طرح توجیهی تولید نشانگر فشار روغن سال 1400 + pdf + word

Car oil pressure indicator

جهت سفارش مطالعات بازار و طرح توجیهی تولید نشانگر فشار روغن سال 1402 با نرم افزار کامفار به صورت فایل  word و pdf ، جهت اخذ جواز تاسیس و وام و تسهیلات بانکی ، این مقاله را مطالعه نموده و سپس با ما تماس بگیرید ضمنا میتوانید فایل طرح توجیهی تولید نشانگر فشار روغن را که آرشیوی و مربوط به سالهای گذشته میباشد ، صرفا جهت مطالعه از انتهای همین صفحه دریافت نمایید.

 

نشانگر فشار روغن از جمله چراغ ها و علایم اخطار می باشد و بر روی صفحه مقابل راننده ( پنل پشت آمپر ) نصب می گردد . امروزه الكترونیك در صنعت خودروسازی ، كاربرد فراوانی دارد و برای كنترل عملكرد از سویی و تأمین رفاه در خودروها از سوی دیگر به كار می رود ، به همین دلیل وجود تجهیزات اندازه گیری دقیق از جمله درجه فشار روغن كه امروزه به گزینه های متداول در بازار رقابتی خودرو تبدیل شده اند و به دلیل حساست این قطعه در جهت تأمین ایمنی موتور خودرو عملكرد آن بسیار مهم می باشد .


معرفی محصول مورد بررسی در طرح توجیهی تولید نشانگر فشار روغن


ﺑﺎ ﺗﻮﺟﻪ ﺑﻪ ﻣﺸﺨﺼﺎﺕ ﻓﻨﻲ ﺍﺭﺍﺋﻪ ﺷﺪﻩ ﻣﺤﺼﻮﻝ ﺍﺯ ﺳﻮﻱ ﺳﺎﺯﻣﺎﻥ ﺻﻨﺎﻳﻊ ﻛﻮﭼﻚ ﻭ ﺷﻬﺮﻙ ﻫﺎﻱ ﺻﻨﻌﺘﻲ ﺍﻳﺮﺍﻥ ، ﻃﺮﺡ ﺣﺎﺿﺮ ﻣﺮﺑﻮﻁ ﺑﻪ ﺗﻮﻟﻴﺪ ﺩﺭﺟﻪ ﻓﺸﺎﺭ ﺭﻭﻏﻦ ﭘﺸﺖ ﺁﻣﭙﺮ ﻣﻲ ﺑﺎﺷﺪ . ﻣﺸﺨﺼﺎﺕ ﻓﻨﻲ ﻣﺤﺼـﻮﻝ ﻣـﻮﺭﺩ ﻣﻄﺎﻟﻌـﻪ : ﺍﺯ ﻧﻮﻉ ﺑﻮﺑﻴﻨﻲ ( ﻣﻐﻨﺎﻃﻴﺴﻲ ) ﻭ 12 ﻭﻟﺖ ﮐﻪ ﻗﺴﻤﺖ ﺑﻮﺑﻴﻦ ﺍﺯ ﭘﻼﺳﺘﻴﮏ ﭘﻠﻲ ﺁﻣﻴﺪ ﺑﻪ ﺻﻮﺭﺕ 2 ﺳﻴﻢ ﭘﻴﭽﻲ ﻣﺘﻘﺎﻃﻊ ﺑﺎ ﻗﻄﺮ ﻫﺴﺘﻪ ﻣﺘﻔﺎﻭﺕ ﻭ ﺑﺎ ﻣﺘﺮﺍﮊ ﺳﻴﻢ 5/65 و 5/76 ﻣﺘﺮ ﺑﺮﺍﻱ ﺑﻮﺑﻴﻦ ﻣﺤﺪﻭﺩ ﮐﻨﻨﺪﻩ ﻭ ﺗﺤﺮﻳﮏ ﮐﻨﻨﺪﻩ ﻗﻄﺮ ﺳﻴﻢ ، 1/0 ﻭ ﺍﺯ ﺟﻨﺲ ﻣﺲ ﺑﺎ ﺭﻭﻛﺶ ﻻﻙ می باشد .

کاربرد محصول مورد بررسی در طرح توجیهی تولید نشانگر فشار روغن

این قطعه از جمله چراغها و علایم اخطار می باشد و بر روی صفحه مقابل راننده ( پنل پشت آمپر ) نصب می گردد . امروزه الكترونیك در صنعت خودروسازی ، كاربرد فراوانی دارد و برای كنترل عملكرد از سویی و تأمین رفاه در خودروها از سوی دیگر به كار می رود .

به دنبال لزوم بكارگیری مدارات الكترونیك در خودروها و كاربردی شدن آن در صنعت خودروسازی ، مدارات گوناگونی مخصوص خودرو طراحی و بكارگرفته شد .

بطورکلی سامانه هوشمند مدیریت قوای محركه خودرو فرایند مدیریت و تنظیم قوای محركه خودرو را در جهت تأمین اهداف عملكردی و دستیابی به بیشینه قدرت در خودرو انجام می دهد که از آثار جنبی آن می توان به تحقق هرچه بهتر اهداف زیست محیطی ، اقتصادی و عملکردی در خودروها نظیر كاهش آلایندگی خودرو ، كاهش مصرف سوخت و كنترل هوشمند وضعیت موتور اشاره كرد .

وجود تجهیزات اندازه گیری دقیق از جمله درجه فشار روغن كه امروزه به گزینه های متداول در بازار رقابتی خودرو تبدیل شده اند و صرفا از طریق به كار بردن علم الكترونیك ممكن شده است كه به دلیل حساست این قطعه در جهت تأمین ایمنی موتور خودرو عملكرد آن بسیار مهم می باشد .


کشور های عمده تولید کننده و مصرف کننده محصول مورد بررسی در طرح توجیهی تولید نشانگر فشار روغن


مورد مصرف قطعات تولیدی طرح در صنعت خودرو می باشد لذا کشورهای تراز اول در تولید خودرو را می توان به عنوان بزرگترین تولیدکننده و همچنین بزرگترین مصرف کننده قطعات مورد مطالعه معرفی نمود كه از آن جمله می توان به كشورهای آمریكا ، آلمان ، ژاپن و چین اشاره كرد . با توجه به آمارهای وزارت بازرگانی و اداره گمرك عمده نیاز بازار كشور به این محصول از كشورهای چین و هند تأمین می گردد .

شرایط واردات و صادرات محصول مورد بررسی در طرح توجیهی تولید نشانگر فشار روغن

شرایط واردات محصول

طبق کتاب مقررات صادرات و واردات وزارت بازرگانی مربوط به سال ١٣٨٦ محدودیت خاصی جهت واردات محصول مورد مطالعه وجود ندارد لذا با پرداخت حقوق گمرکی 20 و 25 درصد امکان واردات وجود دارد .

شرایط صادرات محصول

از نقطه نظر مقررات وزارت بازرگانی جهت صادرات محصولات تولیدی طرح هیچگونه شرایط و محدودیتی وجود ندارد .

اهمیت استراتژیک محصول مورد بررسی در طرح توجیهی تولید نشانگر فشار روغن

قطعه سازی یکی از صنایع مادر و اساسی در هر کشور به شمار می آید . این محصولات خود بعنوان کالای واسطه ای در تولید انواع خودرو مورد استفاده قرار می گیرند از اینرو توسعه صنعت قطعه سازی به مفهوم توسعه صنعت خودرو سازی کشور است و لذا مجموعه قطعه سازی را می توان به عنوان یکی از محورهای توسعه هر كشور برشمرد .

تولیدكنندگان ایرانی این قطعه نیز بایستی جهت حفظ بازار خود در سالهای آتی تلاشهایی را نمایند كه در این راستا بهره گیری از استعدادها و توانمندی های بالقوه مزیتهای نسبی موجود و قابل خلق ، ارتقا بهره وری عوامل تولید ، دستیابی به دانش نوین و مهارتها و فنآوری های روز در تولیدكنندگان داخل در حد نیاز وجود دارد .


فرایند اجرای این طرح توجیهی تولید نشانگر فشار روغن

1‐ برشکاری : فیبر خام خریداری شده توسط تیغ دستی به ابعاد مورد نظر برش می خورد .

٢‐ رنگ کاری : برای چاپ مدار پشت فیبرها سیلک آماده شده را توسط فیکسچر پشت فیبر قرار داده رنگ روغن را در قالب سیلک ریخته تا به وسیله کاردک رنگ پشت فیبر منتقل شود .

پس از آن فیبرها در خشک کن قرار می گیرند تا رنگ آنها خشک شود . مدت خشک شدن 2 ساعت برآورد می شود .

٣‐ غوطه وری در اسید : فیبرها در این مرحله در وان اسید غوطه ور می شوند تا مس قسمتهایی که رنگ نشده پاک شود . در این مرحله کنترل صورت می گیرد تا قطعات فیبر با یکدیگر تماس نداشته باشند .

برای این منظور از شانه هایی که فیبرها در آنها چیده شده است استفاده می شود . مدت این کار نیم ساعت می باشد و برای پاک شدن بهتر از اسید گرم استفاده می شود .

٤‐ شستشو با تینر : پشت فیبرها با برس دستی توسط تینر شسته می شود تا رنگ آن پاک شود .

٥‐ سوراخکاری : با دریل ستونی یا رومیزی محلهای پایه ها سوراخکاری می شود .

٧‐ لحیم کاری : برای این منظور ابتدا برای ظرافت و استحکام کافی اتصالات تمامی فیبر را به فلاکس آغشته کرده و بعد لحیم کاری می کنند .

٨‐ مونتاژ : قطعات خریداری شده مانند مدارها و سیمهای اتصال روی فیبر چیده شده با قلع مذاب لحیم کاری شده و اضافه پایه قطع و قطعه با تینر و برس شسته می شود تا فلاکس بر روی قطعات مس نماند . پس از مونتاژ قطعات کنترل می شوند .

٩‐ بسته بندی : قطعات پس از مونتاژ کامل در جعبه های پلاستیکی بسته بندی شده و در جعبه های مقوایی قرار می گیرند .


ماشین آلات مورد نیاز ، جهت اجرای طرح توجیهی نشانگر فشار روغن

• ماشین طراحی ، نمونه زنی و لیتوگراف
• ماشین برش برد
• دستگاه دریل
• چاپ اسكرین
• ماشین پرس
• ماشین گیوتین
• مته
• ماشین قلع كاری
• ماشین كمپرسور

:: دانلود طرح توجیهی تیپ احداث کارخانه تولید نشانگر فشار روغن خودرو

سخن مدیر با کاربران

از سال 83 تا امروز کنار شما کارآفرینان و سرمایه گذاران عزیز کشورمان بوده ایم و تمامی تلاش خود را کرده ایم تا در شرایط خوب و بد اقتصادی ، بتوانیم باری از دوش شما برداریم و مسیرتان را هموار سازیم.

بیش از 1100 فقره طرح توجیهی را با نهایت دقت و کیفیت و به سفارش شما کارآفرینان ایران زمین تدوین نمودیم و امروز نیز همچنان با نهایت توان در خدمت شما هستیم و خواهیم بود.

آنچه که باعث دلگرمی ما در این مسیر شده موج تقدیرها و لطف شماست که برخی از این تقدیرنامه ها را جهت مشاهده در صفحه درباره ما کانون مشاوران صنعتی ایران قرار داده ایم.

ما در این مسیر همچنان با شما خواهیم بود و به کار خود میبالیم.

لینک های مفید

دانلود رایگان طرح توجیهی

آدرس و اطلاعات تماس

تهران ، تهرانپارس، خیابان فرجام شرقی (جهت دریافت لوکیشن به ما در واتساپ پیام دهید)

iranicc.ir@gmail.com

021-77869979

09126277388 (ایمان حبیبی)

09127975250 (امیر حبیبی)

09360555304 (ایمان حبیبی واتساپ)

شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید
© 1383, 1403 تمامی حقوق این سایت محفوظ است.