طرح توجیهی تولید کارت هوشمند سال 1400 + word + pdf

credit card
جهت سفارش طرح توجیهی تولید کارت هوشمند یا کارت اعتباری سال 1402 با نرم افزار کامفار به صورت فایل  word و pdf ، جهت اخذ جواز تاسیس و وام و تسهیلات بانکی ، این مقاله را مطالعه نموده و سپس با ما تماس بگیرید ضمنا میتوانید فایل طرح توجیهی تولید کارت هوشمند یا کارت اعتباری را که آرشیوی و مربوط به سالهای گذشته میباشد ، صرفا جهت مطالعه از انتهای همین صفحه دریافت نمایید.

 

کارت هوشمند کارتی است که بر روی آن مدار مجتمع نصب شده است .

از این نوع کارت می توان به جای کارت اعتباری و کارت پول یا در سیستم های امنیتی کامپیوتری ، سیستم های تشخیص هویت و بسیاری موارد دیگر استفاده کرد .

کارت های هوشمند از نظر اندازه و شکل ظاهری ، شبیه به کارتهای اعتباری معمولی هستند .


معرفی محصول مورد بررسی در طرح توجیهی تولید انواع کارت هوشمند یا کارت اعتباری


کارت هوشمند ( که با نامهای « کارت چیپ دار» یا « کارت با مدار مجتمع » هم شناخته می شود ) کارتی است که بر روی آن مدار مجتمع نصب شده است .

از این نوع کارت می توان به جای کارت اعتباری و کارت پول یا در سیستم های امنیتی کامپیوتری ، سیستم های تشخیص هویت و بسیاری موارد دیگر استفاده کرد .

کارت های هوشمند از نظر اندازه و شکل ظاهری ، شبیه به کارتهای اعتباری معمولی هستند .

کارت هوشمند تماسی ( Smart Cards )

کارت های هوشمند از نظر اندازه و شکل ظاهری ، شبیه به کارت های مغناطیسی معمولی هستند . ولی درون این کارت ها کاملاً با کارت های معمولی متفاوت است .

کارت های مغناطیسی معمولی یک تکه پلاستیک ساده هستند با یک نوار مغناطیسی .

در حالی که کارت های هوشمند درون خود یک ریز پردازنده دارند این ریز پردازنده چون بیش از اندازه کوچک است با تکنولوژی خاصی کشت می شود ( تبدیل یک ترانزیستور اندازه یک نخود به سایزی معادل کوچک تر از نوک سوزن )

ریزپردازنده معمولاً در زیر یک اتصال طلایی در یک طرف کارت قرار دارد . این ریز پردازنده در کارت های هوشمند در حقیقت جایگزین نوار مغناطیسی در کارت های معمولی شده است .

اطلاعاتی را که روی نوار مغناطیسی کارت های معمولی وجود دارد می توان به راحتی خواند ، روی آن نوشت ، آن را حذف کرد و یا تغییر داد .

به علت وجود همین مشکل نوار مغناطیسی محل خوبی برای نگهداری اطلاعات نیست .

به همین دلیل هم برای استفاده از چنین کارت هایی و تایید صحت و دریافت و پردازش اطلاعات ، به طراحی شبکه های کامپیوتری گسترده ، نیاز هست .

کارت هوشمند بدون نیاز به چنین امکاناتی به دلیل امنیت خود می تواند اطلاعات را در خود ذخیره کرده و در صورت لزوم در محل های مختلف از این اطلاعات بدون نیاز به اتصال به شبکه استفاده کند .

ریز پردازنده در کارت هوشمند برای امنیت مورد استفاده قرار می گیرد . در واقع کارت هوشمند یک کامپیوتر کوچک است که با کامپیوتری که به دستگاه کارت خوان متصل است ارتباط برقرار می کند .

تا ریزپردازنده کارت ، از معتبر بودن دسترسی به کارت مطمین نشود ، به کارت خوان اجازه دسترسی نمی دهد .

پس از صدور مجوز دسترسی ، کارت خوان می تواند همانند یک دیسک با کارت که دارای حافظه (Ram ) است کار کند ؛ اطلاعات را خوانده ، پردازش و تغییر دهید .

کارت های هوشمند می توانند تا 8 کلیو بایت Ram ( حافظه با دسترسی تصادفی برای خواندن و نوشتن اطلاعات ) ، 364 کیلو بایت ROM ( حافظه فقط خواندنی ) ، 256 کیلوبایت PROM ( حافظه فقط خواندنی قابل برنامه ریزی ) و یک ریزپردازنده 16 بیتی داشته باشند .

کارت هوشمند همچنین از یک واسط سریال برای نقل و انتقال اطلاعات استفاده کرده ، انرژی خود را هم از یک منبع بیرونی ( مثلاً دستگاه کارت خوان ) تأمین می کند .

ریز پردازنده هم برای انجام یک مجموعه عملیات محدود همانند رمزنگاری مورد استفاده قرار می گیرد .

کارت های هوشمند می توانند برای کارت های اعتباری ، کارت پولها ، سیستم های امنیتی کامپیوتری ، سیستم های تشخیص هویت دولتی و بسیاری موارد دیگر مورد استفاده قرار گیرند .

کارت هوشمند غیر تماسی ( Contactless )

کارت هوشمند که شبیه به یک کامپیوتر ساده و کوچک است می تواند از طریق دستگاه کارت خوان و اتصال طلایی خود ارتباط برقرار کند ، تا بتوان به اطلاعاتی که درون حافظه این کارت قرار دارد دسترسی پیدا کرد .

از آنجایی که این کارت ها دارای یک ریز پردازنده هستند و این ریز پردازنده به دسترسی به حافظه کارت نظارت می کند ، می توان به امنیت اطلاعات درون کارت اطمینان داشت و اطلاعات مهم را در آن ذخیره کرد .

این نوع کارت های هوشمند هم همانند کارت های معمولی مغناطیسی نیاز به قرار گرفتن در دستگاه برای خوانده شدن اطلاعات دارند . نسل جدید کارت های هوشمند ، کارت های هوشمند بدون تماس هستند .

این کارت ها بدون تماس و با تکنولوژی القاء Radio Frequency Identification با دستگاه کارت خوان ارتباط برقرار می کنند . فقط کافی است این کارت در نزدیکی دستگاه قرار گیرد .

این نوع کارت در مواقعی که نیاز به برقراری ارتباط سریع و حتی بدون دخالت دست وجود دارد ، کاربرد بسیاری دارد .

برای مثال برای ورود به یک اتاق ، کارت ممکن است در جیب یا کیف شخص باشد و از همان محل و بدون نیاز به خارج کردن با دستگاه کارت خوان ارتباط برقرار کرده و مجاز بودن ورود بررسی شده و در باز شود .

همچنین در بسیاری از سیستم های حمل و نقل عمومی در دنیا به دلیل حجم زیاد مسافران و به خاطر سریع تر شدن چک کردن بلیط از این نوع کارت ها استفاده می شود .

هم اکنون کارت های اعتباری متروی تهران و همچنین کارت مورد استفاده برای اتوبوس های خط واحد مشهد ، موبایل پارک ها ، تاکسی ها و متروی مشهد از نوع کارت هوشمند بدون تماس هستند .

استفاده از این کارتها روز به روز بیشتر می شود مثلاً در شهر تبریز نیز جهت استفاده از اتوبوس به عنوان کارت بلیط اتوبوس پیاده سازی شده است . از نظر فاصله مجاز برای برقراری ارتباط چند نوع کارت هوشمند وجود دارد .

در دو نوع از آنها ( نوع A و B) که استاندارد هم شده اند ، حداکثر فاصله مجاز برای برقراری ارتباط 10 سانتی متر است .

این فاصله که به این دلیل است که سیستم ( برای مثال کم کردن پول از کارت مترو ) به صورت ناخواسته ( مثلاً گذشتن از کنار ورودی مترو ) عمل نکند .

همچنین در یک نوع دیگر حداکثر فاصله مجاز برای برقراری ارتباط 50 سانتی متر در نظر گرفته شده است .

تکنولوژی کارت هوشمند ( Smart Card ) به عنوان یکی از دستاوردهای نوین بشری ، تحولی شگرف در حوزه سیستم های کاربردهای روزمره انسانها ایجاد کرده است .

دو مقوله مهم امنیت( Security ) و همراه بودن ( Mobility ) از ویژگی های منحصر بفرد این تکنولوژی است .

امروزه کاربردهای این تکنولوژی در سطح دنیا در اکثر زمینه ها قابل مشاهده بوده و حتی این روند ، رو به رشد می باشد .

بانکها ، مراکز مخابراتی ، سازمانهای دولتی ، مراکز بهداشتی ، مراکز ارایه خدمات ، مراکز آموزشی ، مراکز تفریحی و... از این دستاوردهای کاربردی این تکنولوژی بهره می گیرند .

انواع کارت هوشمند

• کارت های حافظه تماسی ( Contact Memory Card )
• کارت های دارای پردازشگر ( Contact CPU Card )
• کارت های حافظه بدون تماس ( Contact-less Memory Card )
• کارت های دارای پردازشگر با رابط دوگانه ( Dual Interface CPU Card )

انواع کارت های هوشمند از دیدگاه تکنولوژی ساخت

• کارت های تماسی ( Contact )
• کارت های غیر تماسی ( Contact-less )
• کارت های با رابط دوگانه ( Dual Interface )


استاندارد های قابل توجه ، جهت اجرای طرح توجیهی تولید انواع کارت هوشمند یا کارت اعتباری


  • ISIRI 8232 : کارتهای شناسایی- کارتهای دارای مدارمجتمع قسمت
  • IEC/ISIRI-ISO 7810 : کارت های شناسایی - ویژگیهای فیزیکی
  • ISIRI-ISO/IEC 7816 : کارت های شناسایی -کارت های مدار یکپارچه
  • ISIRI-ISO/IEC 14443 : کارت شناسایی - کارت های مدار مجتمع فاقد کنتاکت -کارت های مجاورتی
  • 14379 ISIRI : کارتهای شناسایی -کارت های مدار مجتمع غیر تماسی -کارت های مجاورتی
  • ISIRI 11683 : کارت های شناسایی -کارت های حافظه نوری -روش ذخیره سازی خطی

استانداردهای بین المللی کارت هوشمند یا کارت اعتباری

  • ISO/IEC 7810:2003
  • ISO/IEC 7816:2005
  • 14443-1:2008ISO/IEC

کشور های عمده تولید کننده و مصرف کننده محصول مورد بررسی در طرح توجیهی تولید انواع کارت هوشمند یا کارت اعتباری

طبق آمار سازمان تجارت جهانی ، ده کشور عمده تولید کننده این محصول عبارتند از ؛ چین ، فرانسه ، آلمان ، آمریکا ، سنگاپور ، هنگ کنگ ، سوییس ، انگلستان ، لهستان ، مکزیک . همچنین کشورهای فرانسه ، آمریکا ، چین ، هنگ کنگ ، آلمان ، انگلستان ، هند ، ایتالیا ، مکزیک و آفریقای جنوبی ده کشوری بوده اند که بیشترین میزان واردات این محصول را به خود اختصاص داده اند .

اهمیت استراتژیک محصول مورد بررسی در طرح توجیهی تولید انواع کارت هوشمند یا کارت اعتباری

تکنولوژی کارت هوشمند ( Smart Card ) به عنوان یکی از دستاوردهای نوین بشری ، تحولی شگرف در حوزه سیستم های کاربردهای روزمره انسانها ایجاد کرده است . دو مقوله مهم امنیت( Security ) و همراه بودن ( Mobility ) از ویژگی های منحصر بفرد این تکنولوژی است . امروزه کاربردهای این تکنولوژی در سطح دنیا در اکثر زمینه ها قابل مشاهده بوده و حتی این روند ، رو به رشد می باشد . بانکها ، مراکز مخابراتی ، سازمانهای دولتی ، مراکز بهداشتی ، مراکز ارایه خدمات ، مراکز آموزشی ، مراکز تفریحی و ... از این دستاوردهای کاربردی این تکنولوژی بهره می گیرند .


فرایند اجرای طرح توجیهی تولید انواع کارت هوشمند یا کارت اعتباری

مراحل تولید کارت هوشمند

  • چاپ ( Printing )
  • لایه گذاری ( Lamination )
  • برش کارت ( Punching )
  • ایجاد حفره ( Milling )
  • چسب گذاری ( Gluing )
  • کاشت تراشه ( Implantation )
  • شخصی سازی ( Rersonalization )
  • آزمایش و کنترل کیفیت ( Flexion & Torsion test )

تولید کارت نیز ، مانند همه پروژه های چاپی دیگر از طراحی آغاز می شود .

به طور کلی دو نوع طراحی در مورد کارت وجود دارد ، طراحی عادی و طراحی امنیتی که توسط نرم افزارهای امنیتی ویژه صورت می گیرد .

هر یک از این موارد در جایگاه خود کاربرد دارند . در تولید کارت های شناسایی به طور خاص فقط طراحی امنیتی انجام می شود .

یکی از روش های مهم برای اعمال مشخصه امنیتی روی کارت های شناسایی ، طراحی است .

در موارد خاصی ، طراحی امنیتی روی کارت های بانکی نیز صورت می گیرد .

ولی در اغلب موارد طراحی عادی برای کارت های اعتباری بانکی مورد استفاده است و شاخصه امنیتی این کارت ها از طریق رمزگذاری و جلوگیری از دسترسی ساده به اطلاعات چیپ یا نوار مغناطیسی تأمین می شود .

در واقع باید یادآوری کرد در مورد کارت های چیپ دار ، از آنجایی که جعل در بخش چیپ اتفاق می افتد ، اضافه کردن فاکتورهای امنیتی به ظاهر کارت در همه موارد ضروری نیست .

زیرا دستگاه Reader برای خوانش کارت ، یک کارت سفید را نیز که دارای چیپ باشد از کارتی با شاخصه های طراحی امنیتی تشخیص نمی دهد .

ولی برای برخی کارت های اعتباری مبلغ دار که توسط خود شخص و یا بانک شارژ می شوند ، نیاز است از نظر ظاهری نیز اعتباری برای آنها قایل شد .

در واقع ، این نوع خوانش اطلاعات و استفاده کارت است که فاکتورهای امنیتی لازم را تعیین می کند .

از نرم افزارهای امنیتی به همراه Plug inهای گوناگونی جهت طراحی های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد . این نرم افزارها به صورت دوره ای به روز می شود .

پس از طراحی ، چاپ اولین مرحله جهت تولید بدنه کارت ( Card Body ) است. در تولید بدنه کارت از روش های مختلف چاپی ( افست رطوبتی و خشک UV، سیلک اسکرین ، دیجیتال ) استفاده می شود .

برای چاپ بدنه کارت ، بسته به نوع سفارش ، روش چاپ تعریف می شود . چاپ افست رطوبتیUV روش صنعتی متداول در تولید انواع کارت است . افست خشک UV روش دیگر در چاپ این کارت ها است .

در این روش با حذف آب و الکل بسیاری از مشکلات مرتبط با ترکیب این مواد و مرکب در ماشین های افست حل شده است .

همچنین کنترل یکنواختی مرکب در سطح چاپی آسان تر صورت می پذیرد ، ولی ظرافت هایی که در افست رطوبتی قابل بازسازی است را در افست خشک نخواهیم داشت .

به عنوان مثال بسیاری از افکت های چاپ امنیتی مانند رنگین کمان ( Rainbow ) ، با افست خشک قابل دستیابی نیست .

در مجموعه تولیدی مورد مطالعه از روش افست رطوبتی برای چاپ انواع کارت استفاده می شود . روش سیلک اسکرین یک روش تکمیلی برای چاپ و تولید کارت به حساب می آید .

اگر چه این روش برای یک چاپ چهار رنگ به هیچ وجه منطقی نیست ، اما بهترین روش و در بعضی مواقع تنها روش چاپ افکت های ویژه مانند طلایی و نقره ای و مرکب های امنیتی روی کارت است .

زیرا به دلیل ترکیبات خاص این مرکب ها در برخی موارد امکان چاپ آنها به روش افست فراهم نیست و یا در ارتباط با مرکب های متالیک ، نوع حلال های موجود در مرکب های افست امکان لمینیت را از کارت ها سلب می کنند .

چاپ دیجیتال اگرچه در تیراژهای پایین و در موارد خاص به عنوان روش مستقیم چاپ روی کارت به کار می رود ولی به عنوان یک روش صنعتی مناسب و اقتصادی در تولید بدنه کارت به حساب نمی آید .

سه روش معمول در این ارتباط پرینتر های رومیزی از نوع حرارتی ( Thermal ) با استفاده از ریبون ، پرینترهای لیزری و جوهر افشان هستند .

در این میان روش اول بیشتر به منظور چاپ بدنه کارت های شناسایی در تعداد محدود (1000 تا 5000 عدد ) و یا شخصی سازی بدنه کارت های لمینیتی تولید شده به روش افست ، به کار می رود .

پرینترهای لیزری و جوهر افشان نیز گرچه در بعضی موارد برای چاپ بدنه کارت های پلاستیکی در تیراژهای محدود مورد استفاده قرار می گیرند ولی کاربرد انواع خاصی از آنها در ماشین آلات شخصی سازی کارت و تولید انبوه و صنعتی است .

جهت آماده سازی بدنه کارت ، پایه کار با چاپ افست شروع می شود .

به طور معمول از 4 رنگ برای چاپ استفاده می شود ، ولی در مواردی هم از رنگ های دیگر و یا مرکب های امنیتی مانند مرکب های نامریی ( Invisible ) ، مرکب های حرارتی ( Thermo Chromic ) و یا OVI که با تغییر جهت نور ، رنگشان تغییر می کند نیز استفاده می شود .

ورقه های پلاستیک می توانند از جنس های مختلفی مانند پی وی سی ، پلی کربنات ، پلی اتیلن ، ABS یا ... باشند که بسته به نوع و استاندارد ضخامت آن کارت ، تعداد و ضخامت لایه های تشکیل دهنده آن متغیر است .

به عنوان مثال کارت های هوشمند بین 800 تا 820 میکرون ضخامت دارند .

پس از عملیات چاپ ، ورقه های چاپ شده حدود 42 ساعت در اتاق تمیز ( Clean Room ) نگهداری می شوند .

نکته مهم عدم وجود هر گونه گرد و غبار در محیط است ، زیرا اگر محیط عاری از گرد و غبار نباشد این ذرات روی سطوح چاپ شده می چسبند و کار را کاملاً کثیف می کنند .

پس از 42 ساعت ، مرحله ترتیب لایه های کارت آغاز می شود .

به طور کلی دو لایه میانی چاپ شده حاوی طرح پشت و روی کارت به عنوان Core قرار می گیرند . روی این دو لایه ، لایه های دیگری که به آنها Overlay می گوییم ، در هر دو طرف ، از همان جنس لایه میانی ولی از نوع شفاف قرار می گیرند .

اگر کارت مد نظر مغناطیسی باشد لایه Overlay زیرین حاوی نوار مغناطیسی خواهد بود .

پس از ترتیب لایه ها با یکدیگر که می تواند به صورت دستی یا اتوماتیک صورت بگیرد ، دستگاهی این لایه های ترتیب شده را در چند نقطه - اغلب به صورت دو نقطه در بالا و دو نقطه در پایین کار - با استفاده از جوش اولتراسونیک ثابت می کند .

این جوش ، لایه های کارت را تا قرار گرفتن در دستگاه لمینیت به طور ثابت روی یکدیگر نگاه می دارد .

از آنجایی که رجیستر مارک های چاپ شده روی ورقه ها در مرحله پانچ مورد استفاده قرار می گیرند ، قرارگیری دقیق و ثابت لایه ها روی هم از اهمیت بالایی برخوردار است .

دستگاه اتوماتیک لمینیت ، در دو مرحله ، لمینیت گرم و سرد را روی کارت ها انجام می دهد .

در این مرحله از کار ، از هیچ گونه چسبی استفاده نمی شود ، بلکه لایه های پی وی سی به درجه ذوب ( Melt ) رسیده و با فشار وارده ، آماده ممزوج شدن در یکدیگر می شوند .

پس از آن ، ورقه های کارت از پرس گرم به پرس سرد منتقل می شوند و از طریق فشار و گردش آب سرد در کاست های دستگاه لمینیت ، پرس صورت می گیرد .

این روند باعث می شود لایه ها بدون تغییر شکل و دفورمه شدن ، در یکدیگر ممزوج شده و تشکیل یک لایه را بدهند .

فرایند لمینیت شدن که بر اثر فشار و حرارت انجام می شود پارامترهای ویژه ای دارد که در پلاستیک های مختلف مانند پی وی سی و پلی کربنات ، از نظر دما و مدت زمان متفاوت است .

مرحله لمینیت در کارت های پلاستیکی با مفهوم لمینیت در چاپ که به معنای قرار گرفتن یک لایه پوشش روی کار می باشد متفاوت است و شیوه توضیح داده شده روش استاندارد لمینیت کارت های پلاستیکی است .

فرض کنیم کسی کارت پلاستیکی بخواهد که از نوع اسکرچ یا ویزیت باشد، در این صورت دیگر نیازی به مرحله لمینیت نیست .

لمینیت با هدف ضخامت دادن به کارت از طریق ممزوج شدن چندین لایه در هم و همزمان پوشش لایه های چاپی به وسیله لایه های شفاف Overlay صورت می گیرد .

با این توضیحات در تولید کارت هایی مانند کارت های ویزیت ، اینترنتی و یا کارت شارژ که نیازی به پروسه لمینیت وجود ندارد اوراق پس از چاپ چهار رنگ و ورنی ، پانچ شده (به صورت کارت) و پس از درج کد و اسکرچ توسط دستگاه های شخصی سازی که در صورت نیاز انجام می شود - بسته بندی می شوند . مرحله بعد از لمینیت ، پانچ کارت ها است .

ابعاد کارت های پلاستیکی از استانداردهای بین المللی ثابتی پیروی می کند . CR-80 نکته مهم آن است که کارت ها دقیقاً در جای خود پانچ شوند .

به عنوان مثال نوار مغناطیسی روی کارت باید در فاصله استانداردی از لبه کار قرار گیرد .

به همین منظور در طراحی از Layout و چیدمان خاصی برای کارت ها استفاده می شود ، رجیستر مارک هایی که در چاپ می آیند ، در دستگاه پانچ توسط سنسورهای فتوالکتریک خوانده شده و نقاط پانچ را مشخص می کنند .

تا این مرحله عملیات انجام شده کم و بیش در مورد همه کارت ها یکسان است .

اما از این مرحله به بعد بسته به نوع کارت ، عملیات مختلفی روی بدنه آن انجام می شود . اگر کارت از نوع مغناطیسی یا ویزیت باشد ، برای شمارش توسط دستگاه شمارشگر ، شرینک و بسته بندی نهایی ارسال می شود .

اگر کارت از نوع تراشه دار باشد وارد دستگاه تراشه گذاری(Chip implanting ) می شود .

این دستگاه به صورت تمام اتوماتیک مراحل مختلفی از جمله ایجاد حفره ای با عمق و ابعاد مشخص ، الحاق چسب پشت تراشه ، پانچ و کاشت تراشه ، پرس گرم و سرد تراشه و عملیات مختلف کنترلی را روی کارت و تراشه انجام داده و در خشاب های نهایی جاگذاری می کند .

در صورتی که تراشه کارت از نوع غیرتماسی باشد ، به صورت شیت ( ورقی ) ، در مرحله ترتیب ، میان دو لایه چاپی ( Core ) قرار گرفته و به همراه دیگر لایه ها لمنیت می شود .

پس از این مراحل در صورت نیاز ، کارت شماره گذاری شده و سایر مراحل شخصی سازی به انواع روش های دیجیتال روی کارت صورت می گیرد .

اگر کارت از نوع اسکرچ باشد ، ماشین آلات شخصی سازی کدینگ و اسکرچ عملیات تکمیل کارت را به اتمام می رسانند .

می توان از 2 روش هات استمپ و لیبل برای ایجاد اسکرچ روی کار استفاده کرد .

در صورت نیاز به درج هولوگرام و نوار امضا یا حتی جلوه های طلا یا نقره کوب در سطح انواع کارت ، این کار به روش هات استمپ انجام خواهد شد .

مراحل یاد شده در بالا به طور عمومی در همه کارخانجات تولید کارت به همین روال به صورت استاندارد صورت میگیرد .

برخی مراحل نیز برای کنترل کیفیت کارت تولید شده و یا شخصی سازی کارت ها وجود دارد .

به عنوان مثال می توان به انجام تست های خمش و پیچش و ... برای کنترل کیفیت کارت پس از مرحله پانچ ( برش قالبی ) اشاره کرد .

در حال حاضر فناوری های جدیدی در تولید کارت ارایه نشده است ، ولی همواره تکنیک های کاربردی تازه ای ابداع می شوند که از این میان می توان به تکنیک MLI یا CLI اشاره کرد .

این تکنیک که نوشتن اطلاعات روی شیارهای حکاکی شده در چند زاویه است ، تاکنون قابلیت ایجاد تصویر را در دو زاویه به وجود می آورد که به تازگی این تعداد به سه تصویر – نگاشت در سه زاویه - افزایش یافته است .

تکنیک دیگر ، روش جدیدی برای درج شماره روی کارت اعتباری بانک است که تاکنون به روش امباس انجام می شده است .

در روش جدید که به صورت جوهرافشان و با مرکب های یووی انجام می شود ، سرعت شماره زنی به مراتب چندین برابر خواهد شد .

انواع نانو تکست ها ( ریزنگاشت ها ) روی هولوگرام که تنها از طریق میکروسکوپ قابل شناسایی اند نیز از دیگر تکنیک های امنیتی جدید است ، که در تولید کارت نیز مورد استفاده قرار می گیرد .

ماشین آلات مورد نیاز ، جهت اجرای طرح توجیهی تولید انواع کارت هوشمند یا کارت اعتباری 
  • ماشین چاپ افست
  • ماشین لمینت
  • ماشین برش کارت
  • ماشین فرز حفره کارت
  • ماشین نصب اتوماتیک تراشه
  • ماشین چسب زن
  • ماشین چاپ برجسته
  • ماشین تزریق بدنه پلاستیکی
  • قالب کارت
  • سخت و نرم افزار شخصی ساز
  • کمپرستور و هوای فشرده

:: دانلود طرح توجیهی تیپ احداث کارخانه تولید انواع کارت هوشمند یا کارت اعتباری

:: دانلود طرح توجیهی تیپ احداث کارخانه تولید کارت شارژ موبایل

سخن مدیر با کاربران

از سال 83 تا امروز کنار شما کارآفرینان و سرمایه گذاران عزیز کشورمان بوده ایم و تمامی تلاش خود را کرده ایم تا در شرایط خوب و بد اقتصادی ، بتوانیم باری از دوش شما برداریم و مسیرتان را هموار سازیم.

بیش از 1100 فقره طرح توجیهی را با نهایت دقت و کیفیت و به سفارش شما کارآفرینان ایران زمین تدوین نمودیم و امروز نیز همچنان با نهایت توان در خدمت شما هستیم و خواهیم بود.

آنچه که باعث دلگرمی ما در این مسیر شده موج تقدیرها و لطف شماست که برخی از این تقدیرنامه ها را جهت مشاهده در صفحه درباره ما کانون مشاوران صنعتی ایران قرار داده ایم.

ما در این مسیر همچنان با شما خواهیم بود و به کار خود میبالیم.

لینک های مفید

دانلود رایگان طرح توجیهی

آدرس و اطلاعات تماس

تهران ، تهرانپارس، خیابان فرجام شرقی (جهت دریافت لوکیشن به ما در واتساپ پیام دهید)

iranicc.ir@gmail.com

021-77869979

09126277388 (ایمان حبیبی)

09127975250 (امیر حبیبی)

09360555304 (ایمان حبیبی واتساپ)

شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید
© 1383, 1403 تمامی حقوق این سایت محفوظ است.