طرح توجیهی احداث پایانه صادراتی جهت حمل و نقل کالا سال 1401

export terminal 2

جهت سفارش مطالعات بازار و طرح توجیهی احداث پایانه صادراتی جهت حمل و نقل کالا سال 1402 با نرم افزار کامفار به صورت فایل  word و pdf ، جهت اخذ جواز تاسیس و وام و تسهیلات بانکی ، این مقاله را مطالعه نموده و سپس با ما تماس بگیرید ضمنا میتوانید فایل طرح توجیهی احداث پایانه صادراتی جهت حمل و نقل کالا را که آرشیوی و مربوط به سالهای گذشته میباشد ، صرفا جهت مطالعه از انتهای همین صفحه دریافت نمایید.


نگاهی اجمالی بر طرح توجیهی احداث پایانه صادراتی جهت حمل و نقل کالا


در طرح توجیهی احداث پایانه صادراتی جهت حمل و نقل کالا می خوانید که ، یکی از مهم ترین زیرساخت های تخصصی لازم برای حمل و نقل صادراتی ، پایانه صادراتی می باشد .

با اجرای طرح توجیهی احداث پایانه صادراتی جهت حمل و نقل کالا ، خدمات صادراتی ( مانند گمرک ، حمل و نقل ، استاندارد ، بیمه و ... ) با هدف کاهش هزینه های صادرات و ایجاد مزیت رقابتی برای تولیدات داخلی ایجاد می شوند .

طرح هایی مانند طرح توجیهی احداث پایانه صادراتی جهت حمل و نقل کالا ، در صورتی که در منطقه ی درستی احداث شوند و توسط یک طرح تویس مجرب به خوبی توجیه شده باشند ، می تواند به دلیل احداث و توسعه پایانه های صادراتی ، مورد حمایت دولت قرار خواهند گیرد .

با اجرای طرح توجیهی احداث پایانه صادراتی جهت حمل و نقل کالا ، علاوه بر کسب سودآوری لازم و رونق تولید و تجارت ، اشتغال پایدار نیز ایجاد خواهد شد ، و بدین طریق به توسعه کشور کمک خواهد شد .

سرمایه گذاران می توانند با اجرا کردن طرح توجیهی احداث پایانه صادراتی جهت حمل و نقل کالا ، باعث افزایش صادرات غیر نفتی کشور شده و خود نیز از محل این افزایش صادرات منتفع شوند .

همچنین یکی از روش های بالابردن پتانسیل کشور در نگهداشت موقت انباری کالا ها و محصولات صنعتی و کشاورزی با محوریت صاردات آن ها ، اجرای طرح توجیهی احداث پایانه صادراتی جهت حمل و نقل کالا می باشد .


نیروی انسانی اداری ذکر شده در طرح توجیهی احداث پایانه صادراتی جهت حمل و نقل کالا


    مدير عامل و سرپرست طرح
    پرسنل حسابداري مالي
    پرسنل امور بازرگاني و بازاريابي
    پرسنل نگهباني و امور خدماتي و پشتيباني


نیروی انسانی عملیاتی ذکر شده در طرح توجیهی احداث پایانه صادراتی جهت حمل و نقل کالا


    مدير عملياتي و مياني طرح
    مهندسين و كارشناسان فني
    كارگران ماهر

دانلود فایل طرح توجیهی احداث پایانه صادراتی جهت حمل و نقل کالا

سخن مدیر با کاربران

از سال 83 تا امروز کنار شما کارآفرینان و سرمایه گذاران عزیز کشورمان بوده ایم و تمامی تلاش خود را کرده ایم تا در شرایط خوب و بد اقتصادی ، بتوانیم باری از دوش شما برداریم و مسیرتان را هموار سازیم.

بیش از 1100 فقره طرح توجیهی را با نهایت دقت و کیفیت و به سفارش شما کارآفرینان ایران زمین تدوین نمودیم و امروز نیز همچنان با نهایت توان در خدمت شما هستیم و خواهیم بود.

آنچه که باعث دلگرمی ما در این مسیر شده موج تقدیرها و لطف شماست که برخی از این تقدیرنامه ها را جهت مشاهده در صفحه درباره ما کانون مشاوران صنعتی ایران قرار داده ایم.

ما در این مسیر همچنان با شما خواهیم بود و به کار خود میبالیم.

لینک های مفید

دانلود رایگان طرح توجیهی

آدرس و اطلاعات تماس

تهران ، تهرانپارس، خیابان فرجام شرقی (جهت دریافت لوکیشن به ما در واتساپ پیام دهید)

iranicc.ir@gmail.com

021-77869979

09126277388 (ایمان حبیبی)

09127975250 (امیر حبیبی)

09360555304 (ایمان حبیبی واتساپ)

شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید
© 1383, 1403 تمامی حقوق این سایت محفوظ است.