ایمان حبیبی (سفارش طرح توجیهی)
09126277388
امیر حبیبی (سفارش طرح توجیهی)
09127975250
ایمان حبیبی (سفارش ماشین آلات)
09360555304
جهت سفارش مطالعات بازار و طرح توجیهی فروشگاه اینترنتی مواد غذایی و پوشاک سال 1402 با نرم افزار کامفار به صورت فایل word و pdf ، جهت اخذ جواز تاسیس و وام و تسهیلات بانکی ، این مقاله را مطالعه نموده و سپس با ما تماس بگیرید ضمنا میتوانید فایل طرح توجیهی فروشگاه اینترنتی مواد غذایی و پوشاک را که آرشیوی و مربوط به سال 1401 میباشد ، صرفا جهت مطالعه از انتهای همین صفحه دریافت نمایید.
امروزه فروشگاه ها بزرگ تر شده و بسیار شیک تر و لوکس تر از گذشته شده اند . تنوع اجناس در فروشگاه های بزرگ و فروشگاه های زنجیره ای بسیار زیاد شده است . اما این فروشگاه ها اغلب در مراکز شهر های بزرگ واقع هستند . در شهر های کوچک و روستا ها هنوز فروشگاه های بزرگ و زنجیره ای احداث نشده اند .
از طرفی هر روز توقعات مردم برای خریداری اجناس مختلف و نوع مدیریت فروشگاه ها ، افزایش می یابد . فروشگاه های اینترنتی نسبت به فروشگاه هایی که در سطح شهر احداث می شوند ، کم خرج تر بوده و همچنین مشتری مدار تر می باشند .
فروشگاه های اینترنتی می توانند به صورت چند منظوره هم احداث شوند که تمام عرصه های مانند پوشاک و مواد غذایی و ... را در بر بگیرند . درواقع فروشگاه های اینترنتی یک نوع جدید و متفاوت از فروشگاه ها می باشند که ، به مرور زمان جایگزین فروشگاه های زنجیره ای خواهند شد .
وبسایت های تخفیف گروهی نیز ، وبسایت های فروشگاهی هستند که ، در آن ها محصولاتی وجود دارد و درصورت خرید حداقل تعداد مشخصی از خریداران ، محصول با قیمت پایین تر به فروش می رسد . این نوع سایت ها اغلب در هر روز یک نوع محصول را پیشنهاد می دهند . هنگامی که تعداد قابل توجهی از مشتریان برای خرید محصول مورد نظر تمایل نشان دهند ، محصول مورد نظر به فروش خواهد رسید.
بازاریاب هایی که برای این مدل سایت ها تبلیغ می کنند ، ابتدا صاحبان محصولات و کالاهای باکیفیت و محبوب را پیدا می کنند ، سپس با صاحب محصول مذاکره کرده و پس از توافق ، با یکدیگر قرار داد می بندند .
سپس محصول آن ها را به عنوان پیشنهاد روز در وبسایت برای فروش می گذارند . بدین طریق آن ها با ارائه کوپن های تخفیف ، تضمین می کنند که از این محصول در تعداد مشخصی ، با تخفیف قابل ملاحظه ای به فروش می رسد .
حال سوالی که به وجود می آید این است که ، با اجرای طرح توجیهی زودبازده فروشگاه اینترنتی و وبسایت های تخفیف گروهی ، زمانی که برای یک کالا بین 40 تا 90 درصد تخفیف گذاشته می شود ، آیا فروش این محصول برای صاحب محصول سودی خواهد داشت ؟
بله ، چون تعداد مشتریان محصول به میزان قابل توجهی افزایش پیدا می کند ، از فروش هر محصول اگر سود خیلی کمی حاصل شود ، با فروش تعداد بالای محصولات ، میزان سود نیز بالا خواهد رفت .
به عنوان مثال ، وقتی محصول با تخفیف قابل توجهی به عنوان پیشنهاد روز در وبسایت فروشگاهی قرار بگیرد ، اما فروش آن به شرطی باشد که ، تقریبا 1000 نفر برای خرید آن محصول درخواست بدهند ، مشتری با تبلیغ در سایت ها و فضای مجازی و یا به روش های دیگر سعی می کند ، 1000 مشتری برای این محصول پیدا کند ، بدین صورت محصول مورد نظر را با تخفیف خوبی خریداری می کند .
بنابراین خیلی راحت و در یک مدت زمان کوتاه ، تعداد زیادی محصول فروخته خواهد شد . همچنین این کار سبب تبلیغ نام تجاری محصول هم می شود . امروزه خیلی از فروشندگانی که خیلی مشهور نیستند ، با استفاده از این روش برند خود را تبلیغ کرده و مشتریان خود را افزایش می دهند .
فرایند راه اندازی فروشگاه اینترنتی ، جهت اجرای طرح توجیهی فروشگاه اینترنتی
اولین گام برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی ، خرید یا تهیه یک سایت مناسب برای به نمایش گذاشتن محصولات فروشگاه می باشد . سپس برای سایت خود باید یک هاست و دامنه مناسب انتخاب نمایید . همچنین باید چند خط تلفن داشته باشید ، تا درصورتی که بخواهید جا به جایی انجام دهید ، بتوانید خط تلفن ها را نیز منتقل نمایید .
معمولا برای راه اندازی یک وبسایت ، مدت زمان 1 ماه لازم می باشد . البته پس از راه اندازی سایت ، باید روزانه 3 تا 4 ساعت برای اضافه کردن محصولات جدید و توضیحات لازم درباره کالا ها زمان بگذارید . برای نگهداری محصولات فروشگاه هم باید انبار های مناسبی را تهیه نمایید .
درج توضیحات مناسب درمورد هر کدام از محصولات روی وبسایت ، تاثیر بسیار زیادی در افزایش فروش فروشگاه اینترنتی خواهد داشت . سایت باید به گونه ای باشد که ، هنگامی که مشتری یک کالا را برای خرید انتخاب می کند ، تمام توضیحات و ویژگی های مرتبط با محصول را مشاهده نماید . ترجمه کردن کاتالوگ های تخصصی محصولات نیز می تواند روش مناسبی در جذب مشتری باشد .
در مرحله بعد باید یک بیزینس پلن برای فروشگاه اینترنتی خود آماده نمایید که ، در آن بودجه و سرمایه مورد نیاز برای کسب و کار شما مشخص شود . در بیزینس پلن باید اهداف کسب و کار نوشته شوند ، بدین طریق همیشه می توانید به اهداف خود مراجعه کرده و روی آن ها تمرکز نمایید .
در نهایت شما باید برای وبسایت فروشگاهی خود بازاریابی نمایید .
می توانید با ارسال پیامک ، چاپ بروشور و کاتالوگ مجازی ، تبلیغ در شبکه های مجازی ، تبلیغ در وبسایت های دیگر و ... برای فروشگاه خود بازاریابی نمایید . همچنین می توانید با دریافت شماره موبایل بازدید کنندگان سایت خود ، در اعیاد و سایر روز های خاص برای مشتریان خود پیامک تبریک یا پیامک های اطلاع رسانی ارسال نمایید .
دانلود طرح توجیهی راه اندازی فروشگاه آنلاین قطعات کامپیوتری تخصصی گیمینگ ، 55 صفحه - آپدیت سال 1401