طرح توجیهی تولید آمپر متر ، ولت متر و مولتی متر سال 1400 + کامفار

Amperemeter

جهت سفارش طرح توجیهی تولید آمپر متر ، ولت متر و مولتی متر سال 1402 با نرم افزار کامفار به صورت فایل  word و pdf ، جهت اخذ جواز تاسیس و وام و تسهیلات بانکی ، این مقاله را مطالعه نموده و سپس با ما تماس بگیرید ضمنا میتوانید فایل طرح توجیهی تولید آمپر متر ، ولت متر و مولتی متر را که آرشیوی و مربوط به سالهای گذشته میباشد ، صرفا جهت مطالعه از انتهای همین صفحه دریافت نمایید.

 

آمپر متر ، ولت متر و مولتی متر ازجمله وسایل اندازه گیری هستند كه برای اندازه گیری جریان و ولتاژ در مدار استفاده می شود .

آمپرمتر مقدار شدت جریانی را که از آن می گذرد بوسیله یک عقربه که در روی صفحه درجه بندی شده حرکت می کند ، نشان می دهد .

ولت متر نیز مانند آمپرمتر بوده با این تفاوت كه نحوه قرار گرفتن آمپرمتر در مدار به طور متوالی و ولت متر به طور موازی می باشد و مولتی مترها ابزاری در صنعت الکترونیک هستند که برای اندازه گیری جریان ، ولتاژ و مقاومت بکار می روند .


معرفی محصول مورد بررسی در طرح توجیهی تولید آمپر متر ، ولت متر و مولتی متر


با توجه به مشخصات فنی ارایه شده محصول از سوی سازمان صنایع كوچك و شهرك های صنعتی ایران ، طرح حاضر مربوط به آمپرمتر و ولت متر می باشد .

كه بدلیل كاهش تقاضای این محصولات در طرح حاضر به امكان سنجی تولید مولتی متر نیز پرداخته شده است.

البته لازم به ذكر است كه تولید تنها این مدل از محصول به تنهایی مقرون به صرفه نخواهد بود و معمولاً واحدهای تولیدی با توجه به امكانات ، در حال تنوع بخشیدن به محصولات تولیدی می باشند تا از این طریق بتوانند هزینه ها را كاهش داده و سهم خود را از بازار افزایش دهند .

مشخصات فنی آمپرمتر ، ولت متر و مولتی متر به شرح زیر است :

قابل نصب برروی وسایل و تجهیزات الكتریكی به ابعاد ٥*٩*٩ سانتی متر

کاربرد محصول مورد بررسی در طرح توجیهی تولید آمپر متر ، ولت متر و مولتی متر

آمپر متر ، ولت متر و مولتی متر ازجمله وسایل اندازه گیری هستند كه برای اندازه گیری جریان و ولتاژ در مدار استفاده می شود . آمپرمتر مقدار شدت جریانی را که از آن می گذرد بوسیله یک عقربه که در روی صفحه درجه بندی شده حرکت می کند ، نشان می دهد .

میزان انحراف عقربه آمپرمتر با تعداد الکترونهایی که از این دستگاه می گذرند نسبت مستقیم دارد . یعنی نشان می دهد که چه مقدار بار الکتریکی در ثانیه از آن عبور می کند . عملكرد ولت متر نیز مانند آمپرمتر بوده با این تفاوت كه نحوه قرار گرفتن آمپرمتر در مدار به طور متوالی و ولت متر به طور موازی می باشد .

در حال حاضر آمپرمترو ولت متر به دو صورت آنالوگ و دیجیتال در بازار موجود می باشد و مولتی متر برد . در واقع تركیبی از ولت متر و آمپرمتر بوده و كارایی هر دو دستگاه را دارد . اصولاً مولتی مترها ابزاری در صنعت الکترونیک هستند که برای اندازه گیری جریان ، ولتاژ و مقاومت بکار می روند .

این ابزارها بر دو نوع آنالوگ و دیجیتال تقسیم بندی شده اند . در نوع آنالوگ عقربه ای است که بر روی یک صفحه مدرج حرکت نموده و نوع دیجیتال ابتدا پارامتر الکتریکی مورد نظر به سیگنال پالسی تبدیل می گردد ، پالسهای مزبور در دستگاه اندازه گیری بوسیله آی سی های شمارنده شمرده شده و توسط نشان دهنده نمایش داده می شوند از دیگر دستگاه های جایگزین می توان گالوانومتر را برشمرد كه برای اندازه گیری جریان استفاده می شود .

کشور های عمده تولید کننده و مصرف کننده محصول مورد بررسی در طرح توجیهی تولید آمپر متر ، ولت متر و مولتی متر

كشورهای عمده تولید كننده این محصول كه بخش عمده این كالا را به كشور صادر میكنند . كشورهای صنعتی مانند آمریكا ، چین ، ژاپن ، آلمان ، تایوان و كره را می توان بر شمرد .


شرایط واردات و صادرات محصول مورد بررسی در طرح توجیهی تولید آمپر متر ، ولت متر و مولتی متر


شرایط واردات محصول

طبق کتاب مقررات صادرات و واردات وزارت بازرگانی مربوط به سال ١٣٨٦ محدودیت خاصی جهت واردات محصول مورد مطالعه وجود ندارد لذا با پرداخت حقوق گمرکی 10 درصد امکان واردات آمپرمتر و ولت متر وجود دارد .

شرایط صادرات محصول

از نقطه نظر مقررات وزارت بازرگانی جهت صادرات محصول تو لیدی طرح هیچگونه شرایط و محدودیتی وجود ندارد .

اهمیت استراتژیک محصول مورد بررسی در طرح توجیهی تولید آمپر متر ، ولت متر و مولتی متر

از آنجایی که این محصول جز کالاهای اساسی در دنیای امروز نمی باشد دارای اهمیت استراتژیکی نیز نخواهد بود اما بدلیل اهمیت انرژی در زندگی بکاربری انواع دقیق تر این محصول كه با كمترین خطا همراه باشد حایز اهمیت و توجه می باشد . در مورد وسایل سنجش و اندازه گیری گزینه های مناسب تکنولوژی بر پایه نیازهای مشتری ، زیبایی و کارایی ، ارگونومی و ایمنی استوار است .

آنچه که باید به آن توجه کرد فرهنگ مصرف کننده در بازارهای هدف می باشد شناخت دقیق این فرهنگ عاملی مهم در موفقیت است . برای تولید محصولات منطبق با نیاز مشتری ، به طراحی مهندسی و صنعتی مناسب ضرورت بیشتری احساس می شود .


فرایند اجرای طرح توجیهی تولید آمپر متر ، ولت متر و مولتی متر

  • رول باز کن ( ورق حلبی )
  • برش ورق ( انواع ورق )
  • پرس کاری
  • رنگ کاری
  • سوراخکاری و قلاویزکاری
  • تزریق پلاستیک ( ABS )
  • مونتاژ
  • بسته بندی

ساختمان آمپر و ولت متر و مولتی متر مشابه یکدیگر می باشد و در این طرح آمپرمتر و ولت متر نشان دهنده ماکزیمم و مینیمم مورد بررسی قرار می گیرد .

مراحل تولید ولید آمپر متر ، ولت متر و مولتی متر به شرح زیر می باشد :

1‐ برش ورق

عملیات برش ورق های آلومینیوم به ضخامت دو و یک میلی متر توسط گیوتین مکانیکی انجام می شود و نوارهای بریده شده نیز ممکن است یک مرحله دیگر توسط گیوتین بریده شوند .

٢‐ باز کردن رول

برای ساخت عقربه ، ورق حلبی به صورت رول خریداری و روی رول بازکن بسته می شود . که پس از باز شدن به زیر دهانه پرس پنوماتیکی هدایت می شود .

٣‐ سوراخ کاری

پایه استوانه ای بصورت ریخته گری شده از واحدهای بیرون خریداری شده و سوراخ کاری و قلاویزکاری آن توسط ماشین دریل صورت می گیرد .

٤‐ پرسکاری

پرسکاری قطعات از جنس ورق ( بجز عقربه ) توسط پرس ضربه ای ٦ تن انجام می گیرد . برای ساخت عقربه بعد از باز شدن از طریق رول بازکن توسط پرس پنوماتیک ٢ تن سوراخ کاری ، گرده بری و خم کاری انجام می شود .

٥‐ تزریق پلاستیک

قطعات از جنس پلاستیک ( قاب اصلی ، قاب طلق و پیچ تنظیم ) به روش تزریق پلاستیک و به کمک دستگاه به ظرفیت ١٥٠ گرم ساخته می شوندکه پس از عمل تزریق مسیرهای تزریقی از قطعه جدا می شود .

٦‐ رنگ کاری

صفحه مدرج تنها قطعه ای است که پس پرسکاری ماشینی رنگ کاری شود . برای این منظور قطعات مراحل جرم گیری ، شستشو و رنگ آمیزی را پشت سر می گذارند و سپس ارقام و درجه ها روی آن چاپ می شود .

٧‐ مونتاژ

کلیه عملیات های مونتاژ شامل قطعات ساختنی و خریدنی تا تکمیل و بدست آوردن محصول نهایی در این قسمت انجام می شود .

٨‐ بسته بندی

محصولات تولید شده پس از بازرسی نهایی به قسمت بسته بندی فرستاده می شوند . برای بسته بندی از جعبه مقوایی و کارتن استفاده می شود بعد از بسته بندی محصولات به انبار فرستاده خواهد شد .

ماشین آلات مورد نیاز ، جهت اجرای طرح توجیهی تولید آمپر متر ، ولت متر و مولتی متر

• پرس ضربه ای
• پرس
• کمپرسور
• ماشین تزریق
• قالب
• ماشین مته
• آزمایشگاه ترانسفورماتور
• گیوتین

:: دانلود طرح توجیهی تیپ احداث کارخانه تولید مولتی متر و ولت متر دیجیتال

:: دانلود طرح توجیهی تیپ احداث کارخانه تولید لیمیت سوئیچ

سخن مدیر با کاربران

از سال 83 تا امروز کنار شما کارآفرینان و سرمایه گذاران عزیز کشورمان بوده ایم و تمامی تلاش خود را کرده ایم تا در شرایط خوب و بد اقتصادی ، بتوانیم باری از دوش شما برداریم و مسیرتان را هموار سازیم.

بیش از 1100 فقره طرح توجیهی را با نهایت دقت و کیفیت و به سفارش شما کارآفرینان ایران زمین تدوین نمودیم و امروز نیز همچنان با نهایت توان در خدمت شما هستیم و خواهیم بود.

آنچه که باعث دلگرمی ما در این مسیر شده موج تقدیرها و لطف شماست که برخی از این تقدیرنامه ها را جهت مشاهده در صفحه درباره ما کانون مشاوران صنعتی ایران قرار داده ایم.

ما در این مسیر همچنان با شما خواهیم بود و به کار خود میبالیم.

لینک های مفید

دانلود رایگان طرح توجیهی

آدرس و اطلاعات تماس

تهران ، تهرانپارس، خیابان فرجام شرقی (جهت دریافت لوکیشن به ما در واتساپ پیام دهید)

iranicc.ir@gmail.com

021-77869979

09126277388 (ایمان حبیبی)

09127975250 (امیر حبیبی)

09360555304 (ایمان حبیبی واتساپ)

شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید
© 1383, 1403 تمامی حقوق این سایت محفوظ است.