طرح توجیهی مواد شوینده و پاک کننده غیر اسیدی مانند گاز پاک کن 1402 + word + pdf

stove cleaner

جهت نگارش مطالعات بازار و طرح توجیهی مواد شوینده و پاک کننده غیر اسیدی مانند گاز پاک کن اطلاعات کاملاً به روز برای سال 1402 ، با فرمت DOC و PDF و با گزارش گیری نرم افزار کامفار ، جهت اخذ مجوز یا ارائه به بانک ، این صفحه را مطالعه نموده و سپس با ما تماس بگیرید .


مواد شوینده غیر اسیدی مانند گاز پاک کن ها چه موادی هستند و چقدر مهم میباشند !


تولید مواد شوینده و پاک کننده غیر اسیدی را نمی توان دارای اهمیت راهبردی دانست ، اما با توجه به افزایش تولید گازهای در جهان توسط انواع شوینده ها ، اسپری ها و ... به دلیل گاز متصاعد شده از مواد تشکیل دهنده شیمیایی آن ها و تاثیرات مخربی که بر روی محیط زیست از جمله اثر گلخانه ای دارند ، امروزه تولید مواد سازگارتر با محیط زیست اجتناب ناپذیر می باشد.

به همین دلیل در کشورهای اروپایی ایجاد مواد شوینده ای که تولید گازهای مخرب را به حداقل برساند (Green) سال هاست که آغاز شده است. در این میان کشورما نیز این حرکت را آغاز نموده و لذا تداوم تولید کالاهای پاک ارزش و اهمیت دوچندانی نسبت به قبل پیدا کرده است.

موارد مصرف و کاربرد مواد شوینده و پاک کننده غیر اسیدی :

مواد شوینده و پاک کننده غیر اسیدی می تواند چرک ها و لکه های روی سطوح و اجسام خانه شامل آشپزخانه ، حمام ، دیوار و دستشویی را تمیز کند. موارد مصرف به طور مشروح در ابتدا ذکر شد.

بررسی کالای جایگزین مواد شوینده و پاک کننده غیر اسیدی :

کالای جایگزین مواد شوینده و پاک کننده غیر اسیدی ، انواع شوینده های چند منظوره و گاز پاک کن های تولید شده از حلال های شیمیایی و اسیدی باشند که به دلیل خواص شیمیایی خطرناک تر از محصول از نظر زیست سازگاری قابل مقایسه نیستند.


شرایط صادرات مواد شوینده و پاک کننده غیر اسیدی !


در آیین نامه اجرایی قانون امور گمرکی صادرات به دو دسته تقسیم شده است :

1- صادرات قطعی

2- صادرات موقت

صادرات موقت مشمول آن دسته از کالاها می شود که برای دوره موقت مثل تعمیر یا ... از کشور صادر می شوند ، لذا محصول مورد نظر این طرح را دربر نمی گیرد.

همچنین محصولات از نظر مجوز صدور به 3 دسته تقسیم بندی می شوند :

1- کالای مجاز :

کالایی است که صدور آن با رعایت ضوابط نیاز به کسب مجوز ندارد. منظور از (ضوابط) آن دسته ترتیباتی است که رعایت آن برای صادرات پاره ای از کالاها قانونا ضروری است مانند ضوابط استاندارد ، گواهی بهداشت انسانی ، دامی ، نباتی

2- کالای مشروط :

کالایی است که صدور آن با کسب مجوز امکان پذیر است. پس از اعلام نظر موافق وزارتخانه های ذیربط که اصطلاحاً (موافقت کلی) نامیده می شود ، و پس از ابلاغ آن به گمرک توسط وزارت بازرگانی برای صدور کالاهای موضوع موافقت کلی ، نیازی به مراجعه متقاضی به وزارتخانه یا سازمان مربوط و اخذ مجوز موردی نخواهد بود.

3- کالاهای ممنوع الصدور

کالایی است که صدور آن به موجب شرع مقدس اسلام (به اعتبار خرید و فروش یا مصرف) و یا به موجب قانون ممنوع گردد. دولت می تواند بنا به مقتضیات و شرایط خاص زمانی با رعایت قوانین مربوطه صدور بعضی از کالاها را ممنوع نماید.

در کتاب مقررات واردات و صادرات شرایط خاصی برای صدور مواد شوینده و پاک کننده غیر اسیدی ذکر نشده است. به نظر می رسد جزو دسته اول باشد.


دانلود فایل آرشیوی مواد شوینده و پاک کننده غیر اسیدی مانند گاز پاک کن


 

سخن مدیر با کاربران

از سال 83 تا امروز کنار شما کارآفرینان و سرمایه گذاران عزیز کشورمان بوده ایم و تمامی تلاش خود را کرده ایم تا در شرایط خوب و بد اقتصادی ، بتوانیم باری از دوش شما برداریم و مسیرتان را هموار سازیم.

بیش از 1100 فقره طرح توجیهی را با نهایت دقت و کیفیت و به سفارش شما کارآفرینان ایران زمین تدوین نمودیم و امروز نیز همچنان با نهایت توان در خدمت شما هستیم و خواهیم بود.

آنچه که باعث دلگرمی ما در این مسیر شده موج تقدیرها و لطف شماست که برخی از این تقدیرنامه ها را جهت مشاهده در صفحه درباره ما کانون مشاوران صنعتی ایران قرار داده ایم.

ما در این مسیر همچنان با شما خواهیم بود و به کار خود میبالیم.

لینک های مفید

دانلود رایگان طرح توجیهی

آدرس و اطلاعات تماس

تهران ، تهرانپارس، خیابان فرجام شرقی (جهت دریافت لوکیشن به ما در واتساپ پیام دهید)

iranicc.ir@gmail.com

021-77869979

09126277388 (ایمان حبیبی)

09127975250 (امیر حبیبی)

09360555304 (ایمان حبیبی واتساپ)

شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید
© 1383, 1403 تمامی حقوق این سایت محفوظ است.