طرح توجیهی فروشگاه اینترنتی مواد غذایی و پوشاک سال 1401 (pdf+word)

Online shop 1

جهت سفارش مطالعات بازار و طرح توجیهی فروشگاه اینترنتی مواد غذایی و پوشاک سال 1402 با نرم افزار کامفار به صورت فایل  word و pdf ، جهت اخذ جواز تاسیس و وام و تسهیلات بانکی ، این مقاله را مطالعه نموده و سپس با ما تماس بگیرید ضمنا میتوانید فایل طرح توجیهی فروشگاه اینترنتی مواد غذایی و پوشاک را که آرشیوی و مربوط به سال 1401 میباشد ، صرفا جهت مطالعه از انتهای همین صفحه دریافت نمایید.


معرفی طرح توجیهی فروشگاه اینترنتی چند منظوره (پوشاک ، مواد غذایی ، کالای دیجیتال و لوازم خانگی)


امروزه فروشگاه ها بزرگ تر شده و بسیار شیک تر و لوکس تر از گذشته شده اند . تنوع اجناس در فروشگاه های بزرگ و فروشگاه های زنجیره ای بسیار زیاد شده است . اما این فروشگاه ها اغلب در مراکز شهر های بزرگ واقع هستند . در شهر های کوچک و روستا ها هنوز فروشگاه های بزرگ و زنجیره ای احداث نشده اند .

از طرفی هر روز توقعات مردم برای خریداری اجناس مختلف و نوع مدیریت فروشگاه ها ، افزایش می یابد . فروشگاه های اینترنتی نسبت به فروشگاه هایی که در سطح شهر احداث می شوند ، کم خرج تر بوده و همچنین مشتری مدار تر می باشند .

فروشگاه های اینترنتی می توانند به صورت چند منظوره هم احداث شوند که تمام عرصه های مانند پوشاک و مواد غذایی و ... را در بر بگیرند . درواقع فروشگاه های اینترنتی یک نوع جدید و متفاوت از فروشگاه ها می باشند که ، به مرور زمان جایگزین فروشگاه های زنجیره ای خواهند شد .

وبسایت های تخفیف گروهی نیز ، وبسایت های فروشگاهی هستند که ، در آن ها محصولاتی وجود دارد و درصورت خرید حداقل تعداد مشخصی از خریداران ، محصول با قیمت پایین تر به فروش می رسد . این نوع سایت ها اغلب در هر روز یک نوع محصول را پیشنهاد می دهند . هنگامی که تعداد قابل توجهی از مشتریان برای خرید محصول مورد نظر تمایل نشان دهند ، محصول مورد نظر به فروش خواهد رسید.

بازاریاب هایی که برای این مدل سایت ها تبلیغ می کنند ، ابتدا صاحبان محصولات و کالاهای باکیفیت و محبوب را پیدا می کنند ، سپس با صاحب محصول مذاکره کرده و پس از توافق ، با یکدیگر قرار داد می بندند .

سپس محصول آن ها را به عنوان پیشنهاد روز در وبسایت برای فروش می گذارند . بدین طریق آن ها با ارائه کوپن های تخفیف ، تضمین می کنند که از این محصول در تعداد مشخصی ، با تخفیف قابل ملاحظه ای به فروش می رسد .

حال سوالی که به وجود می آید این است که ، با اجرای طرح توجیهی زودبازده فروشگاه اینترنتی و وبسایت های تخفیف گروهی ، زمانی که برای یک کالا بین 40 تا 90 درصد تخفیف گذاشته می شود ، آیا فروش این محصول برای صاحب محصول سودی خواهد داشت ؟

بله ، چون تعداد مشتریان محصول به میزان قابل توجهی افزایش پیدا می کند ، از فروش هر محصول اگر سود خیلی کمی حاصل شود ، با فروش تعداد بالای محصولات ، میزان سود نیز بالا خواهد رفت .

به عنوان مثال ، وقتی محصول با تخفیف قابل توجهی به عنوان پیشنهاد روز در وبسایت فروشگاهی قرار بگیرد ، اما فروش آن به شرطی باشد که ، تقریبا 1000 نفر برای خرید آن محصول درخواست بدهند ، مشتری با تبلیغ در سایت ها و فضای مجازی و یا به روش های دیگر سعی می کند ، 1000 مشتری برای این محصول پیدا کند ، بدین صورت محصول مورد نظر را با تخفیف خوبی خریداری می کند .

بنابراین خیلی راحت و در یک مدت زمان کوتاه ، تعداد زیادی محصول فروخته خواهد شد . همچنین این کار سبب تبلیغ نام تجاری محصول هم می شود . امروزه خیلی از فروشندگانی که خیلی مشهور نیستند ، با استفاده از این روش برند خود را تبلیغ کرده و مشتریان خود را افزایش می دهند .


فرایند راه اندازی فروشگاه اینترنتی ، جهت اجرای طرح توجیهی فروشگاه اینترنتی


Online shop 2

اولین گام برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی ، خرید یا تهیه یک سایت مناسب برای به نمایش گذاشتن محصولات فروشگاه می باشد . سپس برای سایت خود باید یک هاست و دامنه مناسب انتخاب نمایید . همچنین باید چند خط تلفن داشته باشید ، تا درصورتی که بخواهید جا به جایی انجام دهید ، بتوانید خط تلفن ها را نیز منتقل نمایید .

معمولا برای راه اندازی یک وبسایت ، مدت زمان 1 ماه لازم می باشد . البته پس از راه اندازی سایت ، باید روزانه 3 تا 4 ساعت برای اضافه کردن محصولات جدید و توضیحات لازم درباره کالا ها زمان بگذارید . برای نگهداری محصولات فروشگاه هم باید انبار های مناسبی را تهیه نمایید .

درج توضیحات مناسب درمورد هر کدام از محصولات روی وبسایت ، تاثیر بسیار زیادی در افزایش فروش فروشگاه اینترنتی خواهد داشت . سایت باید به گونه ای باشد که ، هنگامی که مشتری یک کالا را برای خرید انتخاب می کند ، تمام توضیحات و ویژگی های مرتبط با محصول را مشاهده نماید . ترجمه کردن کاتالوگ های تخصصی محصولات نیز می تواند روش مناسبی در جذب مشتری باشد .

در مرحله بعد باید یک بیزینس پلن برای فروشگاه اینترنتی خود آماده نمایید که ، در آن بودجه و سرمایه مورد نیاز برای کسب و کار شما مشخص شود . در بیزینس پلن باید اهداف کسب و کار نوشته شوند ، بدین طریق همیشه می توانید به اهداف خود مراجعه کرده و روی آن ها تمرکز نمایید .

در نهایت شما باید برای وبسایت فروشگاهی خود بازاریابی نمایید .

می توانید با ارسال پیامک ، چاپ بروشور و کاتالوگ مجازی ، تبلیغ در شبکه های مجازی ، تبلیغ در وبسایت های دیگر و ... برای فروشگاه خود بازاریابی نمایید . همچنین می توانید با دریافت شماره موبایل بازدید کنندگان سایت خود ، در اعیاد و سایر روز های خاص برای مشتریان خود پیامک تبریک یا پیامک های اطلاع رسانی ارسال نمایید .


هزینه های ثابت مورد نیاز ، جهت اجرای طرح توجیهی زودبازده فروشگاه اینترنتی


  • خرید هاست
  • خرید دامین
  • سرویس فکس
  • انجام طراحی گرافیک قالب وبسایت
  • برنامه نویسی قالب وبسایت
  • خرید خط تلفن
  • خرید اجناس مورد نیاز فروشگاه

دانلود طرح توجیهی راه اندازی فروشگاه آنلاین قطعات کامپیوتری تخصصی گیمینگ ، 55 صفحه - آپدیت سال 1401

سخن مدیر با کاربران

از سال 83 تا امروز کنار شما کارآفرینان و سرمایه گذاران عزیز کشورمان بوده ایم و تمامی تلاش خود را کرده ایم تا در شرایط خوب و بد اقتصادی ، بتوانیم باری از دوش شما برداریم و مسیرتان را هموار سازیم.

بیش از 1100 فقره طرح توجیهی را با نهایت دقت و کیفیت و به سفارش شما کارآفرینان ایران زمین تدوین نمودیم و امروز نیز همچنان با نهایت توان در خدمت شما هستیم و خواهیم بود.

آنچه که باعث دلگرمی ما در این مسیر شده موج تقدیرها و لطف شماست که برخی از این تقدیرنامه ها را جهت مشاهده در صفحه درباره ما کانون مشاوران صنعتی ایران قرار داده ایم.

ما در این مسیر همچنان با شما خواهیم بود و به کار خود میبالیم.

لینک های مفید

دانلود رایگان طرح توجیهی

آدرس و اطلاعات تماس

تهران ، تهرانپارس، خیابان فرجام شرقی (جهت دریافت لوکیشن به ما در واتساپ پیام دهید)

iranicc.ir@gmail.com

021-77869979

09126277388 (ایمان حبیبی)

09127975250 (امیر حبیبی)

09360555304 (ایمان حبیبی واتساپ)

شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید
© 1383, 1403 تمامی حقوق این سایت محفوظ است.