طرح توجیهی تولید تایل های سقفی پی وی سی سال 1400 + کامفار + Word + Pdf

PVC Sheet

جهت سفارش مطالعات بازار و طرح توجیهی تولید تایل های سقفی پی وی سی سال 1402 با نرم افزار کامفار به صورت فایل  word و pdf ، جهت اخذ جواز تاسیس و وام و تسهیلات بانکی ، این مقاله را مطالعه نموده و سپس با ما تماس بگیرید ضمنا میتوانید فایل طرح توجیهی تولید تایل های سقفی پی وی سی را که آرشیوی و مربوط به سالهای گذشته میباشد ، صرفا جهت مطالعه از انتهای همین صفحه دریافت نمایید.

از مهمترین دلایل استفاده از تایل های سقفی پی وی سی عبارت اند از :

ایجاد رویه ای برای پوشش قسمت زیرین سقف ساختمان ، ایجاد فضایی برای جاسازی تأسیسات و تجهیزات سبک وزن ، بهبود عایق بندی صوتی و یا حرارتی سقف هر طبقه از ساختمان ، ایجاد سقفی کوتاهتر برای فضای داخلی ساختمان می باشد .


معرفی محصول مورد بررسی در طرح توجیهی تولید تایل های سقفی پی وی سی


پلی وینیل کلرید که یا PVC پلیمری واکنش ناپذیر ، دارای تنوع بسیار زیاد و ارزان قیمت است که در جامعه مدرن کاملاً فراگیر شده و یکی از ارزشمندترین محصولات صنایع شیمیایی و پلیمری می باشد . در حالی که اکثر پلاستیک ها از نفت خام ساخته می شوند .

فقط 40 درصد ، PVC از نفت خام است و 60 درصد باقی مانده ی آن را کلر تشکیل می دهد که از نمک خام حاصل می شود .

کلر خواص مفیدی از قبیل مقاومت در برابر آتش و دوام را به پلیمر می دهد . تایل های سقف PVC انتخاب بسیار مناسبی برای مسقف کردن فروشگاه های بزرگ ، سالنهای ورزشی خصوصاً استخرها و سایر مجموعه های از این دست می باشند .

سلیقه ، نوع طراحی ، مشخصات فنی ، عایق بودن و مقاومت در برابر رطوبت از عواملی هستند که همگی در انتخاب ورقهای PVC در سقفهای کاذب موثر هستند .

خصوصاً در استخرهای شنا به دلیل متصاعد شدن گاز کلر ، استفاده از ورقهای فولادی دارای توجیه فنی نیست ، زیرا کلر باعث خوردگی فولاد می شود ، لذا ورقهای پی وی سی برای ساخت سقف کاذب در این مجموعه ها مورد استفاده قرار می گیرند .

این ورق ها از نظر ساخت و نصب انعطاف چشمگیری از خود نشان می دهند . طول ورق دلخواه است و در جهت عرض نیز می توان آنها را به تعداد دلخواه در کنار یکدیگر قرار داد و لذا تهیه هر گونه سطح با هر ابعادی از آنها مقدور می باشد .

نصب آنها به سرعت و با سهولت صورت می گیرد . این ورقها بعد از نصب در سقف ، سطحی شکیل و یکنواخت پیدا می کنند که در آن اتصال ورق به تکیه گاه چوبی یا فلزی در عین استحکام نامرئی می ماند . این نوع ورقها کاملاً بهداشتی و قابل شستشو هستند .

اجرای صحیح تایلهای سقف PVC در ساختمانها می تواند به میزان قابل توجهی مصرف سوخت را کاهش داده و در طبقات فوقانی می تواند از انتقال حرارت بین فضای داخلی و فضای خارج ساختمان بکاهد .

استفاده از عایقهای حرارتی در سقفهای کاذب و اجرای صحیح و بدون درز اینگونه سقفها موجب کاهش تبادل حرارتی می گردد .

مهمترین دلایل استفاده از سیستم سقف کاذب را می توان به ترتیب زیر بر شمرد :

  • ایجاد رویه ای برای پوشش قسمت زیرین سقف ساختمان
  • ایجاد فضایی برای جاسازی تأسیسات و تجهیزات سبک وزن
  • بهبود عایق بندی صوتی و یا حرارتی سقف هر طبقه از ساختمان
  • ایجاد سقفی کوتاهتر برای فضای داخلی ساختمان

مواد اولیه و قطعات واسطه


مواد اولیه اصلی مورد نیاز جهت تهیه تایل سقف پی وی سی پودر پی وی سی ، کربنات کلسیم ، استابلایزر ، عامل تنظیم فوم ، اکرلیک ، اسید استئاریک ، واکس پلی اتیلن ، دی اکسید تیتانیوم ، CP Sizer  و روان کننده می باشد .

فرآیند اجرای این طرح توجیهی تولید تایل های سقفی پی وی سی

مواد اولیه پس از خشک شدن ، وارد اکسترودر شده ، سپس فیلم خارج شده در حالت دهنده قرار گرفته و پس از خشک شدن و افزودن تثبیت کننده ها ، به قسمت برش منتقل شده و در سایزهای مورد نظر برش داده می شود . در نهایت محصول تحت بازرسی و کنترل کیفیت قرار گرفته و بسته بندی می شود .

ماشین آلات و تجهیزات مورد نیاز ، جهت اجرای طرح توجیهی تولید تایل های سقفی پی وی سی
  • خط کامل تمام اتوماتیک تولید ورق ضخیم فوم پی وی سی
  • دستگاه میکسر سرعت بالا
  • دستگاه کراشر ( آسیاب )
  • دستگاه پودر کن

دانلود طرح توجیهی تیپ احداث کارخانه تولید تایل های سقفی پی وی سی

سخن مدیر با کاربران

از سال 83 تا امروز کنار شما کارآفرینان و سرمایه گذاران عزیز کشورمان بوده ایم و تمامی تلاش خود را کرده ایم تا در شرایط خوب و بد اقتصادی ، بتوانیم باری از دوش شما برداریم و مسیرتان را هموار سازیم.

بیش از 1100 فقره طرح توجیهی را با نهایت دقت و کیفیت و به سفارش شما کارآفرینان ایران زمین تدوین نمودیم و امروز نیز همچنان با نهایت توان در خدمت شما هستیم و خواهیم بود.

آنچه که باعث دلگرمی ما در این مسیر شده موج تقدیرها و لطف شماست که برخی از این تقدیرنامه ها را جهت مشاهده در صفحه درباره ما کانون مشاوران صنعتی ایران قرار داده ایم.

ما در این مسیر همچنان با شما خواهیم بود و به کار خود میبالیم.

لینک های مفید

دانلود رایگان طرح توجیهی

آدرس و اطلاعات تماس

تهران ، تهرانپارس، خیابان فرجام شرقی (جهت دریافت لوکیشن به ما در واتساپ پیام دهید)

iranicc.ir@gmail.com

021-77869979

09126277388 (ایمان حبیبی)

09127975250 (امیر حبیبی)

09360555304 (ایمان حبیبی واتساپ)

شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید
© 1383, 1403 تمامی حقوق این سایت محفوظ است.