طرح توجیهی تولید لامپ ال ای دی و فیلامنتی سال 1400 + pdf + word

LED lamp

جهت سفارش طرح توجیهی تولید لامپ ال ای دی و فیلامنتی سال 1402 با نرم افزار کامفار به صورت فایل  word و pdf ، جهت اخذ جواز تاسیس و وام و تسهیلات بانکی ، این مقاله را مطالعه نموده و سپس با ما تماس بگیرید ضمنا میتوانید فایل طرح توجیهی تولید لامپ ال ای دی ( LED ) را که آرشیوی و مربوط به سالهای گذشته میباشد ، صرفا جهت مطالعه از انتهای همین صفحه دریافت نمایید.

 

لامپ های LED به دلیل عمر طولانی ، عدم تولید حرارت و کم مصرف بودن ، استفاده وسیعی در نورپردازی هتل ها ، سالنهای اجتماعات ، راهروها ، خصوصاً در برق اضطراری هتل ها دارد . تنها مسئله تفاوت قیمت محصولات LED با لامپ های معمولی می باشد ، که با در نظر گرفتن طول عمر ( مدت زمان نیاز به تعویض لامپ ) ، مصرف انرژی ناچیز و تولید نکردن حرارت که به صورت غیرمستقیم باعث کاهش مصرف دستگاه های برودتی نیز می گردد ، کاملاً منتفی است .


معرفی محصول مورد بررسی در طرح توجیهی تولید انواع لامپ ال ای دی و فیلامنتی


LED مخفف واژه Light Emitted Diode به معنای دیود ساطع کننده نور است . دیودهای ساطع کننده نور در واقع جزء خانواده دیودها هستند و دیودها نیز زیر گروه نیمه هادی ها به شمار می آیند .

خاصیتی که LED ها را از سایر نیمه هادی ها متمایز می سازد این است که با گذر جریان از آنها مقداری انرژی به صورت نور از آنها ساطع می شود .

بسیاری اعتقاد دارند لامپ هایی که از دیودهای ساطع کننده نور یا همان LED ، استفاده می کنند ، آینده را از دست سایر رقبا خارج خواهند کرد .

LED ها که از دهه های گذشته در الکترونیک مورد استفاده قرار می گرفتند ، عموماً برای نمایش خاموش یا روشن بودن نمایشگرها در لوازم مولتی مدیا مورد استفاده قرار گرفته اند .

اکنون بسیاری از شرکتهای بزرگ سازنده لوازم روشنایی مخصوصاً شرکت های فعال در زمینه روشنایی منازل بسیاری از فعالیت های خود را بر روی LED ها متمرکز کرده اند و قصد دارند روشنایی لازم برای منازل را از LED ها تهیه کنند ، که به نظر می رسد این روند تا کمتر از 5 سال آینده ، باعث تغییر بسیار عمده در نوع محصولات روشنایی شود .

به طوری که در حال حاضر نیز اکثر لوازم روشنایی خانگی ، معادل LED نیز دارند و مصرف کنندگان می توانند در صورت تمایل مشابه هر نوع کالایی را از مدل LED استفاده کنند .

هر چند به نظر می رسد این تکنولوژی در سالهای آینده و با رشد قابل پیش بینی صنعت ، لوازمی یا روشنایی بسیار بهتر و مصرف انرژی کمتر و قیمت مناسب را به مشتریان ارائه دهد .

LED ها کاربردهای دیگری نیز دارند . آنها شماره ها را در ساعتهای دیجیتال نشان می دهند ، اطلاعات را از کنترل تلویزیون می فرستند (LED های مادون قرمز ) و نور آنها نشان می دهد که چه وقت وسایل روشن است . همچنین تصاویر را روی تلویزیون های پلاسما نشان می دهند .

همچنین با توجه به مصرف بسیار پایین و شدت نور بسیار عالی در انواع رنگ های مختلف ، مجموعه ای از آنها به عنوان " لامپ LED " می تواند در روشنایی منازل و چراغ های خودروها کاربرد وسیعی داشته باشد .

تنها عیب LED ها قیمت نسبتاً بالای آن است . قیمت LED با توجه به نوع ، کیفیت نور ، توان خروجی متفاوت است و در هر صورت قیمت بالاتری نسبت به معادل منابع روشنایی فلورسنت یا رشته ای خود دارد .

اما بدیهی است با همه گیر شدن آن و افزایش تقاضا ، کاهش قیمت شدیدی را خواهد داشت که در نتیجه استفاده از آن را مقرون به صرفه تر خواهد کرد .

از دیگر فواید LED ها در روشنایی خانگی می توان به اندازه کوچک آن اشاره کرد که با قرار گیری چند عدد از آن بر روی برد الکترونیکی ، نور کافی را تولید می کنند .

بزرگترین فایده این سایز کوچک ، مانند لامپهای هالوژنی قرار گیری آن در فرورفتگی های سقف ساختمان ، با اندازه دلخواه است و به این ترتیب افراد می توانند طراحی منزل و روشنایی آن را به صورت دلخواه انجام دهند.

در حالیکه لامپ های تابان و به ویژه لامپ های فلورسنت دارای سایز نسبتاً بزرگ و غیر قابل انعطافی هستند و فضای زیاد و همواری را برای نصب لازم دارند .

اما بزرگترین برتری LED عمر مفید آن است . LED ها حداقل 50 هزار ساعت عمر مفید دارند در حالیکه عمر مفید لامپ خای تابان تنها 2000 ساعت و در نهایت عمر مفید فلورسنتها ، 15000 ساعت است .

این برتری LED باعث می شود که بسیاری از افراد آینده نگر استفاده از آن را در دستور کار خود قرار دهند ، زیرا طول عمر زیاد ، نور تولیدی روشن و واضح آن باعث می شود که در هزینه های آن صرفه جویی شود .

عدم احتیاج به تعویض در کوتاه مدت ( حداقل 3 برابر بیش از فلورسنت ها ) باعث صرفه جویی بسیار در وقت مصرف کنندگان نیز می شود .

همچنین در حال حاضر در روشنایی معابر ، خیابانها و جاده ها ، تزیین و زیباسازی معابر و پل ها و مکانهای مختلف استفاده از این منابع روشنایی با توجه به هزینه بالای تعمیر و نگهداری منابع روشنایی سنتی در این مکانها و طول عمر بالا و صرفه جویی انرژی تا 90 درصد ، توجیه فنی و اقتصادی استفاده از LED ها را بسیار بیشتر می کند .

یکی دیگر از برتری های آنها مصرف بسیار پایین انرژی است که باعث تولید گرمای بسیار کم در اطراف لامپ و اشاعه آن به محیط است که می تواند فواید زیادی داشته باشد .

با توجه به دامنه کاربرد دمایی از 40- تا 85 درجه سلسیوس که یکی از مزایای عمده این منابع روشنایی است ، صنایع برودتی و به ویژه کارخانه های یخچال سازی یکی از مصرف کنندگان LED هستند و از آن در داخل دستگاه های خود استفاده می کنند ، زیرا گرمای کم تولیدی آن ، سرمای داخل دستگاه را از بین می برد .

یکی دیگر از فواید LED عدم تولید زهر سمی و کشنده جیوه است که توسط لامپهای رشته ای و کمی هم فلورسنت ها تولید می شود .

با توجه به موارد گفته شده بسیاری از مصرف کنندگان می توانند با پرداخت یک هزینه اولیه نسبتاً بالاتر ، تا مدتها از نور LED استفاده کرده و زمانی را صرف تعویض یا تعمیر آن نکنند .

تولیدکنندگان لوازم روشنایی درجه یک در جهان نیز در حال حاضر تولیدات زیادی را در این زمینه ارائه داده اند .

از مزایای دیگر لامپ های LED ، استفاده از ولتاژ بسیار پایین است که در طراحی مدار تغذیه الکترونیکی دیودهای نوری استفاده شده ، که میزان توان و جریان را کاهش داده به طوری که در مقایسه با لامپهای رشته ای و گازی و همچنین لامپهای کم مصرف موجود برتری چشمگیری دارد .

همچنین بر خلاف لامپهای کلاسیک ، نوردهی آنان به زمانی برای گرم شدن لامپ بستگی ندارند .

لامپ های LED در مقایسه با لامپ فلورسنت و دیگر لامپها ، نور دلپذیرتری دارند و نقاط سایه کمتری را ایجاد می نمایند و امکان تعیین رنگ نور لامپ نیز وجود دارد .

با توجه به مزیت های بسیار زیاد LED ها ، در آینده نه چندان دور بالاخره این منابع روشنایی جایگزین لامپهای معمولی می شود و دیگر نور تنها از چراغهای حبابدار پخش نخواهد شد .

در حال حاضر با توجه به عمر طولانی ، عدم تولید حرارت و کم مصرف بودن LED ، این محصول استفاده وسیعی در نورپردازی هتل ها ، سالنهای اجتماعات ، راهروها ، خصوصاً در برق اضطراری هتل ها دارد .

تنها مسئله باقیمانده تفاوت قیمت محصولات LED با لامپهای معمولی می باشد ، که با در نظر گرفتن طول عمر ( مدت زمان نیاز به تعویض لامپ ) ، مصرف انرژی ناچیز و تولید نکردن حرارت که به صورت غیرمستقیم باعث کاهش مصرف دستگاه های برودتی نیز می گردد ، کاملاً منتفی است .

مهمترین  لامپ ال ای دی و فیلامنتی شامل وارد زیر می باشد :

1 - لامپ های فوق کم مصرف LED

عموماً در روشنایی محیطهای مصنوعی و محیطهای عمومی کوچک مورد استفاده قرار می گیرد .

مصرف برق بین 3 تا 10 وات و میزان نوردهی بین 60 تا 150 وات لامپ های رشته ای ، این از خصوصیات این لامپها است .

شکل ظاهری آن بسیار شبیه لامپهای معمولی طراحی شده است و با تعبیه سرپیچ لامپهای معمولی استفاده از آن در هر جایی امکان پذیر است .

2 - انواع چراغهای خیابانی ال ای دی 

اینگونه چراغها در روشنایی معابر عمومی کاربرد دارند . ویژگی چراغهای خیابانی LED مصرف برق بسیار کم آن است .

در صورت استفاده از باطری های خورشیدی ، انرزی در طول روز ذخیره و در شب بدون نیاز به برق شهر قادر به روشن نمودن خیابانها می باشد .

علاوه بر این طول عمر بالای اینگونه لامپها هزینه سرویس و نگهداری آن را بسیار کاهش می دهد .

3 – انواع پروژکتور ال ای دی

در روشنایی محیط های باز یا بسته مورد استفاده قرار می گیرند .

مصرف برق این نوع پروژکتورها بسته به تعداد لامپ LED بکار رفته در آنها بین 20 تا 55 وات است .

زاویه نورپردازی بین 25 تا 100 درجه و قابل استفاده در ولتاژ برق بین 12 تا 220 ولت می باشد .

مصرف برق به مراتب پایین تر از سایر لامپها و طول عمر بالای آن مهمترین شاخص این محصول است .

4 - لامپ قارچی  ال ای دی

این محصول جزء اختراعات ثبت شده شرکت روشن تاب توس می باشد .

میزان مصرف لامپ قارچی بین 11 تا 20 وات و نوردهی آن برابر با لامپ 100 تا 150 وات رشته ای یا 60 وات فلورسنت است .

بیشترین مورد مصرف آن در روشنایی پارکها و فضای سبز بوده و این قابلیت را دارد که در رنگهای متنوع تولید شود .

5 - چراغهای اضطراری ال ای دی

این نوع چراغ در صورت قطع برق بلافاصله روشن شده و از باطری خود تغذیه می شود و در هنگام وصل شدن برق خاموش و باطری آن شارژ می شود .

قابل استفاده در مکانهای عمومی و یا مسکونی بوده و به دلیل مصرف پایین آن ، مدت زمان روشنایی بیشتری نسبت به سایر چراغهای اضطراری دارد .

همچنین استفاده از باطری نیکل کادمیومی به جای باطری اسیدی عمر لامپ را بسیار افزایش می دهد.

6 - لامپهای هالوژن ال ای دی

عمده موارد استفاده این نوع لامپ در نورسازی و روشنایی مکانهای مسکونی بوده و به دلیل تنوع بسیار بالایی رنگ و اندازه و همچنین مصرف کم آن ، نسبت به سایر لامپهای هالوژن برتری دارد .

میزان مصرف این لامپها بین 3 تا 5 وات و نوردهی معادل 30 الی 70 وات لامپهای هالوژن معمولی می باشد .

7 - محصولات سفارشی ال ای دی

لامپهای LED از لحاظ طراحی شکل و اندازه بسیار انعطاف پذیر هستند . از این رو محصولات بسیار متنوعی می توان با آنها تولید نمود .

شرکت ها و سازمان ها با توجه به نیاز خود ممکن است لامپهای متفاوت و خاصی سفارش دهند . اینگونه محصولات به عنوان محصولات سفارشی در نظر گرفته شده اند .

کاربرد محصول مورد بررسی در طرح توجیهی تولید انواع لامپ ال ای دی و فیلامنتی :

روشنایی محیط های بسته ، مسکونی و اداری

عمده مصرف لامپ های کم مصرف در روشنایی منازل می باشد . طراحی اینگونه لامپ ها شبیه لامپ های معمولی بوده تا از این بابت مشکلی برای مصرف کننده وجود نداشته باشد .

روشنایی محیط های عمومی و معابر شهری

لامپ های LED در قالب چراغ های خیابانی و پروژکتورها در روشنایی محیط های عمومی و خیابانها مورد استفاده قرار می گیرند . مصرف کم و طول عمر زیاد این محصولات گرایش را به سمت استفاده از لامپ های LED سوق داده است .

نورپردازی و تزئین محیط

تنوع اندازه ، شکل ظاهری و رنگ لامپ های LED مصرف آن را در این زمینه دو چندان کرده است .

استاندارد های قابل توجه ، جهت اجرای طرح توجیهی تولید انواع لامپ ال ای دی و فیلامنتی :

11721 : مدول های LED با کاربرد روشنایی - ویژگی های ایمنی

کشور های عمده تولید کننده و مصرف کننده محصول مورد بررسی در طرح توجیهی تولید انواع لامپ ال ای دی و فیلامنتی :

استفاده از لامپ های LEDبیشتر در کشورهایی مورد استقبال واقع شده است که در آن‌ها هزینه انرژی بالا می باشد . از جمله این کشورها می‌توان به ایالات متحده و اکثر کشورهای اروپایی اشاره نمود . البته برخی از انواع دیگر لامپ های LED به دلیل ویژگی های منحصر به فرد در اکثر کشورهای جهان به فروش می رسد .

تولیدکنندگان عمده این محصول غالباً کشورهای مصرف کننده ی آن می باشند ، بدین معنی که کشورهای مصرف کننده نیاز خود را تأمین می نمایند . اما در این بین کشور چین با تولید لامپ LED به صورت SKD و یا مونتاژ شده در بین کشورهای تولید کننده از سهم بیشتری برخوردار است .

با توجه به سیاست گذاری دولت مبنی بر اصلاح الگوی مصرف با تأکید بر کاهش مصرف انرژی ، مصرف این محصول پیوسته در حال افزایش است . از آنجایی که همواره حمایت دولت بر طرح‌های اشتغال زا بوده است ، می‌توان امیدوار بود که با اجرای این طرح و با اتکاء به دانش و توان داخلی نیاز کشور را مرتفع نمود .


فرایند اجرای طرح توجیهی تولید انواع لامپ ال ای دی و فیلامنتی

تولید لامپ های LED شامل چند مرحله کلی به شرح زیر است ، که در ادامه هر یک از این مراحل به صورت جداگانه بیان خواهد شد .

فرایند تولید انواع لامپ ال ای دی و فیلامنتی :

1. تولید بدنه لامپ به وسیله دستگاه تزریق پلاستیک

2. تولید PCB مطابق با شکل لامپ مورد نظر

3. مونتاژ قطعات منبع تغذیه لامپ

4. مونتاژ دیودهای نوری بر روی PCB

5. مونتاژ کلیه قطعات و تولید لامپ

6. تست کنترل کیفیت

7. بسته بندی محصول

1 - تولید بدنه لامپ به وسیله دستگاه تزریق پلاستیک

در این مرحله انواع مختلف مواد پلی اتیلن تزریقی توسط دستگاه های تزریق پلاستیک به شکل های مورد نظر تبدیل شده و بدنه لامپ را شامل می‌شوند .

جهت تولید بدنه لامپ های کم مصرف در این مرحله از دو نوع دستگاه تزریق پلاستیک استفاده خواهد شد :

  • ماشین تزریق ۳۰۰ الی ۶۰۰ گرمی
  • ماشین تزریق ۲۰۰ الی ۳۰۰ گرمی

پروسه تزریق پلاستیک ( Injection Molding )

شیوه تزریق پلاستیک یکی از مهمترین و پرکاربردترین روش های شکل دهی پلاستیک و تولید محصولات پلاستیکی در صنایع محسوب می‌شود .

در این روش ماده اولیه که یکی از انواع مواد پلی اتیلنی می باشد طی عملیات خاصی به داخل کویتیهای ( Cavity ) قالب رانده شده و پس از خنک کاری از قالب بیرون می آیند .

این روش بیشتر در پروسه های تولید انبوه ( Mass – Productio ) و مدل سازی ( ( Prototypingمورد استفاده قرار می‌گیرد . تزریق پلاستیک شیوه نسبتاً جدیدی در تولید محصولات به حساب می‌آید .

در ادامه ۶ مرحله از یک پروسه تزریق پلاستیک معرفی و بررسی می‌شود :

Clamping

یک ماشین تزریق از سه قسمت اصلی تشکیل شده است .

قالب ، فاز و تزریق . Clamping قسمتی از دستگاه را شامل می‌شود که در حین پروسه تزریق قالب را بسته نگه می‌دارد و پس از آن باز می کند .

اساساً قالبها از دو نیمه تشکیل می‌شوند که در هنگام تزریق باید توسط این بخش در کنار هم فیکس شوند .

تزریق ( injection )

در فاز تزریق مواد پلاستیک که معمولاً به فرم گرانول ( دانه دانه ) می باشند وارد قیفی در قسمت بالایی دستگاه می شوند و از آنجا وارد سیلندری می شوند که توسط هیترهای احاطه شده است .

گرانول ها پس از حرارت دیدن به حالت مذاب یا رزین در می‌آیند .

در داخل سیلندر مواد به وسیله مارپیچی زیر و رو می شوند . با چرخش مارپیچ مواد نیز به سمت جلو رانده می‌شوند .

و هنگامی که ماده در قسمت جلوی مارپیچ ذخیره شد ، عملیات تزریق توسط نازل صورت می‌گیرد و مواد مذاب به داخل راهگاه قالب رانده می شوند .

سرعت و میزان فشار وارده به میزان چرخش مارپیچ و نیز قطر نازل بستگی دارد .

در برخی از ماشین های تزریق پلاستیک به جای مارپیچ از یک پیستون منگنه استفاده می شود .

Dwelling

فاز Dwelling شامل یک مکث در پروسه تزریق می شود تا هم مذاب داخل کویتیها به صورت کامل پر شود و هم گازهای ایجاد شده از محفظه های تعبیه شده خارج شوند .

Cooling ( خنک کاری )

در این مرحله مذاب خنک می شود تا به حالت جامد در آمده و قابلیت خروج از قالب را پیدا کند . در غیر این صورت احتمال تغییر شکل محصول زیاد می باشد .

Mold Opening ( باز شدن قالب )

در این قسمت بخش Clamping از هم باز می شود تا دو نیمه قالب ها نیز از هم باز شوند و آماده بیرون اندازی شوند .

Ejection ( بیرون اندازی )

چند میله به همراه یک صفحه عملیات خروج قطعه از قالب را انجام می‌دهند .

رانرها و راه گاه های قطعه کار که به صورت غیر استفاده و زاید می‌باشند از قطعه جدا و تمیز سازی می شوند تا مجدداً برای ذوب شدن آماده شوند .

2 - تولید PCB مطابق با شکل لامپ مورد نظر

در فرآیند تولید PCB ، برد الکترونیکی طراحی شده برای هر نوع لامپ بر روی فیبر مخصوص پیاده سازی می شود .

نحوه کار بدین صورت است که محل قرار گرفتن اجزای مختلف برد الکترونیکی روی فیبر سوراخ می شود .

در ادامه اتصالات و ارتباطات بین قطعات مختلف با توجه به طراحی صورت گرفته ، به وسیله نوارهای مسی ایجاد می شود .

3 - مونتاژ قطعات منبع تغذیه لامپ

در بحث لامپ های LED می توان از منبع تغذیه مجموعه‌ای از یک یا چند مقاومت است که به لامپ متصل شده و ولتاژ جریان برق شهری را قبل از ورود به مدار لامپ کاهش و به ولتاژ استاندارد لامپ می‌رسانند .

مصرف برق لامپ های LED بسیار کم می باشد . با توجه به این موضوع در صورت عبورمستقیم جریان برق شهری از این گونه لامپ‌ها ، لامپ دچار آسیب می شود .

بنابراین برای کاهش ولتاژ جریان برق از مقاومت استفاده می شود .

با قرار دادن مقاومت بر سر راه جریان برق ولتاژ تا حد ۵ تا ۳۰ ولت کاهش یافته و مناسب جهت تغذیه لامپ فوق کم مصرف LED می‌گردد .

در مرحله مونتاژ منبع تغذیه یک یا چند مقاومت الکتریکی بر روی قطعات و فلزی مونتاژ و به وسیله جوش نقطه ای به یکدیگر متصل می‌شوند .

در نهایت خروجی از این مرحله قطعه ای است با نام منبع تغذیه که در مرحله مونتاژ لامپ استفاده می شود .

4 - مونتاژ دیوید های نوری بر روی PCB

پرکارترین و زمانبر ترین مرحله ی تولید لامپ مرحله مونتاژ دیوید های نوری بر روی PCB است . هر لامپ بسته به نوع اندازه‌اش از تعداد متفاوتی دیوید نوری تشکیل می شود .

تعداد دیودهای نوری بکار رفته در لامپ های LED بین ۵۰ تا ۱۵۰ عدد است .

در این مرحله ابتدا دهید های نوری توسط یک نفر بر روی PCB چیده و جایگذاری می شود و سپس فرد دیگری دیوید ها را به وسیله لحیم کاری به PCB متصل می‌کند .

هر دیوار دارای دو پایه است که هر دو پایه می بایست به PCB متصل شود . بنابراین تعداد اتصالات صورت گرفته در این مرحله برای لامپهای بین ۱۰۰ تا ۳۰۰ اتصال برای هر لامپ است .

زمان‌بر بودن این مرحله زمانی محسوس‌تر است است که بدانیم در یک پروژکتور یا چراغ خیابانی بین ۱۵۰۰ تا ۳۰۰۰ دیوید نوری به کار برده می‌شود .

با توجه به تمایل متقاضی مبنی بر اشتغال زایی ، کلیه فعالیت‌های مربوط به این مرحله غیر ماشینی و به وسیله نیروی انسانی در نظر گرفته شده است بر این اساس هزینه ماشین آلات کاهش می‌یابد .

این امر نه تنها باعث کاهش سرمایه ثابت طرح می شود ، بلکه باعث مشغول شدن عده بیشتری به صورت مستقیم در تولید این محصول می شود .

ممکن است این امر امر غیر اقتصادی به نظر برسد . اما با محاسبه خواب سرمایه ثابت و استهلاک ماشین آلات ، استفاده از نیروی انسانی و مونتاژ دستی لامپ توجیه پذیر است .

5 - مونتاژ کلیه قطعات و تولید لامپ

در نهایت کلیه قطعات و مجموعه های تولید شده در مراحل قبل در این مرحله به یکدیگر متصل و بر روی هم مونتاژ می شوند .

قطعاتی که در این مرحله مونتاژ و متصل می شوند شامل موارد زیر می باشند :

  • منبع تغذیه
  • برد PCB به همراه دیودهای نوری
  • بدنه لامپ
  • گپ

برخی از اجزای فوق به وسیله سیم به یکدیگر متصل شده و در نهایت بر روی بدنه لامپ مونتاژ می شوند .

جهت فیکس نمودن برخی از قطعات در جای مشخص خودشان از چسب حرارتی استفاده می شود .

6 - تست کنترل کیفیت

یکی از مهمترین و حساس ترین قسمت های تولید هر محصول ، تست کنترل کیفیت است .

لامپ LED نیز مانند همه محصولات دیگر دارای شاخص های کیفی مشخص و تعریف شده ای است که می بایست توسط تولیدکننده رعایت شود .

لامپ های LED از جهات مختلف مورد آزمایش قرار می گیرند .

برخی از معیارهای سنجش کیفیت لامپ LED در زیر آورده شده است :

  • شدت نور
  • زاویه تابش
  • حرارت ایجاد شده
  • مقاومت در برابر رطوبت
  • توان مصرفی
  • ولتاژ تغذیه
  • ابعاد
  • استحکام

7 - بسته بندی محصول

در نهایت پس از آماده شدن لامپ ، محصولات در کارتن های طراحی شده برای هر محصول بسته بندی می شوند .

جهت انبار و انتقال محصولات از بسته بندی هایی با ابعاد بزرگتر استفاده می شود .


ماشین آلات مورد نیاز ، جهت اجرای طرح توجیهی تولید انواع لامپ ال ای دی و فیلامنتی

  • ماشین اسپارک CNC
  • ماشین اسپارک پیشرانه اروژن 770
  • فرز یونیور سال 40 *80
  • فرز یونیور سال 50 * 25
  • ماشین تراش 2 متری
  • ماشین سنگین تراش
  • سنگ مغناطیس 50 *100
  • پانتوگراف 25 * 35
  • اره لنگ 45 سانتی
  • ماشین تزریق 600 گرمی
  • ماشین تزریق 350 گرمی
  • ماشین تزریق 250 گرمی
  • ماشین تزریق 150 گرمی
  • ماشین پرس هیدرولیک 100 تنی
  • گیوتین برش ورق 2 متری
  • ماشین خم کن ورقه
  • آسیاب تیغه ای
  • دریل ستونی
  • کمپرسور پمپ باد
  • ماشین پرس حرکت سریع هیدرولیک

:: دانلود طرح توجیهی تیپ احداث کارخانه تولید لامپ ال ای دی فوق کم مصرف

سخن مدیر با کاربران

از سال 83 تا امروز کنار شما کارآفرینان و سرمایه گذاران عزیز کشورمان بوده ایم و تمامی تلاش خود را کرده ایم تا در شرایط خوب و بد اقتصادی ، بتوانیم باری از دوش شما برداریم و مسیرتان را هموار سازیم.

بیش از 1100 فقره طرح توجیهی را با نهایت دقت و کیفیت و به سفارش شما کارآفرینان ایران زمین تدوین نمودیم و امروز نیز همچنان با نهایت توان در خدمت شما هستیم و خواهیم بود.

آنچه که باعث دلگرمی ما در این مسیر شده موج تقدیرها و لطف شماست که برخی از این تقدیرنامه ها را جهت مشاهده در صفحه درباره ما کانون مشاوران صنعتی ایران قرار داده ایم.

ما در این مسیر همچنان با شما خواهیم بود و به کار خود میبالیم.

لینک های مفید

دانلود رایگان طرح توجیهی

آدرس و اطلاعات تماس

تهران ، تهرانپارس، خیابان فرجام شرقی (جهت دریافت لوکیشن به ما در واتساپ پیام دهید)

iranicc.ir@gmail.com

021-77869979

09126277388 (ایمان حبیبی)

09127975250 (امیر حبیبی)

09360555304 (ایمان حبیبی واتساپ)

شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید
© 1383, 1403 تمامی حقوق این سایت محفوظ است.