طرح توجیهی پنجره و شیشه های هوشمند سال 1401 (WORD+PDF)

smart glass 5

جهت سفارش مطالعات بازار و طرح توجیهی پنجره و شیشه های هوشمند سال 1402 با نرم افزار کامفار به صورت فایل  word و pdf ، جهت اخذ جواز تاسیس و وام و تسهیلات بانکی ، این مقاله را مطالعه نموده و سپس با ما تماس بگیرید ضمنا میتوانید فایل طرح توجیهی پنجره و شیشه های هوشمند را که آرشیوی و مربوط به سالهای گذشته میباشد ، صرفا جهت مطالعه از انتهای همین صفحه دریافت نمایید.


پنجره و شیشه هوشمند چیست؟


شیشه هایی که رنگ آن ها و در نتیجه ورود و خروج نور و انرژی گرمایشی و سرمایشی از طریق آن ها قابل تنظیم است، پنجره و شیشه های هوشمند نامیده می شوند که در طرح توجیهی پنجره و شیشه هوشمند ، این محصول به طور کامل بررسی شده است.

شیشه ها و پنجره های هوشمند به دلیل دارا بودن لایه های بلور مایع و صفحات شیشه ای پوشش داده شده میزان تبادل گرمایی و صوتی پنجره ها را تا 70 درصد کاهش می دهند. بنابراین با استفاده از این پنجره ها تبادل های حرارتی و صوتی پنجره ساختمان ها کاهش می یابد و تلفات انرژی به حداقل می رسد. البته قیمت این پنجره ها بسیار گرانتر از شیشه های دوجداره معمولی هستند.

این پنجره ها در شیشه انواع خودرو، گلخانه های شیشه ای، پله ها و راه پله های شیشه ای، اتاق های جراحی که استفاده از پرده در آن ها به سبب تجمع غبار و آلودگی ممنوع است ، پنجره ها، دیوارها و سقف های شیشه ای در دانشگاه ها، ساختمان ها ی تجاری و اداری، رستوران ها و ... کاربرد دارد.

پیشنهاد میکنیم با مطالعه ی طرح توجیهی تولید پنجره و شیشه هوشمند اطلاعات کاملتری بدست آورید.


تکنولوژی پنجره های PDLC چگونه کار میکند؟


طراحی سیستم به کار رفته در پنجره های PDLC به نحوی است که مقدار چرخش مولکول های بلور مایع استفاده شده در درون خود را کنترل می کند.

مولکول های بلور مایع با جهت گیری موازی ، در دو سطح با زاویه بین صفحه ای 90 درجه نسبت به هم قرار می گیرند. پلایزر در قسمت ورودی پنجره قرار می گیرد و آنالیزور نسبت به مولکول های بلور مای مایع در پشت پنجره قرار می گیرد. در این حالت پلایزر و آنالیزور با زاویه 90 درجه نسبت به هم قرار می گیرد.

نتیجه فرایند فوق تاریک دیده شدن محل هایی است که جریان الکتریکی باعث چرخش مولکول های کریستال مایع در آن محل ها شده است.

تکنولوژی ساخت این پنجره فعلا در دسترس عموم نیست. برای ساخت این پنجره ها باید تکنولوژی آن را از مراکز علمی خریداری نمود. برای کسب اطلاعات دقیق تر میتوانید طرح توجیهی پنجره و نورگیر کریستال مایع (شیشه هوشمند) را دانلود نمایید.

طرح توجیهی تولید ﭘﻨﺠﺮهﻫﺎ و ﻧﻮرﮔﯿﺮﻫﺎی ﮐﺮﯾﺴﺘﺎل ﻣﺎﯾﻊ ﺑﺎ ﻗﺎﺑﻠﯿﺖ ﮐﻨﺘﺮل ﭘﺬﯾﺮی ﻧﻮر 28 صفحه

سخن مدیر با کاربران

از سال 83 تا امروز کنار شما کارآفرینان و سرمایه گذاران عزیز کشورمان بوده ایم و تمامی تلاش خود را کرده ایم تا در شرایط خوب و بد اقتصادی ، بتوانیم باری از دوش شما برداریم و مسیرتان را هموار سازیم.

بیش از 1100 فقره طرح توجیهی را با نهایت دقت و کیفیت و به سفارش شما کارآفرینان ایران زمین تدوین نمودیم و امروز نیز همچنان با نهایت توان در خدمت شما هستیم و خواهیم بود.

آنچه که باعث دلگرمی ما در این مسیر شده موج تقدیرها و لطف شماست که برخی از این تقدیرنامه ها را جهت مشاهده در صفحه درباره ما کانون مشاوران صنعتی ایران قرار داده ایم.

ما در این مسیر همچنان با شما خواهیم بود و به کار خود میبالیم.

لینک های مفید

دانلود رایگان طرح توجیهی

آدرس و اطلاعات تماس

تهران ، تهرانپارس، خیابان فرجام شرقی (جهت دریافت لوکیشن به ما در واتساپ پیام دهید)

iranicc.ir@gmail.com

021-77869979

09126277388 (ایمان حبیبی)

09127975250 (امیر حبیبی)

09360555304 (ایمان حبیبی واتساپ)

شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید
© 1383, 1403 تمامی حقوق این سایت محفوظ است.