طرح توجیهی تولید کیلومتر شمار سال 1400 + pdf + word

Car odometer

جهت سفارش مطالعات بازار و طرح توجیهی تولید کیلومتر شمار خودرو سال 1402 با نرم افزار کامفار به صورت فایل  word و pdf ، جهت اخذ جواز تاسیس و وام و تسهیلات بانکی ، این مقاله را مطالعه نموده و سپس با ما تماس بگیرید ضمنا میتوانید فایل طرح توجیهی تولید کیلومتر شمار خودرو را که آرشیوی و مربوط به سالهای گذشته میباشد ، صرفا جهت مطالعه از انتهای همین صفحه دریافت نمایید.

 

کیلومترشمار جهت اندازه گیری و نمایش میزان مسافت طی شده توسط وسایل نقلیه تعبیه شده است . این قطعه با توجه به مکانیزم و نمایش به دو دسته عمده مکانیکی و دیجیتالی تقسیم میشود . در سیستم دیجیتالی جهت نمایش مسافت پیموده شده از صفحات دیجیتالی استفاده شده است .


معرفی محصول مورد بررسی در طرح توجیهی تولید کیلومتر شمار


کیلومترشمار جهت اندازه گیری و نمایش میزان مسافت طی شده توسط وسایل نقلیه تعبیه شده است . این قطعه با توجه به مکانیزم و نمایش به دو دسته عمده مکانیکی و دیجیتالی تقسیم میشود . در سیستم دیجیتالی جهت نمایش مسافت پیموده شده از صفحات دیجیتالی استفاده شده است .

مشخصات فنی محصول مورد نظر : ﺳﻴﺴﺘﻢ ﻣﺘﺮﻳﻚ ﺩﺍﺭﺍی ﺷﻤﺎﺭﻩ ﺩﺍﺭ ﺍﺻﻠﻲ ﻭ شماره ﺩﺍﺭ ﺍﻋﺸﺎﺭی ﻭ ﻗﺎﺑﻞ تنظیم .

کشور های عمده تولید کننده و مصرف کننده محصول مورد بررسی در طرح توجیهی تولید کیلومتر شمار

محصول مورد نظر در این طرح کیلومتر شمار وسایل نقلیه می باشد که با توجه به آمارهای وزارت بازرگانی و اداره گمرک عمده نیاز بازار کشور به این محصول که شامل کیلومترشمار نیز می باشد از کشورهای تایوان ، چین ، آلمان و امارات متحده عربی تأمین میگردد .

شرایط واردات و صادرات محصول مورد بررسی در طرح توجیهی تولید کیلومتر شمار

شرایط واردات محصول

طبق کتاب مقررات صادرات و واردات وزارت بازرگانی مربوط به سال ١٣٨٦ محدودیت خاصی جهت واردات محصول مورد مطالعه وجود ندارد لذا با پرداخت حقوق گمرکی 25 درصد امکان واردات وجود دارد .

شرایط صادرات محصول

از نقطه نظر مقررات وزارت بازرگانی جهت صادرات محصولات تولیدی طرح هیچگونه شرایط و محدودیتی وجود ندارد .

اهمیت استراتژیک محصول مورد بررسی در طرح توجیهی تولید کیلومتر شمار

در صنعت قطعه سازی خودرو در چندسال اخیر می توان دریافت که کالاهای عرضه شده توسط رقبای جدید در بازارهای جهانی به سرعت جایگزین کالاهای ایرانی شده و صادرکنندگان ایرانی با از دست دادن سهم خود از بازار در حاشیه قرارگرفته اند .

در این راستا بهره گیری از استعدادها و توانمندی های بالقوه مزیتهای نسبی موجود و قابل خلق ، ارتقا بهره وری عوامل تولید ، دستیابی به دانش نوین ، مهارتهای و فنآوری های روز ، در اختیار قراردادن اطلاعات بازرگانی صحیح و به هنگام به صادرکنندگان ، بهره گیری از تجهیزات نوین در امر ارتباطات و شناخت بازارهای هدف صادراتی و ویژگی های آنها جهت تحقق بخشیدن به اهداف برنامه جهش در صادرات کالاهای غیرنفتی از اهمیت بالایی برخوردار است .

بدین منظور شناخت کالاهای مزیت دار کشور از جمله قطعات خودرو از یک سو و شناخت بازارهای هدف صادراتی این محصولات از سوی دیگر می تواند در توسعه پایدار صادرات کالاها و خدمات غیرنفتی کمک شایانی نماید .


فرایند اجرای طرح توجیهی تولید کیلومتر شمار

1. سری تراش
2. تزریق پلاستیک ( مواد اولیه پلی آمید و ABS )
3. پرس
4. چاپ
5. مونتاژ و بسته بندی

از آنجایی که اکثر قطعات کیلومتر شمار از جنس پلاستیک می باشد جهت تولید قطعات مذکور از روش تزریق استفاده می شود و قطعات فلزی نیز به روش سری تراشی و پرسکاری تهیه می گردد که تشریح فرآیند آن به شرح زیر می باشد .

قطعات از جنس پلی آمید و یا ABS می باشند که به روش تزریق پلاستیک ساخته می شوند . برای قطعات از جنس پلی آمید در مرحله اول خشک کردن پودر یا گرانول پلی آمید در خشک کن انجام گرفته و سپس مواد در داخل دستگاه تزریق ریخته میشود .

پس از این مرحله راهگاه های ایجاد شده مانند انتهای محور اصلی به کمک تیز بر جدا می شوند .

عملیات روتراشی ، سوراخکاری و برش جهت ساخت قطعات از جنس مفتول و میلگرد توسط دستگاه سری تراش انجام می شود .

جهت ساخت زبانه کلاج و واشر نوارهای ورق به زیر پرس پنوماتیک هدایت شده و سپس عملیات سوراخ کاری و دوربری توسط این پرس و قالب مربوطه انجام می گیرد .

پس از فرآیند تزریق و قطع راهگاه ها محیط قرقره ها توسط ماشین چاپ از صفر تا نه شماره گذاری می شود . عملیات مونتاژ قطعات معمولاً بصورت دستی انجام شده و پس از مونتاژ و بازرسی ، محصول در کیسه های پلاستیکی و جعبه های مربوطه بسته بندی شده و سپس در کارتنهای بزرگتر قرار داده می شوند .

ماشین آلات مورد نیاز ، جهت اجرای طرح توجیهی تولید کیلومتر شمار

• ماشین پرس
• ماشین سری تراش
• ماشین تزریق
• ماشین خشک کن
• خم کن
• فرز
• قیچی
• انواع قالب

:: دانلود طرح توجیهی تیپ احداث کارخانه تولید کیلومتر شمار

سخن مدیر با کاربران

از سال 83 تا امروز کنار شما کارآفرینان و سرمایه گذاران عزیز کشورمان بوده ایم و تمامی تلاش خود را کرده ایم تا در شرایط خوب و بد اقتصادی ، بتوانیم باری از دوش شما برداریم و مسیرتان را هموار سازیم.

بیش از 1100 فقره طرح توجیهی را با نهایت دقت و کیفیت و به سفارش شما کارآفرینان ایران زمین تدوین نمودیم و امروز نیز همچنان با نهایت توان در خدمت شما هستیم و خواهیم بود.

آنچه که باعث دلگرمی ما در این مسیر شده موج تقدیرها و لطف شماست که برخی از این تقدیرنامه ها را جهت مشاهده در صفحه درباره ما کانون مشاوران صنعتی ایران قرار داده ایم.

ما در این مسیر همچنان با شما خواهیم بود و به کار خود میبالیم.

لینک های مفید

دانلود رایگان طرح توجیهی

آدرس و اطلاعات تماس

تهران ، تهرانپارس، خیابان فرجام شرقی (جهت دریافت لوکیشن به ما در واتساپ پیام دهید)

iranicc.ir@gmail.com

021-77869979

09126277388 (ایمان حبیبی)

09127975250 (امیر حبیبی)

09360555304 (ایمان حبیبی واتساپ)

شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید
© 1383, 1403 تمامی حقوق این سایت محفوظ است.