طرح توجیهی تولید سیستم کنترل خودرو معلولین سال 1400 + pdf + word

Disabled car control system2

جهت سفارش مطالعات بازار و طرح توجیهی تولید سیستم کنترل خودرو معلولین سال 1402 با نرم افزار کامفار به صورت فایل  word و pdf ، جهت اخذ جواز تاسیس و وام و تسهیلات بانکی ، این مقاله را مطالعه نموده و سپس با ما تماس بگیرید ضمنا میتوانید فایل طرح توجیهی تولید سیستم کنترل خودرو معلولین را که آرشیوی و مربوط به سالهای گذشته میباشد ، صرفا جهت مطالعه از انتهای همین صفحه دریافت نمایید.

 

سیستم کنترل خودرو معلولین باید به اندازه کافی بزرگ باشند تا به راحتی قابل دیدن و استفاده باشد استفاده از سیستم کنترل بزرگتر بهتراست . حتی برای استفاده آسان تر ممکن است یک صفحه نمایش لمسی درنظرگرفته شود .


معرفی محصول مورد بررسی در طرح توجیهی تولید سیستم کنترل خودرو معلولین


سیستم کنترل این نوع خودروها نیز به اندازه ای مهم هستند . آنها باید به اندازه کافی بزرگ باشند تا به راحتی قابل دیدن و استفاده باشد استفاده از سیستم کنترل بزرگتر بهتراست . حتی برای استفاده آسان تر ممکن است یک صفحه نمایش لمسی درنظرگرفته شود .

کنترل دستی گاز و ترمز

-کنترل دستی گاز و ترمز طراحی شده برای ماشینهای جدید . ویژگی مهم این کنترل دستی طراحی ارگونومی دسته آن و امکان تنظیـم گازدادن و ترمـز کردن راحت بدون خستگـی در طـول مدت رانندگی میباشد . این نوع کنترل دستی کلاسیک دارنده نشان بین المللی طراحی میباشد .

-کنترل دستی جدید که بصورت کششی و فشاری جهت گاز دادن و ترمز کردن طراحی شده و اساس کنترل دستی کامپکت تکنیک تجربه شده و طراحی جدید آن می باشد .

-کنترل دستی مخصوص رانندگانی که دارای ناتوانی جسمی هستند و به آنها اجازه میدهد که خودرو را براحتی کنترل نموده و از رانندگی خود نهایت لذت را ببرند . وقتی این دسته چند منظوره را بکار می برید توانایی راننده افزون میگردد بطوریکه میتوان چراغها راهنماها برف پاک کن و بوق را با یک دست کنترل نمود . این امکانات همزمان با گاز دادن و ترمز کردن قابل استفاده می باشد .

-نوع دیگری از این کنترل دستی یک کنترل دستی عمومی می باشد که بر روی اکثر خودروهای فرمان راست و فرمان چپ قابل نصب می باشد . به کف خودرو و بغل صندلی راننده نصب گردیده و متصل به پدالهای گاز و ترمز می باشد .


کشور های عمده تولید کننده و مصرف کننده محصول مورد بررسی در طرح توجیهی تولید سیستم کنترل خودرو معلولین


عمده کشورهای تولید کننده این محصول به شرح زیر است :

1- چین
2- انگلستان
3- امارات متحده عربی
4- تایوان
5- سوییس


شرایط واردات و صادرات محصول مورد بررسی در طرح توجیهی تولید سیستم کنترل خودرو معلولین


شرایط واردات محصول

واردات خودرو مخصوص معلولین سامانه ثبت نام معلولان متقاضی واردات خودرو با تخفیف 30 میلیون تومانی آغاز به کار کرده و ثبت نام متقاضیان به اتمام رسیده اما هنوز واردات انجام نشده است . میزان وعده داده شده برای واردات از طرف سازمان بهزیستی 4700عدد است .

شرایط صادرات محصول

در حال حاضر در این زمینه صادراتی صورت نگرفته است .


اهمیت استراتژیک محصول مورد بررسی در طرح توجیهی تولید سیستم کنترل خودرو معلولین

اگر معلولی همین امروز تصمیم بگیرد ، خودرو شخصی اش را مناسب سازی کند ، قیمت آن بسته به نوع تجهیزاتی که در آن استفاده میکند حدود 1تا 8 میلیون تومان متغیر است .

البته این مبلغ در صورتی است که فرد نخواهد از صندلی های ویژه داخل خودرو استفاده کند و اگر چنین تمایلی داشته باشد از چنین امکاناتی نیز بهره مند شود مسلماً باید هزینه های بیشتری را بپردازد .
جای خالی یک شرکت بزرگ و مجهز خودرو سازی بزرگ برای مناسب سازی خودرو برای معلولان باعث شده شرکت های خصوصی و یا حتی تعمیرگاه های عادی در این زمینه فعال شوند که نه تنها نرخ مشخص ومشترکی برای تجهیز خودرو ندارند بلکه کیفیت مناسبی نیز ندارند .

به گواه آمارهای جهانی ، در هر جامعه ای حداقل 10 درصد افراد جامعه دچار معلولیت هستند . بر اساس همین آمار ، در ایران بیش از هفت میلیون از افراد جامعه مان دچار معلولیت هستند .

این آمار در کشور ما به دلیل بلایای طبیعی و 8 سال جنگ و اضافه شدن آمار قابل توجهی از افراد جانباز به آمار افراد دارای محدودیت حرکتی بالاتر از حد جهانی است و نیاز ارایه خدمات مناسب به این قشر در جامعه ما بیش از دیگر جوامع احساس می شود .


ماشین آلات مورد نیاز ، جهت اجرای طرح توجیهی تولید سیستم کنترل خودرو معلولین

• ماشین تراش
• ماشین پرس
• ماشین نورد و خمکاری
• ماشین تزریق پلاستیک
• دستگاه برش
• ماشین سنگ
• اره اتومانیک
• دستگاه CNC اتوماتیک 4 محوره
• دستگاه دریل رادیال
• سری تراش
• جوش co2
• ماشین لاستیک زن درام ها
• کمپرستور و هوای فشرده

:: دانلود طرح توجیهی تیپ احداث کارخانه تولید سیستم کنترل خودرو معلولین

سخن مدیر با کاربران

از سال 83 تا امروز کنار شما کارآفرینان و سرمایه گذاران عزیز کشورمان بوده ایم و تمامی تلاش خود را کرده ایم تا در شرایط خوب و بد اقتصادی ، بتوانیم باری از دوش شما برداریم و مسیرتان را هموار سازیم.

بیش از 1100 فقره طرح توجیهی را با نهایت دقت و کیفیت و به سفارش شما کارآفرینان ایران زمین تدوین نمودیم و امروز نیز همچنان با نهایت توان در خدمت شما هستیم و خواهیم بود.

آنچه که باعث دلگرمی ما در این مسیر شده موج تقدیرها و لطف شماست که برخی از این تقدیرنامه ها را جهت مشاهده در صفحه درباره ما کانون مشاوران صنعتی ایران قرار داده ایم.

ما در این مسیر همچنان با شما خواهیم بود و به کار خود میبالیم.

لینک های مفید

دانلود رایگان طرح توجیهی

آدرس و اطلاعات تماس

تهران ، تهرانپارس، خیابان فرجام شرقی (جهت دریافت لوکیشن به ما در واتساپ پیام دهید)

iranicc.ir@gmail.com

021-77869979

09126277388 (ایمان حبیبی)

09127975250 (امیر حبیبی)

09360555304 (ایمان حبیبی واتساپ)

شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید
© 1383, 1403 تمامی حقوق این سایت محفوظ است.