طرح توجیهی تولید ماشین لباسشویی سال 1400 + کامفار ( Word و Pdf )

washing machine

جهت سفارش مطالعات بازار و طرح توجیهی تولید ماشین لباسشویی سال 1402 با نرم افزار کامفار به صورت فایل  word و pdf ، جهت اخذ جواز تاسیس و وام و تسهیلات بانکی ، این مقاله را مطالعه نموده و سپس با ما تماس بگیرید ضمنا میتوانید فایل طرح توجیهی تولید ماشین لباسشویی را که آرشیوی و مربوط به سال های گذشته میباشد ، صرفا جهت مطالعه از انتهای همین صفحه دریافت نمایید.

 

از ماشین لباسشویی برای شستشوی انواع لباس ها و پارچه ها استفاده می شود . با توجه به سهولت استفاده ، کارایی بهتر این وسیله از استقبال بیشتری برخوردار است .


معرفی محصول مورد بررسی در طرح توجیهی تولید ماشین لباسشویی


از ماشین لباسشویی برای شستشوی انواع لباس ها و پارچه ها استفاده می شود با توجه به سهولت استفاده ، کارایی بهتر این وسیله از استقبال بیشتری برخوردار است . ﻃﺮﺡ ﺣﺎﺿﺮ ﻣﺮﺑﻮﻁ ﺑﻪ ﻟﺒﺎﺳﺸﻮﻳﻲ ﻣﺎﺷﻴﻦ می باشد .

ﺍﻟﺒﺘﻪ ﻻﺯﻡ ﺑﻪ ﺫﻛﺮ ﺍﺳﺖ ﻛﻪ ﺗﻮﻟﻴﺪ ﺗﻨﻬﺎ ﺍﻳﻦ ﻣﺪﻝ ﺍﺯ ﻣﺤﺼﻮﻝ ﺑﻪ ﺗﻨﻬﺎﻳﻲ ﻣﻘﺮﻭﻥ ﺑﻪ ﺻﺮﻓﻪ ﻧﺨﻮﺍﻫﺪ ﺑﻮﺩ ﻭ ﻣﻌﻤﻮﻻً ﻭﺍﺣﺪﻫﺎﻱ ﺗﻮﻟﻴﺪﻱ ﺑﺎ ﺗﻮﺟﻪ ﺑﻪ ﺍﻣﻜﺎﻧﺎﺕ ﺩﺭ ﺣﺎﻝ ﺗﻨﻮﻉ ﺑﺨﺸﻴﺪﻥ ﺑﻪ ﻣﺤﺼﻮﻻﺕ ﺗﻮﻟﻴدی می ﺑﺎﺷﻨﺪ ﺗﺎ ﺍﺯ ﺍﻳﻦ ﻃﺮﻳﻖ ﺑﺘﻮﺍﻧﻨﺪ ﻫﺰﻳﻨﻪ ﻫﺎ ﺭﺍ ﻛﺎﻫﺶ ﺩﺍﺩﻩ ﻭ ﺳﻬﻢ ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺍﺯ ﺑﺎﺯﺍﺭ ﺍﻓﺰﺍﻳﺶ ﺩﻫﻨﺪ . ﻣﺸﺨﺼﺎﺕ ﻓﻨﻲ ﻣﺤﺼﻮﻝ ﻣﻮﺭﺩ ﻣﻄﺎﻟﻌﻪ ﺩﺭ ﺍﻳﻦ ﻃﺮﺡ ﻧﻴﻤﻪ اتوماتیک 500 وات ، حجم محفظه می باشد .

استاندارد های قابل توجه ماشین لباسشویی :

با مراجعه به آخرین فهرست استانداردهای تدوین شده موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران ، شماره استاندارد ١‐ ١٥٦٢ و ٧‐١٥٦٢ جهت توزیع و تولید ماشین لباسشویی در کشور بدست آمده است . رعایت این استاندارد ها برای تمامی تولیدکنندگان الزامی می باشد .

کشور های عمده تولید کننده ماشین لباسشویی :

در سالهای اخیر صادرات ماشین لباسشویی به كشورهای همسایه مانند پاكستان ، ارمنستان ، تركمنستان ، تاجیكستان افزایش چشمگیری داشته است و از جمله تولیدكننده های دیگر که سهم عمده واردات این محصول به کشور را دارند می توان به کره جنوبی ، ژاپن ، فرانسه ، ایتالیا اشاره كرد .


شرایط واردات و صادرات محصول مورد بررسی در طرح توجیهی تولید ماشین لباسشویی


شرایط واردات محصول ماشین لباسشویی

طبق کتاب مقررات صادرات و واردات وزارت بازرگانی مربوط به سال١٣٨٦ محدودیت خاصی جهت واردات محصول مورد مطالعه وجود ندارد لذا با پرداخت حقوق گمرکی 45 درصد امکان واردات ماشین لباسشویی وجود دارد .

شرایط صادرات محصول ماشین لباسشویی

از نقطه نظر مقررات وزارت بازرگانی جهت صادرات محصول تولیدی طرح هیچ گونه محدودیت خاصی وجود ندارد .


اهمیت استراتژیک محصول مورد بررسی در طرح توجیهی تولید ماشین لباسشویی


از آنجایی که این محصول جزو کالاهای اساسی در دنیای امروز نمی باشد دارای اهمیت استراتژیکی نیز نخواهد بود اما بدلیل اهمیت انرژی در زندگی بکارگیری انواع کم مصرف این محصول حایز اهمیت و توجه می باشد .

در ده سال اخیر از نظر مصرف آب و انرژی در ماشین های لباسشویی پیشرفت قابل توجهی رخ داده است . ماشین های لباسشویی جدید بطور متوسط فقط ٥٠ تا ٧٥ لیتر آب در هر سیکل مصرف می کنند که ٦ تا ١٥ لیتر آن صرف سیکل اصلی شستشو می شود در حالیکه مصرف آب ماشین های معمولی موجود حدود ٩٠ لیتر است .

آب کمتر به معنای صرف انرژی کمتر برای گرمایش می باشد . جایگزینی ماشین های لباسشویی با انواع جدید منجر به ٢٥ درصد صرفه جویی در انرژی الکتریکی خواهد شد . یکی از مهمترین مشخصه هایی که خانواده ها باید هنگام خرید ماشین لباسشویی به آن توجه کافی مبذول داشته باشند توجه به برچسب مصرف انرژی است .

برچسب مصرف انرژی حاوی اطلاعات مربوط به معیارها و مشخصات فنی مصرف انرژی در وسیله می باشد . برچسب انرژی در ماشین های لباسشویی شامل بازده انرژی ، قدرت پاک کنندگی و قابلیت آبگیری با معیارهای مصوب می باشد .


فرایند تولید ماشین لباسشویی

1. پیش مونتاژ محفظه

2. پیش مونتاژ پروانه و موتور

3. روی قاب بدنه

4. کابل تغذیه

5. نصب شیلنگ آب

6. تست

7. بسته بندی

اجزا و قطعات ماشین لباسشویی به دو صورت عمده و سفارشی ساخته شده :

عمده ( نظیر الکتروموتور ، تایمر ، کلید قطع و وصل ، واشر لاستیکی ، سیم های ارتباط الکتریکی ، کاسه نمد ، پیچ و مهره ، شیلنگ خروجی آب ، سرسیم )

سفارشی ( مانند کابل تغذیه دوشاخه سرخود ، نواردور درب ، پایه بدنه ، بدنه ، قاب روی بدنه ، بست شیلنگ ، نگهدارنده شیلنگ )

که از خارج واحد تهیه شده اند به وسیله چرخ دستی و ارابه به خط مونتاژ آورده شده و در ایستگاه های مونتاژ موردنظر در ظرف و مکانهای مخصوص قرار میگیرند و مراحل تولید به شرح ذیل ادامه می یابد :

الف ) پیش مونتاژ محفظه

الف) قطعه سیم های مورد نیاز بریده شده و بوسیله ابزار دستی سر سیم خورده می شود آنگاه اتصالات لازم پیش مونتاژ جهت تایمر و کلید موتور و سیم تغذیه اصلی انجام میگیرد و بعد از کلیه این امور چسب خورده و تحویل انبار محصول میشود .

ب ) مونتاژ موتور و پروانه

در ابتدای کانوایر ایستگاه مونتاژ موتور و پروانه قرار گرفته که ابتدا موتور با پیچ های مربوطه محکم شده و واشر آب بندی ( کاسه نمد ) مونتاژ شده سپس پروانه بر روی محور موتور ثابت میگردد .

ج ) مونتاژ اجزا الکتریکی و پایه

ابتدا کلید و تایمر در بدنه ماشین ثابت میگردند و با استفاده از سر سیمهای ارتباطی به محل خود متصل میگردند . سوراخ عبور کابل اصلی تغذیه توسط واشر لاستیکی پوشش داده شده و کابل تغذیه دو شاخه سرخود پس از عبور از آن گره خورده و سرسیم ها داخل فیش های مربوطه محکم شده اتصالات الکتریکی کامل می شوند سپس پایه های لاستیکی محکم میگردند . پس از اتمام کار تست اولیه جهت اطمینان از صحت مونتاژ انجام می شود .

د )تست الکتریکی

جهت اطمینان از صحت اتصالات الکتریکی مخصوصا اتصال زمین و عایق بودن بدنه و همچنین کارکرد ماشین ، توسط اهم متر و عایق سنج در مرحله اولیه تست انجام شده و سپس تایمر به اندازه ١٥ دقیقه شارژ شده و ماشین لباسشویی به برق وصل شده ، توسط کلید اصلی روشن می شود در پایان ١٥ دقیقه با یک کنترل صحت کار تایمرو ماشین مشخص می شود .

ه ) تست مکانیکی و نشت

در این ایستگاه بدون لرزش کار کردن ماشین لباسشویی مورد آزمایش قرار می گیرد .


ماشین آلات مورد نیاز ، جهت اجرای طرح توجیهی تولید ماشین لباسشویی

• ماشین کانوایر

• ماشین کمپرسور

• تجهیزات مونتاژ

• جک پالت 2 تنی

 

:: دانلود طرح توجیهی تیپ احداث کارخانه تولید ماشین لباسشویی

سخن مدیر با کاربران

از سال 83 تا امروز کنار شما کارآفرینان و سرمایه گذاران عزیز کشورمان بوده ایم و تمامی تلاش خود را کرده ایم تا در شرایط خوب و بد اقتصادی ، بتوانیم باری از دوش شما برداریم و مسیرتان را هموار سازیم.

بیش از 1100 فقره طرح توجیهی را با نهایت دقت و کیفیت و به سفارش شما کارآفرینان ایران زمین تدوین نمودیم و امروز نیز همچنان با نهایت توان در خدمت شما هستیم و خواهیم بود.

آنچه که باعث دلگرمی ما در این مسیر شده موج تقدیرها و لطف شماست که برخی از این تقدیرنامه ها را جهت مشاهده در صفحه درباره ما کانون مشاوران صنعتی ایران قرار داده ایم.

ما در این مسیر همچنان با شما خواهیم بود و به کار خود میبالیم.

لینک های مفید

دانلود رایگان طرح توجیهی

آدرس و اطلاعات تماس

تهران ، تهرانپارس، خیابان فرجام شرقی (جهت دریافت لوکیشن به ما در واتساپ پیام دهید)

iranicc.ir@gmail.com

021-77869979

09126277388 (ایمان حبیبی)

09127975250 (امیر حبیبی)

09360555304 (ایمان حبیبی واتساپ)

شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید
© 1383, 1403 تمامی حقوق این سایت محفوظ است.