طرح توجیهی تولید خانه های پیش ساخته بتنی سال 1400 + کامفار ( Word و Pdf )

concretehouseprefabricated

جهت سفارش مطالعات بازار و طرح توجیهی تولید خانه های پیش ساخته بتنی سال 1402 با نرم افزار کامفار به صورت فایل  word و pdf ، جهت اخذ جواز تاسیس و وام و تسهیلات بانکی ، این مقاله را مطالعه نموده و سپس با ما تماس بگیرید ضمنا میتوانید فایل طرح توجیهی تولید خانه های پیش ساخته بتنی را که آرشیوی و مربوط به سالهای گذشته میباشد ، صرفا جهت مطالعه از انتهای همین صفحه دریافت نمایید.

 

خانه های پیش ساخته بتنی در ساختمان سازی با روش های مختلف ، از جمله انبوه سازی ، خانه پیش ساخته به صورت ویلایی ، تجاری ، اداری و شهرک سازی ، مورد استفاده قرار می گیرند .


نکاتی درباره محصول طرح توجیهی خانه های پیش ساخته بتنی


طرح توجیهی خانه های پیش ساخته بتنی

در کشورهای پیشرفته سال هاست که مسائل مربوط به دوام مصالح ، سرعت اجرا ، کاهش پرت مصالح ، جلوگیری از اتلاف انرژی و مقاوم بودن ساختمان ها در برابر سوانح طبیعی ، مورد توجه و تحقیق دایم قرار گرفته ، که منجر به نوآوری ها و تکنیک های مدرن در زمینه صنعت ساختمان شده است .

از جدید ترین سیستم های فوق الذکر ، استفاده از ترکیب بتن آرمه به عنوان عضو باربر و پانل های نئوپور به عنوان قالب بتن و عایق حرارتی می باشند ، که با نام سیستم های بتنی ICF معروف گشته اند .

سیستم ICF " پانلی " از جدیدترین و کامل ترین نوع سیستم های فوق الذکر می باشد ، که کمبودها و اشکالات روش های قدیمی تر در آن برطرف شده است .

اساس این سیستم استفاده از سازه بتن آرمه باربر در سقف و دیوار ساختمان و پارتیشن های نئوپور مسلح سبک ، جهت تیغه های غیرباربر می باشد ، دیوارها در داخل قالبی از پانل های مسلح نئوپور بتن ریزی می شوند.

قالب سقف ها نیز از نئوپور مسلح به صورت مجوف و شبیه به سقف های اسپایرول بتنی ساخته می شوند .

به عبارت دیگر ساختمان در دو لایه از نئوپور پیچیده می شود ، که از لحاظ عایق بندی بیشترین بازدهی را دارا می باشد .

کل قطعات دیواری و سقفی و پارتیشن نئوپور مسلح در کارخانه آماده و جهت نصب به محل اجرا حمل می شود .

کاربرد خانه های پیش ساخته بتنی

کاربرد محصول مورد بررسی در طرح توجیهی خانه های پیش ساخته بتنی

محصول اصلی طرح خانه های پیش ساخته بتنی با روش بتن مسلح می باشد ، که قابل حمل بوده و امکان نصب و مونتاژ در مکان های مختلف مانند مناطق کوهستانی ، کویر ، ساحل و جنگل را دارا می باشد .

لذا این نوع محصولات ماهیتا کاربرد مصرفی در صنایع ساختمانی دارند.

مهمترین کاربردهای آن ها بطور خلاصه عبارتند از :

در ساختمان سازی با روش های مختلف ، از جمله انبوه سازی ساختمان ( بدون محدودیت در طرح معماری و تعداد طبقات ) ، خانه پیش ساخته به صورت ویلایی ، تجاری و اداری و شهرک سازی .


کشور های عمده تولید کننده و مصرف کننده محصول طرح توجیهی خانه های پیش ساخته بتنی


 

در کشورهای پیشرفته سال هاست ، که مسائل مربوط به دوام مصالح ، سرعت اجرا ، کاهش پرت مصالح ، جلوگیری از اتلاف انرژی و مقاوم بودن ساختمان ها در برابر سوانح طبیعی مورد توجه و تحقیق دائم قرار گرفته ، که منجر به نوآوری ها و تکنیک های مدرن در زمینه صنعت ساختمان شده است .

این سیستم توسط کمپانی LASTEDIL ® سوئیس ابداع شد و از این روش تاکنون در بسیاری از کشورهای دنیا از جمله آلمان ، ایتالیا ، ترکیه ، کانادا ، آمریکا ، امارات متحده ، بحرین ، عربستان سعودی ، روسیه ، ایرلند استفاده گردیده است .

امروزه در کشورهایی نظیر ایتالیا ، آمریکا ، آلمان ، استرالیا و دیگر کشورهای صنعتی دنیا شاهد رشد چشمگیر استفاده از سیستم یاد شده هستیم و این روند در آمریکا و اروپا در حدود بیست درصد در سال رو به افزایش است .

بیش از سی سال است که از معرفی این سیستم در اروپا میگذرد و این در حالی است که جهان روز به روز بیشتر به این سیستم روی آورده ، تا آنجا که هم اکنون تنها در آمریکا و کانادا بیش از یکصد واحد صنعتی از جمله تولید کنندگان این محصول می باشد و از این سیستم در ساخت انواع ساختمان های خصوصی ، ورزشی درمانی و . . . استفاده می نمایند .

شرایط واردات و صادرات خانه های پیش ساخته بتنی :

در خصوص واردات و صادرات سیستم ICF ، به داخل کشور باید گفت که واردات این نوع محصول تا سال 83 تحت شماره تعرفه 9406 و از سال 1384 و بعد از آن ، تحت شماره تعرفه ( 090 ) 9406 صورت گرفته است .


فرایند تولید خانه های پیش ساخته بتنی

روش ساخت ساختمان با روش ICF :

روش ساخت ساختمان با روش ICF :

تاریخ پیدایش این نوع از ساخت مربوط به دهه 1960 و اروپا برمی گردد و در این سیستم بعد از پایان مدل گردن و عملیات طراحی سازه ، فونداسیون اجرا می گردد .

از آنجایی که در این سیستم مانند روش های جاری ساخت ستون وجود ندارد ، كل مقطع دیوارها در تماس با سطح فونداسیون به عنوان تکیه گاه قلمداد گردیده و باید تمهیدات لازم از جمله قرار دادن ریشه مناسب آرماتوری در زیر تماسی دیوارها در نظر گرفته شود .

بعد از بتن ریزی فونداسیون ، نویت ساخت دیوارها می گردد ، پس از مشخص کردن محل دقیق دیوارها ، قالب ها نصب می گردند و آرماتور های طراحی شده نیز در محل خود قرار می گیرند .

یکی از خصوصیات مطلوب در این نوع از قالب بندی استفاده از فاصله نگهدارهای چند منظوره می باشد ، که وسیله ای مناسب جهت قرار گیری آرماتورها در محل مورد نظر ، بدون صرف وقت زیاد می باشد .

ماشین آلات خط تولید خانه های پیش ساخته بتنی

ماشین آلات خط تولید خانه های پیش ساخته بتنی :

• Unit TH-Metal Insertion Ceiling incl . moulds

• Unit TH-S Machines for Wall Elements

• Moulds for Wall Elements and ca . 120 injectors

• Unit pre-expander TH-PE 2500

• Silo installation volume approx . 500 m^3 including automatic filling system for the silo installation

• Energy pipe line for steam , water , air , condensate &material

• Steam boiler , water service module and accumulator

• Cooling tower

• Air compressor unit

License package

:: دانلود طرح توجیهی تیپ احداث کارخانه تولید خانه پیش ساخته بتنی

سخن مدیر با کاربران

از سال 83 تا امروز کنار شما کارآفرینان و سرمایه گذاران عزیز کشورمان بوده ایم و تمامی تلاش خود را کرده ایم تا در شرایط خوب و بد اقتصادی ، بتوانیم باری از دوش شما برداریم و مسیرتان را هموار سازیم.

بیش از 1100 فقره طرح توجیهی را با نهایت دقت و کیفیت و به سفارش شما کارآفرینان ایران زمین تدوین نمودیم و امروز نیز همچنان با نهایت توان در خدمت شما هستیم و خواهیم بود.

آنچه که باعث دلگرمی ما در این مسیر شده موج تقدیرها و لطف شماست که برخی از این تقدیرنامه ها را جهت مشاهده در صفحه درباره ما کانون مشاوران صنعتی ایران قرار داده ایم.

ما در این مسیر همچنان با شما خواهیم بود و به کار خود میبالیم.

لینک های مفید

دانلود رایگان طرح توجیهی

آدرس و اطلاعات تماس

تهران ، تهرانپارس، خیابان فرجام شرقی (جهت دریافت لوکیشن به ما در واتساپ پیام دهید)

iranicc.ir@gmail.com

021-77869979

09126277388 (ایمان حبیبی)

09127975250 (امیر حبیبی)

09360555304 (ایمان حبیبی واتساپ)

شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید
© 1383, 1403 تمامی حقوق این سایت محفوظ است.