایند تزریق دارو و غذا به نوزادان بستری در بخش Nicu کارایی ویژه ای دارد.

از موارد دیگر استفاده از این محصول، می توان استفاده از آن برای بیماران قبل از جراحی، یا بیماران در اتاق های اورژانس و در رادیوگرافی ها، نام برد. در رادیوگرافی، این محصول زمان استفاده از ماده حاجب (ماده رنگی که برای تشخیص نواحی مد نظر پزشک در عکسبرداری، به بدن بیمار وارد می شود) کاربرد دارد.

از آنــژیــوکـت بـرای تــزریــق‌هــایــی کــه بــدون دخــالــت ســوزن صــورت می‌گیرد، استفاده می شود و در نتیجه، خطر عفونت کاهش یافته و از جراحت های ناشی از فرو رفتن سـوزن در بـدن، جلـوگیـری می شود.

برانول ها یا آنژیوکت ها توسط یک سوزن کوچک داخل ورید بیمار تعبیه می شوند؛ به این صورت که در ابتدا برانول با سوزن وارد رگ می شود. سپس سوزن خارج شده و قسمت پلاستیکی ظریف داخل رگ باقی می ماند و با استفاده از چسب ضد حساسیت، روی پوست بیمار محکم می شود.

آنژیوکت در پنج ســـــایـــــز 14 الی 24 ، مــطــــابــــق بــــا استانداردهای بین المللی 10555 ISO ، و در رنگ های متفاوت تولید می شود؛ که سایز و رنگ ان، در موارد استفاده ان تاثیر می گذارد.

رنگ نارنجی سایز 14، رنگ طوسی سایز 16 جهت انتقال خون، رنگ سبز سایز 18 برای استفاده در اتاق عمل، رنگ صورتی سایز 20 جهت سرم تراپی و ترزیق داروی بیمارستان، رنگ آبی سایز 22 برای تزریق دارو، و رنگ زرد سایز 24 و رنگ بنفش سایز 24 مورد استفاده برای رگ گیری کودکان و نوزادان می باشد.

در تولید انژیوکت از استاندارد بین المللی ایزو 10555، و در تولید قطعات حساس آن همانند سوزن از ضوابط استاندارد ایزو 9626 تبعیت می‌شود.


قسمت های تشکیل دهنده آنژیوکت (برانول) به شرح زیر است


1- سوزن: ازجنس فولاد پزشکی ضد زنگ بوده، و دارای پوشش سیلیکونی می باشد. قطر داخلی و خارجی این قسمت بر اساس استاندارد های مربوطه ساخته میشود ، که با تيزی مناسب برای تزريق آرام و با حداقل درد، ساخته شده است.

2- در پوش تزريق: از جنس پلی‌اتيلن، و دارای رنگ بندی‌های مختلف براساس استاندارد می باشد.

3- محافظ سوزن: از جنس پلی‌اتيلن شفاف می باشد.

4- باله‌های آنژيوكت: از پلی‌پروپيلن شفاف پزشکی ساخته می شود.

5- نگهدارنده سوزن: از جنس ABS می باشد.

6- مجرای اصلی کاتتر: از جنس تیوب تفلون با خطوط حساس به اشعه ایکس می باشد.

آنژیوکت ها در کارتن‌های ۳۶۰ عددی حاوی ۸ جعبه ۴۵ عددی بسته بندی می شوند.

باید به این نکته اشاره کرد که در بسیاری از موارد، جهت تزریق‌های وریدی از سرنگ استفاده می‌شود. اما برای تزریق‌های مکرر یا طولانی مدت مایعات و محلول‌های دارویی یا خوراکی، انژیوکت کارایی بهتری دارد. همچنین برای تزریق خون به درون شریان خونی، از آنژیوکت استفاده می‌شود.

کد ایسیک آنژیوکت، 3311513578و کد تعرفه گمرکی این محصول 90183916 می باشد.


هزینه، درآمد و سود حاصل از احداث کارخانه تولید آنژیوکت (برانول)


با توجه به نرخ بالای واردات آنژیوکت، ارائه طرح تولید آنژيوکت و شروع به تهیه آن در داخل کشور، فرصت مناسبی برای سرمایه گذاری به نظر می‌رسد. آخرین ارزیابی‌های آماری حاکی از آن است که ارزش بازار تجهیزات پزشکی در سال 2019، به 456.9 میلیارد دلار رسیده است و از سال 2015، با نرخ رشد سالانه 4.4 درصد افزایش یافته است.

در حال حاضر به دلیل رشد در تولید ونتیلاتورها و تجهیزات مورد نیاز برای معالجه بیماران COVID-19، انتظار می‌رود این بازار در سال 2021 با 6 درصد بهبود مواجه شده، و تا سال 2023 به 603.5 میلیارد دلار برسد. با نگاهی به آمارهای واردات و صاردات می‌توان اذعان کرد سهم ایران از این بازار، بسیار اندک بوده، و ایران بیشتر وارد کننده ی این محصول از هند، مالزی و چین می باشد.

بنابراین تولید این محصول می تواند توجیه اقتصادی داشته، و امکان ورود به بازار بین المللی را ایجاد نماید. حال اگر نرخ برابری دلار در تولید آنژیوکت 25000 تومان، ظرفیت تولید این محصول، 5 ملیون عدد در سال در نظر گرفته شود، با در نظر گرفتن مفروضات فوق، خلاصه طرح توجیهی انژیوکت به شرح زیر می باشد:

میزان سرمایه گداری ثابت: 5.6 ملیارد تومان

ارزش ماشین الات و ماشین الات:3.9 میلیارد تومان

نرخ بازده داخلی: 33 درصد دانش فنی و فرایند تولید آنژیوکت

قیمت هر عدد از این محصول درسال 1399 به طور میانگین با توجه به انواع رنگ آن، 1750 تومان بوده است.


فرایند تولید انژیوکت یا برانول

در این طرح قطعات تشکیل دهنده آنژیوکت از زنحیره تامین تهیه، و به خط تولید و مونتاژ اتوماتیک و کاملاً بالانس شده دارای کنترلرهای PLC و قابلیت مانیتورینگ، وارد می‌شود. در این فرایند ابتدا تیوب تفلون، در واحد برش به صورت دقیق بریده شده، و به واحد مونتاژ کانکتور منتقل می‌گردد.

باله‌های پروانه‌ای نیز به کانکتور متصل می شوند، و همزمان سوزن‌های بریده شده از طریق فیدر به واحد تنظیم موقعیت، و سپس به واحد پوشش‌دهی سیلیکون و کانکت انتهایی منتقل می شود. محصول در نهایت به واحد مونتاژ نهایی رسیده، و در آنجا در پوش سوزن، پوشش‌دهی و متصل می شود. سپس تیوب کاتتر، بدنه، محفظه، سه راهی آنژیوکت و در پوش سه راهی آنژیوکت به قسمت مونتاژ هدایت می‌گردد. در آخر آنژیوکت مونتاژ شده، جهت بسته‌بندی و استریل به اتاقک‌های حاوی گاز اتیلن‌اکساید منتقل می‌شود.

فرایند مونتاژ واحدهای مختلفی به شرح ذیل را دارا می‌باشد:

- واحد مونتاز بال کاتتر

- بخش فرمینگ تیوب

- بخش مونتاز کاتتر

- واحد تغذیه های سوزن

- واحد تغذیه سوزن

- واحد تنظیم موقعیت و زاویه استقرار سوزن

- واحد پرتو دهی UV

- واحد اتصال پوینتو پوشش سیلیکون سوزن

- واحد مونتاژ تیوب به بال مونتاژ شده

- واحد مانیتورینگ و کنترل

- واحد برگرداننده بلوک سوزن و بازرسی آن

- واحد خروج ضایعات

- واحد مونتاژ در پوش سوزن تزريق

- واحد محفظه فلش بک

- واحد مونتاژ درپوش انتهایی


ماشین‌آلات و تجهیزات تولید آنژیوکت (برانول)

ابعاد : خط تولید اتوماتیک 9*8 با ارتفاع دو متر و دارای وزن 4500 کیلوگرم

برق : سه فاز 380 ولت 30 کیلوات 50 هرتز

فشار پنوماتیک : 6 کیلوگرم بر سانتیمتر

اسکلت : فریم پروفیل sus304

کنترلر : L.S PLC

ظرفیت مونتاژ : بخش برش تیوب ETFE   2100 قطعه در ساعت، دستگاه فرمینگ 1800 قطعه در ساعت و دستگاه مونتاژ آنژیوکت تا 4000 قطعه در ساعت می باشد.

حال اگر ظرفیت تولید انژیوکت را سالانه 5 ملیون عدد در سال در نظر بگیریم، زمینی به مساحت 3000 متر مربع برای احداث کارخانه مورد نیاز می باشد. همچنین سرمایه مورد نیاز جهت تهیه ماشین الات و تجهیزات آن، 3.9 میلیارد برآورد می شود و برای حداقل 18 نفر اشتغالزایی ایجاد می کند.

:: نگارش اختصاصی طرح توجیهی کارخانه تولید آنژیوکت یا برانول

:: دانلود طرح توجیهی تیپ احداث کارخانه تولید تجهیزات و ابزار های پزشکی و بیمارستانی

:: دانلود طرح توجیهی تیپ احداث کارخانه تولید دوچرخه طبی

:: دانلود طرح توجیهی تیپ احداث کارخانه تولید ملزومات دیالیز

:: دانلود طرح توجیهی تیپ احداث کارخانه تولید ابزار پزشکی

:: دانلود طرح توجیهی تیپ احداث کارخانه تولید اتوکلاو دندان پزشکی

:: دانلود طرح توجیهی تیپ احداث کارخانه تولید دستگاه محرک ماهیچه قلب

:: دانلود طرح توجیهی تیپ احداث کارخانه تولید دستگاه جنین یاب

:: دانلود طرح توجیهی تیپ احداث کارخانه تولید فریم عینک

سخن مدیر با کاربران

از سال 83 تا امروز کنار شما کارآفرینان و سرمایه گذاران عزیز کشورمان بوده ایم و تمامی تلاش خود را کرده ایم تا در شرایط خوب و بد اقتصادی ، بتوانیم باری از دوش شما برداریم و مسیرتان را هموار سازیم.

بیش از 1100 فقره طرح توجیهی را با نهایت دقت و کیفیت و به سفارش شما کارآفرینان ایران زمین تدوین نمودیم و امروز نیز همچنان با نهایت توان در خدمت شما هستیم و خواهیم بود.

آنچه که باعث دلگرمی ما در این مسیر شده موج تقدیرها و لطف شماست که برخی از این تقدیرنامه ها را جهت مشاهده در صفحه درباره ما کانون مشاوران صنعتی ایران قرار داده ایم.

ما در این مسیر همچنان با شما خواهیم بود و به کار خود میبالیم.

لینک های مفید

دانلود رایگان طرح توجیهی

آدرس و اطلاعات تماس

تهران ، تهرانپارس، خیابان فرجام شرقی (جهت دریافت لوکیشن به ما در واتساپ پیام دهید)

iranicc.ir@gmail.com

021-77869979

09126277388 (ایمان حبیبی)

09127975250 (امیر حبیبی)

09360555304 (ایمان حبیبی واتساپ)

شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید
© 1383, 1403 تمامی حقوق این سایت محفوظ است.