طرح توجیهی تولید ورق عایق ژئوممبران (ژئوسنتتیک) سال 1402 + pdf + word

geomembrane

جهت نگارش مطالعات بازار و طرح توجیهی تولید ورق عایق ژئوممبران اطلاعات کاملاً به روز برای سال 1402 ، با فرمت DOC و PDF و با گزارش گیری نرم افزار کامفار ، جهت اخذ مجوز یا ارائه به بانک ، این صفحه را مطالعه نموده و سپس با ما تماس بگیرید . ضمنا میتوانید فایل pdf طرح توجیهی تولید ورق عایق ژئوممبران را که قدیمی هستند ، صرفا جهت مطالعه از انتهای صفحه دانلود نمایید.


معرفی طرح توجیهی تولید ورق عایق ژئوممبران (ژئوسنتتیک)


ژئوممبران محصولی می باشد که ، با استفاده از پلیمر ساخته می شود . هنگامی که ورق ژئوممبران بر روی خاک قرار داده شود ، سبب جلوگیری از نفوذ آب به خاک می شود . به علاوه ورق های ژئوممبران ، در برابر مواد شیمیایی و اشعه ماوراء بنفش دارای مقاومت بالایی می باشند . همچنین ورق های ژئوممبران دارای انعطاف پذیری خوبی بوده و از طول عمر بالایی برخوردار می باشند . ژئوممبران ها در صنایع نفت و گاز ، صنایع آب و فاضلاب ، صنایع کشاورزی ، ساخت استخر ها ، ساخت کانال های آب ، ساخت تونل ها و ... دارای کاربرد می باشند . ورق های ژئوممبران که ، با استفاده از پلیمر پلی اتیلن سنگین و سبک تولید می شوند.

انواع ژئوممبران های تولیدی ، پس از اجرای طرح توجیهی تولید ورق عایق ژئوممبران (ژئوسنتتیک) ، به شرح زیر می باشند :

ژئوممبران هایی که بر پایه پلی اتیلن سنگین هستند ، با استفاده از پلیمر پلی اتیلن هایی که ، دارای دانیسته بالا و خواص نفوذپذیری و مقاومت بالایی می باشند ، ساخته می شوند . این نوع ژئوممبران ها دارای دوام بالایی دربرابر مواد اسیدی و قلیایی می باشند . در تولید این ژئوممبران ها ، افزودنی هایی نیز به آن ها اضافه می شود که ، سبب افزایش مقاومت آن ها دربرابر خورشید و اکسید کننده های محیطی می شود . از ورق های ژئوممبران بر پایه پلی اتیلن سنگین ، اغلب برای پوشش کف استفاده می شود .

ژئوممبران هایی که برپایه پلی اتیلن سبک هستند ، دارای انعطاف پذیری بیشتری نسبت به ژئوممبران های سنگین می باشند . اما سایر خواص آن ها مشابه ژئوممبران های سنگین می باشد . به همین جهت می توان به راحتی از ورق های ژئوممبران برپایه پلی اتیلن سبک ، در فضاهای محدود استفاده نمود . از این نوع ورق ها در سقف تونل ها ، نگهداری مواد زائد در فضاهایی که انعطاف پذیری مهم است و ... استفاده می شود .


فرایند اجرای طرح توجیهی تولید ورق عایق ژئوممبران (ژئوسنتتیک)


برای تولید ورق های ژئوممبران ، دو روش وجود دارد . در روش اول ، ابتدا پلیمر مذاب می شود ، سپس پلیمر مذاب شده به شکل ورق های غیر مسلح تبدیل می شود . در مرحله بعد وقتی که هنوز ورق ها گرم هستند ، با استفاده از غلتک ، ورق ها به یک لایه الیافی متصل می شوند . بدین طریق ورق ها یکپارچه می شوند .

در روش دوم ، پس از این که پلیمر ها مذاب می شوند ، پلیمر های داغ به صورت یک لایه ، از بین غلتک های گرم عبور داده می شوند . بدین طریق ورق های ژئوممبران ساخته می شوند . سپس ژئوممبران های نازک تولید شده ، به صورت رول درآمده و به کارخانه ای دیگر منتقل می شوند . در کارخانه دوم ورق های نازک ژئوممبران به یکدیگر متصل شده و به ژئوممبران های عریض تبدیل می شوند .

ماشین آلات خط تولید ورق ژئوممبران (ژئوسنتتیک) ، جهت اجرای طرح توجیهی تولید ورق عایق ژئوممبران ، عبارتند از :

• دستگاه نورد

• غلتک

• اکسترودر

• ماشین جوش ژئوممبران

• و .....


دانلود طرح توجیهی تولید ورق عایق ژئوممبران


 

سخن مدیر با کاربران

از سال 83 تا امروز کنار شما کارآفرینان و سرمایه گذاران عزیز کشورمان بوده ایم و تمامی تلاش خود را کرده ایم تا در شرایط خوب و بد اقتصادی ، بتوانیم باری از دوش شما برداریم و مسیرتان را هموار سازیم.

بیش از 1100 فقره طرح توجیهی را با نهایت دقت و کیفیت و به سفارش شما کارآفرینان ایران زمین تدوین نمودیم و امروز نیز همچنان با نهایت توان در خدمت شما هستیم و خواهیم بود.

آنچه که باعث دلگرمی ما در این مسیر شده موج تقدیرها و لطف شماست که برخی از این تقدیرنامه ها را جهت مشاهده در صفحه درباره ما کانون مشاوران صنعتی ایران قرار داده ایم.

ما در این مسیر همچنان با شما خواهیم بود و به کار خود میبالیم.

لینک های مفید

دانلود رایگان طرح توجیهی

آدرس و اطلاعات تماس

تهران ، تهرانپارس، خیابان فرجام شرقی (جهت دریافت لوکیشن به ما در واتساپ پیام دهید)

iranicc.ir@gmail.com

021-77869979

09126277388 (ایمان حبیبی)

09127975250 (امیر حبیبی)

09360555304 (ایمان حبیبی واتساپ)

شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید
© 1383, 1403 تمامی حقوق این سایت محفوظ است.