جستجو در مجموعه ها
جستجو در تماس ها
جستجو در محتوا
جستجو در خبرخوان ها
جستجو در وب لینک ها
موقعیت شما: صفحه نخستدانلودستان سایتمشاوره سرمایه گذاری
امتیاز کاربر:  / 0
ضعیفعالی 

decoration design

جهت سفارش مطالعات بازار و طرح توجیهی شرکت طراحی دکوراسیون داخلی سال 1401 با نرم افزار کامفار به صورت فایل  word و pdf ، جهت اخذ جواز تاسیس و وام و تسهیلات بانکی ، این مقاله را مطالعه نموده و سپس با ما تماس بگیرید .


طراحی دکوراسیون داخلی ، کسب و کاری لوکس با درآمدی قابل توجه !


شرکت طراحی و پیاده سازی دکوراسیون داخلی به شرکتی اطلاق میشود که به صورت تخصصی به تعیین نوع لوازم و چیدمان آنها در داخل منازل و ادارات به منظور زیباسازی و افزایش کاربری و فضای مفید آن اداره یا خانه میپردازند .

در گذشته استفاده از خدمات شرکتهای طراح دکوراسیون داخلی مختص برج های بسیار مجلل یا شرکتهای بزرگ میشد ولی امروزه گستره سرویس دهی این شرکتها به آپارتمانها و شرکتهای رده ی متوسط نیز رسیده و بازار کار مناسبی برای سرمایه گذاری در این عضه ایجاد نموده است .

اهمیت دکوراسیون داخلی بر هیچ کسی پوشیده نیست، به این دلیل که اگر طراحی دکوراسیون داخلی و نحوه چیدن اجزا، طبق اصول و به درستی انجام نشود ، مضاف بر نازیبا شدن محیط منازل یا ادارات، ممکن است مشکلاتی برای اهالی خانه و یا کارمندان اعم ازعدم دسترسی آسان به برخی قسمت ها، پیچیدن صدا های افراد و آسیب های فیزیکی در صورت برخورد با دکوراسیون و.. برای آنها ایجاد شود.

نوع ورودی، نور پردازی، محوطه سازی، گیاهان به کار برده شده، پارتیشن بندی و عوامل دیگر همگی در افزایش زیبایی و کارایی محیط منازل یا ادارات دخیل هستند و ممکن است باعث ایجاد دافعه یا جاذبه برای بازدید کنندگان بشوند.


انواع چیدمان و دکوراسیون داخلی اداری


انواع دکوراسیون داخلی اداری را می توان در دو دسته طبقه بندی کرد :

  • چیدمان بر اساس فرآیند :
  • در این چیدمان ، تجهیزات و کارمندان بر اساس توالی فرآیند کاری که انجام می دهند، چیده می شوند.
  • چیدمان گروهی :
  • در چیدمان گروهی، گروهی از کارمندان که وظیفه مشابهی دارند، در یک پارتیشن و بخش در کنار یک دیگر قرار می گیرند.

اگر دکوراسیون داخلی به طور صحیح اجرا شود، شامل مزایا زیر می باشد :

  • استفاده موثر از فضای موجود در اتاق
  • در دسترس بودن هر دو سرویس برق و تلفن
  • نظارت آسان تر و راحت تر بر دفتر
  • فضای مناسب کاری برای هر کارمند فراهم می شود
  • نزدیک بودن اتاق پذیرایی به ورودی اصلی برای راحتی مراجعه کنندگان
  • القا احساس تعلق و وفاداری در ذهن کارمندان

اگر دکوراسیون داخلی به طرز غلط اجرا شود و یا اصلا تلاشی در جهت چیدمان صحیح صورت نگیرد شامل معایب زیر می باشد

  • ایجاد حواس پرتی و عدم توانایی در تمرکز
  • افزایش سر و صدا
  • انتقال بیماری های مسری
  • عدم توانایی رهبری صحیح
  • فقدان حریم خصوصی

متریال لازم برای طراحی دکوراسیون داخلی شامل موارد زیر می شود

یک ذهن خلاق

  • دیوار پوش ها
  • کاغذ دیواری
  • رنگ های مناسب
  • متریال انتخابی در طراحی مثل چوب یا فلز
  • وسایل مصرفی یک سازمان مانند تابلو ها و مبلمان اداری و تجهیزات الکترونیکی

در این قسمت به بیان نکاتی راجع به طراحی و پیاده سازی دکوراسیون داخلی در یک شرکت می پردازیم

طراحی فضای اداری و چیدمان آن دارای ضوابط و اصولی می باشد. یک طراح دکوراسیون داخلی زبردست، باید ابتدا از اهداف و فرآیند کاری شرکت یا اداره مورد نظر اطلاع داشته باشد. سپس باید جهت تسهیل نمودن روند کاری کارمندان و عدم ایجاد مزاحمت فیزیکی و محیطی آنها گام بر دارد.

به عنوان مثال طراحی دکوراسیون و فضا سازی یک شرکت پزشکی با شرکت حمل و نقل متفاوت است.

برای طراحی داخلی و دکوراسیون در ساختمان اداری دو مرحله داریم:

1-طراحی پلان

2-سیرکولاسیون یا همان دسترسی که بسته به روال کاری، تاسیسات الکتریکی و مکانیکی هر ساختمان و ریز فضا های آن متفاوت می باشد.


Go to top

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت نزد کانون مشاوران سرمایه گذاری ایران محفوظ می باشد :: 1389-1388 :: طراحی و اجرا با کانون مشاوران سرمایه گذاری ایران

Free Page Rank Tool