طرح توجیهی ماشین آلات و تجهیزات راهسازی ( بیل مکانیکی و لودر بکهو ) سال 1400

Excavators loaders

جهت سفارش مطالعات بازار و طرح توجیهی تولید ماشین آلات و تجهیزات راهسازی تولید بیل مکانیکی و لودر و بیل بکهو سال 1402 با نرم افزار کامفار به صورت فایل word و pdf ، جهت اخذ جواز تاسیس و وام و تسهیلات بانکی ، این مقاله را مطالعه نموده و سپس با ما تماس بگیرید ضمنا میتوانید فایل طرح توجیهی تولید ماشین آلات و تجهیزات راهسازی تولید بیل مکانیکی و لودر و بیل بکهو را که آرشیوی و مربوط به سالهای گذشته میباشد ، صرفا جهت مطالعه از انتهای همین صفحه دریافت نمایید.

ماشین آلات و تجهیزات سنگین راهسازی در اجرای پروژه های عمرانی مانند راهسازی ، راه اندازی یک خط راه آهن و یا ساختن یک سد بدون کاربرد دارد.

به عنوان مثال بیل های مکانیکی عمدتاً برای گود برداری در خاک و بار کردن آن با کامیون یا تریلی و یا تسمه نقاله ها بکار می رود انواع پرقدرت آن قادر به گود برداری در تمام انواع خاک ها بجز صخره سنگ ها بدون تخریب اولیه می باشد .


معرفی محصول مورد بررسی در طرح توجیهی تولید ماشین آلات راهسازی مانند تولید بیل مکانیکی و لودر بکهو


 ماشین آلات سنگین به عنوان زیر بنای توسعه در جهت عمران کشور مورد نیاز است و به هیچ عنوان نمی توان آن را یک کالای مصرفی و لوکس تلقی کرد .

چرا که می توانیم عمده فعالیت های خود را بدون ابزار و ماشین های لوکس و شاید با سختی بیشتری انجام دهیم .

اما بدون شک اجرای پروژه های عمرانی مانند راهسازی ، راه اندازی یک خط راه آهن و یا ساختن یک سد بدون دخالت ماشین آلات سنگین حتی با سختی فراوان هم امکان پذیر نخواهد بود .

بیل مکانیکی

بیل های مکانیکی از اولین ماشین آلات مدرن ساختمانی است که در عملیات خاکی بکار رفته است .

بیل های مکانیکی عمدتاً برای گود برداری در خاک و بار کردن آن با کامیون یا تریلی و یا تسمه نقاله ها بکار می رود.

انواع پرقدرت آن قادر به گود برداری در تمام انواع خاک ها بجز صخره سنگها بدون تخریب اولیه می باشد .

لودر

لودرها به طور وسیعی در کارهای ساختمانی برای حمل توده مواد ( نظیر خاک و سنگ ) ، بارگیری کامیونها ، خاکبرداری ، حفاری و گاهی تسطیح ( به عنوان بولدوزر ) و غیره بکار گرفته می شوند .

بر خلاف اسکریپرها که به طور همزمان برای بارگیری و حمل استفاده می شوند ، لودرها همواره باید به همراه ماشین های انتقال دهنده مانند کامیونها به کار گرفته شوند .

بکهو لودر

بیل بکهو در واقع لودرهای کوچکی هستند که در پشت خود یک بیل مکانیکی دارند و برای کارهای سبک استفاده می شوند.

کلیه مشخصات عمومی آنها مانند لودرها و بیل های مکانیکی است و به دلیل دو کاره بودن این ماشین در بسیاری از پروژه های کوچک از این وسیله استفاده می شود .


فرآیند تولید ماشین آلات و تجهیزات راهسازی مانند تولید بیل مکانیکی و لودر بکهو


بخش عمده ای از قطعات فولادی اعم از شاسی – مجموعه اهرم و باکت – کاورموتور و ... از طریق روش های مختلف مهندسی مثل مهندسی معکوس ، نقشه های برشی – قطعات و مونتاژی تهیه و جهت ساخت به واحد ماشین کاری و ساخت تحویل می گردد .

نقشه های برشی در قالب فایل های CNC تحویل واحد برش گردیده و از دو روش ( برش هوا یا برش پلاسما ) در فرآیند برشکاری قرار می گیرد . کلیه قطعات پس از برشکاری و تمیزکاری ، مورد کنترل و بازرسی قرار گرفته و با تاییدیه نهایی به انبار قطعات منتقل می گردد .

واحد ماشین کاری با داشتن ماشین آلات و تجهیزات شامل ( دستگاه های تراش – فرز – بورینگ – دریل رادیال – نورد 5/1 و 3 متری – پرس برک و... ) کلیه عملیات ماشین کاری قطعات را انجام می دهد .

واحد ساخت در دو قسمت مونتاژ و جوشکاری ، قطعات را با استفاده از نقشه های مونتاژی و قرار دادن در فیکسچرهای مربوط به آنها ، مونتاژ نموده و با فیکسچرهای مختص جوش ، توسط دستگاه های جوش Mig-Mag، جوشکاری کرده و پس از تمیزکاری و سند بلاست به واحد انبار تحویل می نماید .

مونتاژ در خطوط بیل مکانیکی و لودر مطابق ایستگاه های کاری پیوست صورت می پذیرد .

قطعات در غالب CKD رنگ شدنی و رنگ نشدنی و قطعات ساختنی بر اساس B.O.M از انبار کارخانه تحویل و بر اساس دستورالعمل های مونتاژی و پروسه زمانی کار ، مونتاژ گردیده و به صورت محصول کامل از خط مونتاژ خارج می گردد .

خط تولید و تجهیزات مورد نیاز طرح توجیهی تولید ماشین آلات و تجهیزات راهسازی مانند بیل مکانیکی و لودر بکهو

  • دستگاه های CNC
  • دستگاه شات بلاست
  • دستگاه جوش
  • دستگاه پرس و مونتاژ

دانلود طرح توجیهی تیپ احداث کارخانه تولید ماشین آلات و تجهیزات راهسازی ( بیل مکانیکی و لودر بکهو )

سخن مدیر با کاربران

از سال 83 تا امروز کنار شما کارآفرینان و سرمایه گذاران عزیز کشورمان بوده ایم و تمامی تلاش خود را کرده ایم تا در شرایط خوب و بد اقتصادی ، بتوانیم باری از دوش شما برداریم و مسیرتان را هموار سازیم.

بیش از 1100 فقره طرح توجیهی را با نهایت دقت و کیفیت و به سفارش شما کارآفرینان ایران زمین تدوین نمودیم و امروز نیز همچنان با نهایت توان در خدمت شما هستیم و خواهیم بود.

آنچه که باعث دلگرمی ما در این مسیر شده موج تقدیرها و لطف شماست که برخی از این تقدیرنامه ها را جهت مشاهده در صفحه درباره ما کانون مشاوران صنعتی ایران قرار داده ایم.

ما در این مسیر همچنان با شما خواهیم بود و به کار خود میبالیم.

لینک های مفید

دانلود رایگان طرح توجیهی

آدرس و اطلاعات تماس

تهران ، تهرانپارس، خیابان فرجام شرقی (جهت دریافت لوکیشن به ما در واتساپ پیام دهید)

iranicc.ir@gmail.com

021-77869979

09126277388 (ایمان حبیبی)

09127975250 (امیر حبیبی)

09360555304 (ایمان حبیبی واتساپ)

شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید
© 1383, 1403 تمامی حقوق این سایت محفوظ است.