طرح توجیهی تولید تیرآهن و میلگرد کامپوزیتی سال 1400 + کامفار + Word + Pdf

MILGERD

جهت سفارش مطالعات بازار و طرح توجیهی تولید تیرآهن و میلگرد کامپوزیتی سال 1402 با نرم افزار کامفار به صورت فایل  word و pdf ، جهت اخذ جواز تاسیس و وام و تسهیلات بانکی ، این مقاله را مطالعه نموده و سپس با ما تماس بگیرید ضمنا میتوانید فایل طرح توجیهی تولید تیرآهن و میلگرد کامپوزیتی را که آرشیوی و مربوط به سالهای گذشته میباشد ، صرفا جهت مطالعه از انتهای همین صفحه دریافت نمایید.

از جمله ویژگی های اصلی پروفیل های کامپوزیتی که سبب افزایش روز افزون استفاده از آنها در صنایع مختلف گردیده است می توان به مواردی همچون مقاومت شیمیایی بالا ، مقاومت در برابر رطوبت ، خواص الکتریکی مناسب ، خواص فیزیکی همچون استحکام کششی بالا و مقاومت حرارتی و عدم اشتعال اشاره نمود .


معرفی محصول مورد بررسی در طرح توجیهی تولید تیرآهن و میلگرد کامپوزیتی


محصولات کامپوزیتی پایه پلیمر از رزین های گرما سخت تقویت شده با الیاف شیشه و به نحوی طراحی و ساخته می شوند که یکپارچگی سازه ای آنها با انواع فولادی و آلومینیمی رقابت می کند ؛ با این تفاوت که مشکلات خوردگی ، سنگینی وزن و هدایت الکتریکی آنها را ندارند .

این محصولات در برابر اسیدها ، نمک ها ، قلیاها و محدوده وسیعی از محیط ها و مواد شیمیایی خورنده که بر آلومینیوم و فولاد گالوانیزه اثرات شدیدی دارند ، مقاومند .

حتی محصولات آلومینیومی یا فولادی پوشش داده شده نیز ممکن است به علت خراش های کوچک ایجاد شده حین نصب یا پس از آن ، در معرض آسیب باشند .

این محصولات در مقایسه با فولاد یا آلومینیوم ، دارای نسبت استحکام به وزن بسیار بالایی هستند در حالی که یکپارچگی سازه ای  مشابهی با آنها دارند .

پروفیل های کامپوزیتی پالترود شده که در این سیستم ها به کار گرفته می شوند دارای وزن مخصوصی حدود یک چهارم فولاد و یک سوم آلومینیوم هستند که این امر حمل و نقل و بر پا کردن آنها را تسهیل می کند .

برخلاف فولاد زنگ نزن این قطعات را می توان در محل و با وسایل دستی برید و سوراخ کرد .

از نظر جغرافیایی حاشیه جنوبی و شمالی ایران دارای شرایط اقلیمی خورنده است که فلزاتی همچون آهن و فولاد را به سرعت می پوشاند .

برای مبارزه با این مشکل ، راه حل های مختلفی وجود دارد . می توان از فولادهای ضد زنگ که بسیار گران قیمت هستند استفاده نمود و یا آنکه پروفیل آهنی را با روش های متداول محافظت الکتروشیمیایی کنیم .

به کارگیری پوشش های ضد زنگ مانند رنگهای اپوکسی نیز از دیگر راه حل های متداول است . اما هر کدام از راه حل های فوق هزینه بر و زمان گیر و گاه بسیار دشوار یا غیر ممکن هستند .

اگر این قبیل هزینه های تعمیر و نگهداری و عمر کوتاه پروفیل های آهنی را در ملاحظات اقتصادی لحاظ کنیم ، خواهیم دید که استفاده از آهن ارزان قیمت چندان هم به صرفه تر از آرماتورها و پروفیل های کامپوزیتی نمی باشد .

کشور ما نیاز بسیار گسترده ای به استفاده از کامپوزیت ها در قالب پروفیلهای کامپوزیتی دارد .

هم اکنون بسیاری از سازه های بنا شده در محیط های خورنده مناطق مختلف کشور همچون پل های دریاچه ارومیه و یا ساختمان های جنوب کشور دچار معضل خوردگی هستند که استفاده از کامپوزیت ها می تواند پاسخگوی مشکل این قبیل سازه ها باشد .

از اجزای اصلی تشکیل دهنده ی پروفیل های ERP محصولات الیاف شیشه به صورت روینگ ، مت و تیشو می باشند .

ویژگی های اصلی پروفیل های کامپوزیتی  :

  • مقاومت شیمیایی بالا
  • مقاومت در برابر رطوبت
  • خواص الکتریکی مناسب
  • خواص فیزیکی همچون استحکام کششی بالا
  • مقاومت حرارتی و عدم اشتعال

فرآیند تولید تیرآهن و میلگرد کامپوزیتی

تولید محصولات طرح به روش پالتروژن می باشد . در این روش الیاف شیشه آغشته به رزین پس از عبور از ماتریس مربوطه داخل قالبی گرم می شوند و پس از شکل گیری و سرد شدن برش داده می شوند.


ماشین آلات و تجهیزات مورد نیاز ، جهت اجرای طرح توجیهی تولید تیرآهن و میلگرد کامپوزیتی


  • دستگاه پالتروژن
  • دستگاه میکسر
  • دستگاه مت کاتر
  • دستگاه استند
  • دستگاه CNC
  • قالب های دستگاه پالتروژن

:: دانلود طرح توجیهی تیپ احداث کارخانه تولید تیرآهن و میلگرد کامپوزیتی

سخن مدیر با کاربران

از سال 83 تا امروز کنار شما کارآفرینان و سرمایه گذاران عزیز کشورمان بوده ایم و تمامی تلاش خود را کرده ایم تا در شرایط خوب و بد اقتصادی ، بتوانیم باری از دوش شما برداریم و مسیرتان را هموار سازیم.

بیش از 1100 فقره طرح توجیهی را با نهایت دقت و کیفیت و به سفارش شما کارآفرینان ایران زمین تدوین نمودیم و امروز نیز همچنان با نهایت توان در خدمت شما هستیم و خواهیم بود.

آنچه که باعث دلگرمی ما در این مسیر شده موج تقدیرها و لطف شماست که برخی از این تقدیرنامه ها را جهت مشاهده در صفحه درباره ما کانون مشاوران صنعتی ایران قرار داده ایم.

ما در این مسیر همچنان با شما خواهیم بود و به کار خود میبالیم.

لینک های مفید

دانلود رایگان طرح توجیهی

آدرس و اطلاعات تماس

تهران ، تهرانپارس، خیابان فرجام شرقی (جهت دریافت لوکیشن به ما در واتساپ پیام دهید)

iranicc.ir@gmail.com

021-77869979

09126277388 (ایمان حبیبی)

09127975250 (امیر حبیبی)

09360555304 (ایمان حبیبی واتساپ)

شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید
© 1383, 1403 تمامی حقوق این سایت محفوظ است.