طرح توجیهی تولید و بسته بندی شامپو سر و بدن و نرم کننده مو سال 1402 + word + pdf

shampoo

جهت نگارش مطالعات بازار و طرح توجیهی تولید و بسته بندی شامپو سر و بدن و نرم کننده مو اطلاعات کاملاً به روز برای سال 1402 ، با فرمت DOC و PDF و با گزارش گیری نرم افزار کامفار ، جهت اخذ مجوز یا ارائه به بانک ، این صفحه را مطالعه نموده و سپس با ما تماس بگیرید . ضمنا میتوانید فایل pdf طرح توجیهی تولید و بسته بندی شامپو سر و بدن و نرم کننده مو را که قدیمی هستند ، صرفا جهت مطالعه از انتهای صفحه دانلود نمایید.


معرفی طرح توجیهی تولید و بسته بندی شامپو سر و بدن و نرم کننده مو


شامپو سر :

همانطور که می دانید ، شامپوی سر محصولی می باشد ، که برای شستشوی موهای سر مورد استفاده قرار می گیرد . امروزه شامپو ها در انواع و برند های مختلفی تولید می شوند ، که هر فرد با توجه به ویژگی های موهای خود باید مناسب ترین آن را انتخاب نماید .

در حالت کلی شامپویی که پوست و چشم ها را تحریک نکرده ، دارای بوی مطبوع و به راحتی قابل شستشو باشد ، مناسب می باشد . برای شستشوی مو ها با شامپو ، حتما باید ابتدا موهای سر فرد خیس شود ، سپس از شامپو استفاده شود . جالب است بدانید که اگر در تولید شامپویی از ماده سمی دی اوکسان 1.4 استفاده شده باشد ، نباید از آن شامپو استفاده شود .

چراکه این ماده سبب بروز بیماری سرطان خواهد شد . از دیگر مواد خطرناک که ممکن است ، برخی از تولید کنندگان برای ارزان تمام شدن محصول از آن استفاده نمایند ، پارابن می باشد ، که سبب ایجاد سرطان سینه در خانم ها می شود .

شامپو های تخصصی دارای انواع مختلفی می باشند ، که عبارتند از : شامپوی شوره سر ، شامپوی پاک کننده ، شامپوی روزمره ، شامپوی موهای چرب ، شامپوی تقویت کننده ، شامپوی دارویی ، شامپوی شناگر ، شامپوی مو های رنگ شده

شامپو بدن :

شامپوی بدن نیز دارای ترکیباتی می باشد ، که از صابون ملایم تر بوده و جهت شستشوی بدن استفاده می شود . امروزه شامپو بدن به علت این که سبب خشکی کمتر پوست می شود ، جایگزین صابون ها شده است .

نرم کننده مو :

نرم کننده ها نیز محصولاتی می باشند ، که پس از شستشوی مو ها با شامپو ، جهت مراقبت از موهای خشک و آسیب دیده استفاده می شوند . در عین حال افرادی که دارای مو های چرب هستند ، اگر از نرم کننده استفاده نمایند ، با بدحالت شدن موهای خود مواجه خواهند شد .

لازم به ذکر است که ، بیشترین میزان صادرات شامپو در کشور ما ، به کشور های عراق و افغانستان می باشد . همچنین بیشترین شامپو های وارد شده به کشور ما ، از کشور های آلمان و ترکیه می باشند .


فرایند تولید شامپو ، جهت اجرای طرح توجیهی تولید و بسته بندی شامپو سر و بدن و نرم کننده مو


فرایند تولید شامپو ، جهت اجرای طرح توجیهی تولید و بسته بندی شامپو سر و بدن و نرم کننده مو ، به شرح زیر می باشد :

در مرحله اول ، مواد اولیه مورد نیاز در داخل بشکه های مخصوص و در بسته ، به صورت بهداشتی به کارخانه انتقال داده می شوند . مواد اولیه باید در ظروف دربسته و بالاتر از سطح زمین ، در انبار ذخیره شوند .

در مرحله دوم پس از شستشو و گندزدایی مخازن تولید ، عملیات توزین و بارگیری مواد اولیه در داخل مخازن ساخت در بخش تولید کارخانه انجام می شود .

در مرحله سوم عملیات همزدن مواد اولیه با یکدیگر با استفاده از دستگاه همزن انجام می شود . همچنین می توان به جای همزدن ، از عملیات سیرکولاسیون مواد اولیه با استفاده از پمپ استفاده نمود .

در مرحله چهارم ، محصول تولید شده به علت اختلاط دارای کف می باشد ، به همین جهت باید مدتی صبر نمود تا کف آن فروکش شود . در طی این مدت که اغلب 24 ساعت زمان می برد ، از محصول تولید شده نمونه برداری شده و آزمایشات مربوطه بر روی آن انجام می گردد .

در مرحله پنجم ، محصول تولید شده به واحد بسته بندی انتقال داده می شود . سپس شامپو ها بسته بندی می شوند .

ماشین آلات خط تولید شامپو ، جهت اجرای طرح توجیهی تولید و بسته بندی شامپو سر و بدن و نرم کننده مو ، عبارتند از :

  • مخزن بارگیری مواد اولیه
  • میکسر
  • مخزن آرامش
  • میز پخش
  • پرکن
  • سیستم سیل
  • سیستم درب گذار
  • درب بند
  • لیبل زن
  • جت پرینتر
  • میز تجمیع
  • میز کارتنینگ
  • کارتن چسب زن
  • تونل شیرینگ

دانلود فایل آرشیوی طرح توجیهی تولید و بسته بندی شامپو سر و بدن و نرم کننده مو 


 

سخن مدیر با کاربران

از سال 83 تا امروز کنار شما کارآفرینان و سرمایه گذاران عزیز کشورمان بوده ایم و تمامی تلاش خود را کرده ایم تا در شرایط خوب و بد اقتصادی ، بتوانیم باری از دوش شما برداریم و مسیرتان را هموار سازیم.

بیش از 1100 فقره طرح توجیهی را با نهایت دقت و کیفیت و به سفارش شما کارآفرینان ایران زمین تدوین نمودیم و امروز نیز همچنان با نهایت توان در خدمت شما هستیم و خواهیم بود.

آنچه که باعث دلگرمی ما در این مسیر شده موج تقدیرها و لطف شماست که برخی از این تقدیرنامه ها را جهت مشاهده در صفحه درباره ما کانون مشاوران صنعتی ایران قرار داده ایم.

ما در این مسیر همچنان با شما خواهیم بود و به کار خود میبالیم.

لینک های مفید

دانلود رایگان طرح توجیهی

آدرس و اطلاعات تماس

تهران ، تهرانپارس، خیابان فرجام شرقی (جهت دریافت لوکیشن به ما در واتساپ پیام دهید)

iranicc.ir@gmail.com

021-77869979

09126277388 (ایمان حبیبی)

09127975250 (امیر حبیبی)

09360555304 (ایمان حبیبی واتساپ)

شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید
© 1383, 1403 تمامی حقوق این سایت محفوظ است.