طرح توجیهی مرکز مشاوره و کمپ ترک اعتیاد سال 1401 + گرید + کامفار + مشاوره

markaze tark etiyad

جهت سفارش مطالعات بازار و طرح توجیهی مرکز مشاوره و کمپ ترک اعتیاد سال 1402 با نرم افزار کامفار به صورت فایل  word و pdf ، جهت اخذ جواز تاسیس و وام و تسهیلات بانکی ، این مقاله را مطالعه نموده و سپس با ما تماس بگیرید ضمنا میتوانید فایل طرح توجیهی مرکز مشاوره و کمپ ترک اعتیاد را که آرشیوی و مربوط به سالهای گذشته میباشد ، صرفا جهت مطالعه از انتهای همین صفحه دریافت نمایید.


معرفی طرح توجیهی مرکز مشاوره و کمپ ترک اعتیاد


متاسفانه اعتیلد از جمله بیماری هایی می باشد ، که افراد زیادی در کشور ما با جنسیت های مختلف و در سنین مختلف درگیر آن هستند . ازطرفی هم هر روزه مواد مخدر جدید تر با ضررات بسیار بیشتر و جبران ناپذیر تولید می شوند ، که اغلب افراد از زیان های این مواد اطلاع نداشته و در کمال ناآگاهی ، گرفتار دام اعتیاد می شوند . امروزه اعتیاد سن خاصی ندارد و گاهی دیده می شود که حتی دانش آموزان دوره راهنمایی آلوده به مواد مخدر شده اند .

افراد معتاد علاوه بر هزینه بسیاری که پرداخت می کنند ، درد و رنجی که می کشند ، آسیب های جسمی فراوانی که می بینند ، در جامعه جایگاه اجتماعی مناسبی نداشته و گاهی ازطرف خانواده خود طرد می شوند .

به همین جهت خیلی از معتادان تصمیم می گیرند که ترک نمایند و خود را از بند اسارت اعتیاد رها سازند . همچنین خانواده هایی که مطلع می شوند ، فرزند آن ها گرفتار دام اعتیاد شده است ، قطعا برای درمان فرزند خود به دنبال راهی می گردند .

متاسفانه تعداد فروشندگان مواد مخدر رو به افزایش بوده و دسترسی به مواد مخدر بسیار راحت شده است . ازطرفی افراد ناآگاه مخصوصا دانش آموزان و دانشجویان ، افرادی که دارای افکار ساده می باشند ، فرزندانی که در سن بلوغ هستند و ... ، فکر می کنند که اگر یکبار یا چند بار فقط برای تفریح ، روکم کنی ، افزایش حافظه ، کاهش وزن ، فراموشی مشکلات زندگی و ... ، از مواد مخدر استفاده کنند ، کافی بوده و هر زمان که بخواهند می توانند آن را کنار بگذارند ، اما برخی از مواد های مخدر به قدری خطرناک هستند ، که اگر فقط یکبار فرد آن را مصرف نماید ، دیگر نمی تواند آن را مصرف نکند و در صورت عدم مصرف دچار درد و عذاب خواهد شد .

بهترین راه برای ترک افراد معتاد ، بستری شدن در کمپ های ترک اعتیاد می باشد . افرادی که برای ترک اراده نمایند ، قطعا پس از گذراندن دوره ترک خود در مراکز ترک اعتیاد ، می توانند دوباره پاک شوند و به زندگی سالم در کنار خانواده و دوستان خود ادامه دهند .

با توجه به مشکلات فراوانی که اعتیاد در کشور ما به وجود آورده است ، همچنین تعداد زیاد افراد معتاد در جامعه از جمله قشر جوان کشور ، احداث مراکز ترک اعتیاد در تمام شهر های کشور الزامی می باشد . در مراکز ترک اعتیاد افراد متخصص و پزشکان ، با توجه به میزان اعتیاد فرد ، نوع اعتیاد فرد و ... به درمان و همچنین برطرف نمودن مشکلات روحی و روانی فرد معتاد می پردازند . اغلب پس از گذشت مدت زمان 21 روز تا دو ماه بستری شدن در کمپ ترک اعتیاد ، فرد می تواند اعتیاد خود را ترک نمایند .

برای اجرای طرح توجیهی مرکز مشاوره و کمپ ترک اعتیاد ، متقاضی باید از سازمان بهزیستی ، نیروی انتظامی ، وزارت کشور و وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی ، مجوز تاسیس کمپ ترک اعتیاد را دریافت نماید . معمولا درصورت دارا بودن شرایط لازم ، پس از گذشت 2 هفته تا 6 ماه ، مجوز مربوطه صادر می شود .


ساختمان سازی مورد نیاز جهت اجرای طرح توجیهی مرکز مشاوره و کمپ ترک اعتیاد ، به شرح زیر می باشد


واحد پذیرش

واحد پزشکی

واحد روانشناسی

واحد مددکاری

واحد سم زدایی

سالن اجتماعات

کتابخانه

بخش ملاقات

آزمایشگاه

بخش مشاوره

آشپزخانه

سرویس بهداشتی

حمام

اتاق خواب 4 تا 8 نفره

فضای ورزشی

اتاق جلسات

انبار

تاسیسات

واحد نگهبانی

اتاق پرسنل درمانی

اتاق نگهداری دارو های ضروری

بخش رخت شوی خانه

بخش اداری


نیروی انسانی مورد نیاز ، جهت اجرای طرح توجیهی مرکز مشاوره و کمپ ترک اعتیاد ، عبارتند از


مدیر

پزشک

روانپزشک

روانشناس

مددکار

مددیار

پذیرش

نگهبان

خدمات

دانلود فایل طرح توجیهی مرکز مشاوره و کمپ ترک اعتیاد

سخن مدیر با کاربران

از سال 83 تا امروز کنار شما کارآفرینان و سرمایه گذاران عزیز کشورمان بوده ایم و تمامی تلاش خود را کرده ایم تا در شرایط خوب و بد اقتصادی ، بتوانیم باری از دوش شما برداریم و مسیرتان را هموار سازیم.

بیش از 1100 فقره طرح توجیهی را با نهایت دقت و کیفیت و به سفارش شما کارآفرینان ایران زمین تدوین نمودیم و امروز نیز همچنان با نهایت توان در خدمت شما هستیم و خواهیم بود.

آنچه که باعث دلگرمی ما در این مسیر شده موج تقدیرها و لطف شماست که برخی از این تقدیرنامه ها را جهت مشاهده در صفحه درباره ما کانون مشاوران صنعتی ایران قرار داده ایم.

ما در این مسیر همچنان با شما خواهیم بود و به کار خود میبالیم.

لینک های مفید

دانلود رایگان طرح توجیهی

آدرس و اطلاعات تماس

تهران ، تهرانپارس، خیابان فرجام شرقی (جهت دریافت لوکیشن به ما در واتساپ پیام دهید)

iranicc.ir@gmail.com

021-77869979

09126277388 (ایمان حبیبی)

09127975250 (امیر حبیبی)

09360555304 (ایمان حبیبی واتساپ)

شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید
© 1383, 1403 تمامی حقوق این سایت محفوظ است.