طرح توجیهی تولید ژیلت یا خود تراش یکبار مصرف سال 1400 + کامفار ( Word و Pdf )

Gillette

جهت سفارش مطالعات بازار و طرح توجیهی تولید ژیلت یا خود تراش یکبار مصرف سال 1402 با نرم افزار کامفار به صورت فایل word و pdf ، جهت اخذ جواز تاسیس و وام و تسهیلات بانکی ، این مقاله را مطالعه نموده و سپس با ما تماس بگیرید ضمنا میتوانید فایل طرح توجیهی تولید ژیلت یا خود تراش یکبار مصرف را که آرشیوی و مربوط به سالهای گذشته میباشد ، صرفا جهت مطالعه از انتهای همین صفحه دریافت نمایید.

 

خودتراش پلاستیکی جزء لوازم بهداشتی محسوب شده و در لوازم شخصی هر فرد موجود می باشد .

از این وسیله برای اصلاح و از بین بردن موهای زائد بدن استفاده می شود .


نکاتی درباره محصول مورد بررسی در طرح توجیهی تولید ژیلت یا خود تراش یکبار مصرف


استفاده از فرآورده های آرایشی بهداشتی از عادات روزمره بسیاری از افراد می باشد. به طور کلی آسان ترین ، متداول ترین و ارزان ترین وسیله برای اصلاح موهای زائد خود تراش پلاستیکی و یا الکتریکی می باشد .

مزایای ژیلت :

ارزان ، سریع ، عوارض جانبی اندک ، بی درد ، بی خطر و در منزل قابل انجام می باشد . مناسب برای پاها، زیر بغل و صورت

معایب ژیلت :

اثرش کوتاه مدت می باشد ( چند ساعت تا چندروز ) ، معمولا باید هر روز تکرار شود ، ممکن است سبب بریدگی و تحریک پوست گردد ، می تواند باعث موهای درون روییده گردد ، برای موهای فرفری و پوست های تحریک شده جوش دار مناسب نمی باشد .

طبق اطلاعات موجود در وزارت صنایع کد آیسیک "خود تراش پلاستیکی"، ٢٨٩٣١١١٢ می باشد .

کشور های عمده تولید کننده و مصرف کننده محصول مورد بررسی در طرح توجیهی تولید ژیلت یا خود تراش یکبار مصرف

خودتراش پلاستیکی ، کاربرد منحصر بفردی داشته و در واقع جزء لوازم بهداشتی جوامع است و در ضمن فرآیند تولید محصول پیچیده نبوده و بسیار آسان می باشد .

به همین دلیل اکثر کشورها نیاز خود را از طریق تولیدکنندگان داخلی تامین می کنند.

شرایط واردات و صادرات ژیلت یا خود تراش یکبار مصرف :

حقوق ورودی برای تعرفه ٩٠/١٠/٨٢١٢ ، ٢٥ % می باشد .

همچنین طبق اطلاعات موجود در کتاب (( آمار واردات و صادرات گمرک جمهوری اسلامی ایران )) شرایط خاصی برای صادرات تعرفه های گمرکی ٩٠/١٠/٨٢١٢ ثبت نشده است.

شایان ذکر است که برای ورود به بازارهای صادراتی و توانایی رقابت با سایر کشورها باید محصولاتی با کیفیت بالا و مطلوب تولید شود .


فرایند تولید ژیلت یا خود تراش یکبار مصرف


فرآیند تولید (( خود تراش پلاستیکی )) پیچیدگی خاصی ندارد . ابتدا تیغ در اندازه های مورد نظر بریده شده و سپس دسته به این تیغه ها مونتاژ می شود .

در این واحد از روش تزریق پلاستیک برای قطعات پلاستیکی خود تراش پلاستیکی استفاده می شود.

شایان ذکر است که با عوض کردن قالب ها تولید دسته ، سر ، درپوش و محافظ خود تراش پلاستیکی امکان پذیر می باشد .

ابتدا ماده پلاستیکی ( پلی استایرن ) که به شکل گرانول بوده در ماشین تزریق ریخته شده و با حرارت به حالت خمیری نزدیک به مایع درآمده ، با فشار به داخل قالب تزریق می شود و پس از سرد شدن در داخل قالب دوباره به صورت جامد در آمده و سخت می گردد .

در این مرحله قطعه از قالب خارج می شود . ذوب کردن مواد پلاستیک و تزریق آن داخل قالب ، از مراحل مهم تولید جنس مرغوب بشمار می رود .

ماشین تزریق ( Injection ) از دو قسمت اصلی تزریق و قالب گیر تشکیل شده ، که هر یک از این قسمت ها بر حسب ابعاد و خصوصیات هر ماشین و متناسب با آن ساخته می شود .

در قسمت تزریق عمل ذوب ، اختلاط و تزریق مواد انجام می گیرد . به این ترتیب که مواد پلاستیکی داخل قیف تزریق ریخته شده و از قیف به تدریج به داخل سیلندر راه می یابد و با گردش مارپیچ به جلو رانده می شوند .

پوسته سیلندر به وسیله گرمکن های برقی که در طول جدار خارجی سیلندر قرار گرفته اند ، کاملا گرم می شود و مواد نیز ضمن گردش در داخل سیلندر با تماس به جدار داخلی به تدریج گرم شده و به جلوی سیلندر می رسند .

مارپیچ با چرخش به دور خود عمل موادگیری را انجام می دهد و یک حرکت افقی به سمت عقب نیز دارد . پس از انجام عمل تزریق و گذشتن زمان لازم ، مارپیچ جهت بارگیری مواد به گردش در می آید و سیلندر تزریق به عقب برمی گردد .

پس از گذشتن مدتی که برای خنک شدن قطعه لازم است ، طرفین قالب از هم گشوده و قطعه تولید شده به بیرون پرتاب می شود .

قسمت قالب طریقه صحیح ساخت قالب آن است ، که طرح و نقشه قالب توسط طراح ماهر از روی نقشه قطعه تهیه گردد و تمام جزئیات در اختیار قالب ساز قرار گیرد .

قسمت هایی از قالب که مستقیما با پلاستیک در تماس است ، از مواد مخصوص مثل فولاد گرم کار ساخته می شود .

قسمت های دیگر قالب از فولاد معمولی تولید می شود . از ویژگی های مهم فرآیند تزریق پلاستیک ، خنک کاری قالب می باشد .

این عمل به منظور افزایش نرخ تولید و حفاظت از کیفیت محصول انجام می شود . در جریان عمل تزریق نیاز است ، که قالب توسط یک سیستم جریان سیال ( معمولا آب ) خنک شود .

در حقیقت خنک کردن تنظیم دمای درون قالب ها است . هر قدر آب مصرفی جهت خنک کردن سردتر باشد ، زمان مورد نیاز برای تولید قطعه کمتر شده و نرخ تولید افزایش می یابد .

تجهیزات مورد نیاز ، جهت اجرای طرح توجیهی تولید ژیلت یکبار مصرف
  • تأسیسات آب
  • دیزل ژنراتور
  • سرمایش و گرمایش
  • اطفاء حریق

:: دانلود طرح توجیهی تیپ احداث کارخانه تولید خودتراش پلاستیکی

سخن مدیر با کاربران

از سال 83 تا امروز کنار شما کارآفرینان و سرمایه گذاران عزیز کشورمان بوده ایم و تمامی تلاش خود را کرده ایم تا در شرایط خوب و بد اقتصادی ، بتوانیم باری از دوش شما برداریم و مسیرتان را هموار سازیم.

بیش از 1100 فقره طرح توجیهی را با نهایت دقت و کیفیت و به سفارش شما کارآفرینان ایران زمین تدوین نمودیم و امروز نیز همچنان با نهایت توان در خدمت شما هستیم و خواهیم بود.

آنچه که باعث دلگرمی ما در این مسیر شده موج تقدیرها و لطف شماست که برخی از این تقدیرنامه ها را جهت مشاهده در صفحه درباره ما کانون مشاوران صنعتی ایران قرار داده ایم.

ما در این مسیر همچنان با شما خواهیم بود و به کار خود میبالیم.

لینک های مفید

دانلود رایگان طرح توجیهی

آدرس و اطلاعات تماس

تهران ، تهرانپارس، خیابان فرجام شرقی (جهت دریافت لوکیشن به ما در واتساپ پیام دهید)

iranicc.ir@gmail.com

021-77869979

09126277388 (ایمان حبیبی)

09127975250 (امیر حبیبی)

09360555304 (ایمان حبیبی واتساپ)

شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید
© 1383, 1403 تمامی حقوق این سایت محفوظ است.