طرح توجیهی تولید کاسه نمد سال 1400 + pdf + word

Car seal bowl

جهت سفارش مطالعات بازار و طرح توجیهی تولید کاسه نمد خودرو سال 1402 با نرم افزار کامفار به صورت فایل  word و pdf ، جهت اخذ جواز تاسیس و وام و تسهیلات بانکی ، این مقاله را مطالعه نموده و سپس با ما تماس بگیرید ضمنا میتوانید فایل طرح توجیهی تولید کاسه نمد خودرو را که آرشیوی و مربوط به سالهای گذشته میباشد ، صرفا جهت مطالعه از انتهای همین صفحه دریافت نمایید.

 

به منظور حفاظت از یاتاقان در برابر نفوذ رطوبت و آب و در نتیجه خرابی آن ، از کاسه نمد استفاده می شود .

کاسه نمد در ماشین های مختلف متفاوت است و به همین جهت همواره به هنگام تعویض بلبرینگ نیاز است که کاسه نمد نیز با مشابه خود تعویض شود .


معرفی محصول مورد بررسی در طرح توجیهی تولید کاسه نمد


کاسه نمد ( یاتاقان ) : به منظور حفاظت از یاتاقان در برابر نفوذ رطوبت و آب و در نتیجه خرابی آن ، از کاسه نمد استفاده می شود . کاسه نمد در ماشین های مختلف متفاوت است به همین جهت همواره به هنگام تعویض بلبرینگ نیاز است کاسه نمد نیز با مشابه خود تعویض شود .

کاسه نمدها را می توان به دو گروه تقسیم کرد :

الف ) کاسه نمد کمپرسورهای اتصال مستقیم یا حلقه های اصطحکاک ، آب بندی بین حلقه ها در اثر ارتجاع فنر یا دیافراگم و همچنین به کمک وان روغنی که ایجاد سیفون هیدرولیکی می نماید می باشد . به گروه اول می توان کاسه نمد سیلیفونی و فنری را نسبت داد .

ب ) کاسه نمد کمپرسورهای اتصال غیرمستقیم دارای خانه های زیاد با حلقه های برجسته فلزی یا مسطح با قشر فلوئور است .

کاربرد محصول مورد بررسی در طرح توجیهی تولید کاسه نمد :

به منظور حفاظت از یاتاقان در برابر نفوذ رطوبت و آب و در نتیجه خرابی آن ، از کاسه نمد استفاده می شود . کاسه نمد در ماشینهای مختلف متفاوت است .


استاندارد های قابل توجه ، جهت اجرای طرح توجیهی تولید کاسه نمد


5440-4 : کاسه نمد – آزمون عملکرد
5440-5 : کاسه نمد – شناسایی نقایص ظاهری
7791 : خودروهای جاده ای – کاسه نمدهای الاستومری برای سیلندرهای ترمز دیسکی هیدرولیکی با بکار بردن روغن ترمز با پایه نفتی ( دمای کاری حداکثر 120 درجه سلسیوس )
7795 : خودروهای جاده ای – تشتکها و کاسه نمدهای الاستومری برای سیلندرهای فعال کننده ترمز هیدرولیکی با بکار بردن روغن ترمز با پایه نفتی ( دمای کاری حداکثر 70 درجه سلسیوس )
7798 : خودروهای جاده ای – کاسه نمدهای الاستومری برای سیلندرها و سیستم های ترمز هیدرولیکی با بکار بردن روغن ترمز با پایه نفتی ( دمای کاری حداکثر 120 درجه سلسیوس )
ISO 6194 : 1988 (E) Rotary shaft Lip type seals Part 4 : performance test procedures
ISO 6194 : 1990 (E) part 5 : Rotary shaft Lip type seals – identification of visual imperfections
ISO 7632 : 1985 , Road vehicles – Elastomeric seals for hydraulic disc brake cylinders using a petroleum base hydraulic fluid ( Service temperature 120 oC max )


شرایط واردات و صادرات محصول مورد بررسی در طرح توجیهی تولید کاسه نمد

شرایط واردات محصول

با رعایت ضوابط مشکلی به لحاظ واردات کاسه نمد در حال حاضر وجود ندارد .

هر کالایی که وارد کشور می شود بسته به ماهیت آن محصول دارای مقررات و ضوابط خاص خود می باشد و تعرفه های گمرکی برای حمایت از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان داخلی برای محصولات مختلف متفاوت می باشد .

در این رابطه چنانچه یک محصول وضعیت تولیدکنندگان داخلی را به مخاطره بیاندازد مسلماً حقوق گمرکی آن محصول بالا خواهد بود و برعکس چنانچه محصولی به هر دلیلی در کشور تولید نشود یا اینکه نیاز کشور از تولید آن محصول بیشتر باشد ، به علت جلوگیری از مسائل تورم تا حد ممکن از حقوق گمرکی آن محصول کاسته شده است .

تعرفه گمرکی مجزایی برای انواع کاسه نمد وجود دارد . لذا با توجه به کد تعرفه گمرکی این محصول ، حقوق پایه آن در حال حاضر 4 درصد با سود بازرگانی 6 درصد می باشد .


فرایند اجرای طرح توجیهی تولید کاسه نمد

1. برش لاستیک نیتره شده
2. توزین مواد اولیه مورد نیاز
3. اختلاط
4. پخت و قالبگیری

در فرآیند تولید کاسه نمدهای لاستیکی اولین مرحله ، برش لاستیک نیتره شده ( اکریلونیتریل ، بوتادین ) می باشد . برای این مورد از یک دستگاه گیوتین با ظرفیت 120 کیلوگرم در ساعت استفاده می گردد .

در بخش توزین ، مواد اولیه افزودنی و قطعات ریز شده کائوچو توزین شده و در محلها و ظرفهای مشخص نگهداری تا برای مرحله اختلاط وارد میکسر ( آسیاب مخلوط کن ) شده و آمیزه مورد نیاز تولید گردد .

در فرآیند اختلاط ، برای یکنواخت شدن آمیزه کلیه مواد اولیه که بر اساس درصدهای فنی توزیع شده اند ، در یک میکسر ریخته شده و آمیزه یکنواختی به دست می آید . آمیزه باید به صورتی باشد که اجزاء آن به طور کامل در کل آمیزه توزیع شده ، به طوریکه اندازه اجزاء مینیمم و احتمال یافتن هر جزء در هر نقطه از آمیزه ماکزیمم باشد .

در این مرحله کائوچو توسط روغنهای نرم کننده ، پرکننده ، تقویت کننده و سایر مواد افزودنی دیگر مخلوط گشته به طوریکه بتواند در فرآیندهای شکل دهی و پخت به شکل محصول با خصوصیات مورد نظر درآید .

فرآیند اختلاط را می توان به سه مرحله تقسیم نمود :

الف ) مرحله قبل از افزایش مواد به مخلوط کن : شامل نگهداری و توزین مواد اولیه
ب ) مرحله افزایش مواد به مخلوط کن : شامل نحوه تغذیه به دستگاه ، نحوه کنترل دستگاه و تشخیص پایان عمل اختلاط از نظر کیفی و تخلیه آمیزه
ج ) مرحله بعد از اختلاط : شامل ورق کردن ، خنک کردن ، کنترل کیفیت و ذخیره سازی آینده برای اختلاط مواد اولیه .

:: دانلود طرح توجیهی تیپ احداث کارخانه تولید کاسه نمد

سخن مدیر با کاربران

از سال 83 تا امروز کنار شما کارآفرینان و سرمایه گذاران عزیز کشورمان بوده ایم و تمامی تلاش خود را کرده ایم تا در شرایط خوب و بد اقتصادی ، بتوانیم باری از دوش شما برداریم و مسیرتان را هموار سازیم.

بیش از 1100 فقره طرح توجیهی را با نهایت دقت و کیفیت و به سفارش شما کارآفرینان ایران زمین تدوین نمودیم و امروز نیز همچنان با نهایت توان در خدمت شما هستیم و خواهیم بود.

آنچه که باعث دلگرمی ما در این مسیر شده موج تقدیرها و لطف شماست که برخی از این تقدیرنامه ها را جهت مشاهده در صفحه درباره ما کانون مشاوران صنعتی ایران قرار داده ایم.

ما در این مسیر همچنان با شما خواهیم بود و به کار خود میبالیم.

لینک های مفید

دانلود رایگان طرح توجیهی

آدرس و اطلاعات تماس

تهران ، تهرانپارس، خیابان فرجام شرقی (جهت دریافت لوکیشن به ما در واتساپ پیام دهید)

iranicc.ir@gmail.com

021-77869979

09126277388 (ایمان حبیبی)

09127975250 (امیر حبیبی)

09360555304 (ایمان حبیبی واتساپ)

شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید
© 1383, 1403 تمامی حقوق این سایت محفوظ است.