asphalt distributor


تولید و فروش قیر امولسیون صادراتی و انجام عملیات قیر پاشی ، چیپ سیل و مقاوم سازی و ...


:: قابل رقابت در کیفیت ، مزیت در قیمت ، حمل و تحویل آسان.

:: این مرکز با داشتن کارخانه قیر امولسیون ، توانایی تامین قیر امولسیونی و حمل آن برای سراسر نقاط کشور را دارا میباشد

:: این کارخانه با مدرن ترین تکنولوژی و خط تولید از شرکت دنیموتک دانمارک با ظرفیت تولید 12 تن در ساعت تاسیس گردیده و در آن از با کیفیت ترین مواد اولیه جهت تولید قیر امولسیون استفاده میگردد . امولسیفایر مصرفی از شرکت آچزونوبل خریداری شده و مرغوبترین کیفیت را در بازار دارد .

این ویژگیها و همچنین کارشناسان و مهندسان خبره تولید در این مرکز باعث شده تا اکنون ما بتوانیم ادعا کنیم میتوانیم قیر امولسیونی با بالاترین کیفیت و مناسبترین قیمت را به متقاضیان در هر کجای ایران و یا به منظور صادرات تحویل دهیم.

:: مضافا بر این این شرکت امکان انجام عملیات پاشش قیر و همچنین چیپ سیل ، تثبیت بستر و ... را دارا میباشد . این مرکز با داشتن اختراع ثبت شده در زمینه ی پاشش قیر امولسیون ( دستگاه یکنواخت کننده پاشش قیر در سرعت های مختلف کشنده ) امکان انجام عملیات قیر پاشی و چیپ سیل و ... را با بالاترین کیفیت و پاشش یکنواخت در طول مسیر در کلیه ی پروژه های راهسازی در داخل یا خارج کشور را دارا میباشد.

لازم به ذکر است این مرکز تا کنون چندین پروژه انجام شده در جاده های مختلف ایران و همچنین افغانستان را در رزومه ی خود ثبت نموده.

:: همچنین این مرکز امکان تولید محصولات جانبی قیر امولسیون شبیه قیر پاش و مخازن قیر امولسیون و آسفالت سرد و ... را دارد.

:: جهت اطلاع از قیمت به روز قیر امولسیونی هم به( صورت تک کوتینگ و هم پریم کوتینگ) و سفارش و همچنین هزینه ی عملیات پاشش قیر امولسیون ، چیپ سیل ، پاشش مصالح ، تثبیت بستر و ... با 09360555304 مهندس حبیبی (( فقط از ساعت 12:30 الی 14:30 هر روز به غیر از جمعه ها )) تماس بگیرید.

همچنین میتوانید درخواست خودتان را از طریق اپلیکیشن تلگرام یا واتساپ   برای ما ارسال نمایید تا در کمتر از 1 ساعت پاسخگوی شما باشیم. ( شماره ما در تلگرام و واتساپ : امیر حبیبی 09360555304 )


قیر امولسیون چیست ؟


امولسیون، مخلوطی از دو مایع غیر قابل امتزاج است كه یكی از این مایعات به صورت ذرات ریزی، در مایع دیگر معلق می باشد. مایع معلق شده را فاز داخلی یا فاز غیرپیوسته و مایع دیگر را فاز خارجی یا فاز پیوسته می نامند.

امولسیون ها به لحاظ نوع فاز معلق به دو دسته آب در روغن و روغن در آب تقسیم می شوند. در امولسیون ها به روشهای مختلف میتوان مشخص نمود كه كدام فاز پیوسته و كدام فاز غیرپیوسته است.

جهت تعادل دو فاز داخلی و خارجی در امولسیون و یا به عبارت دیگر برای ساخت امولسیون و حفظ ثبات این دو فاز به صورت معلق، موادی به مخلوط دو مایع افزوده می شود كه امولسیون ساز یا امولسیفایر نامیده می شود. در بعضی موارد لازم است كه پایداری امولسیون را افزایش داد به این منظور ماده دیگری به نام پایدار كننده به امولسیون اضافه میگردد.

امولسیون های قیری

قیرامولسیون یک نوع امولسیون روغن در آب است. ذرات قیر در این مخلوط به صورت گلبول های معلق باردار در محلولی از آب و سایر سازنده ها شناور است.

قطر دانه های قیر معمولاً در دامنه 0.001 تا 0.002 میلی متر می باشد.

اجزای تشکیل دهنده امولسیون های قیری

قیر Bitumen

حلال Solvent

آب Water

امولسیفایر Emulsifier

اسید Acid

پایدارکننده Stabiliser

پلیمر Polymer

قیر، آب و امولسیون ساز اجزای اصلی تشکیل دهنده امولسیون های قیری می باشند. در بعضی موارد ممکن است فاز آبی امولسیون قیری حاوی پایدار کننده نیز باشد. تحقیق در مورد سه جزء اصلی تشکیل دهنده امولسیون قیری یعنی قیر، آب و امولسیون ساز جهت درک عملکرد امولسیون قیری ضروری است.

تقسیم بندی برای امولسیون های قیری بر اساس ضابطه های زیر می باشد :

1- ساختار یونی (علامت بار الکتریکی ذره)

2- پایداری در تماس با مصالح سنگی تند شکن (ناپایدار)، متوسط شکن(نیمه پایدار)، دیرشکن (پایدار و بسیار پایدار)

:: چرا امولسیون ؟

قیر در دمای محیط به حالت جامد یا نیمه جامد میباشد كه كارایی لازم را ندارد ولی میتوان به سه روش زیر آنرا قابل استفاده نمود كه عبارتند از:

1 -حرارت دادن قیر

2-مخلوط نمودن قیر با حلالهای نفتی(قیر محلول)

3-مخلوط نمودن قیر با آب به صورت امولسیون قیری

روش اول معمولاً برای كارهای با حجم بالا مورد استفاده قرار می گیرد. روش دوم امروزه گران تمام می شود زیرا باعث هدر رفتن حلالهای نفتی، آلودگی محیط زیست و انتشار هیدروکربنها بویژه در مناطق شهری شده و خطرات ناشی از آتش سوزی را به همراه خواهد داشت. ضمناً اجرای كار در این حالت باید در فصل مساعد و با مصالح سنگی خشك و غیر مرطوب انجام شود.

امولسیونهای قیری بر حسب مورد مصرف باید خصوصیات ویژه ای داشته باشد مثلاً مشخصات امولسیون قیری كه برای ایجاد لایه چسبنده بین دو لایه آسفالتی استفاده می شود با امولسیون قیری كه برای تهیه مخلوط آسفالتی سرد به كار می رود متفاوت می باشد.

در ضمن با توجه به سیاستهای دولت جمهوری اسلامی در قالب برنامه های توسعه سوم و چهارم در زمینه شاخص های زیست محیطی ، استفاده از امولسیون قیر در ایران آغاز و به تدریج جایگزین قیر محلول با حلالهای نفتی ( نظیر MC250 ) كه دارای اثرات زیانبار زیست محیطی بوده و بار مالی فراوانی را به واسطه واردات نفت سفید بر كشور تحمیل می كند ، خواهد شد.

شایان ذكر است این طرح از اولویت های وزارت راه وترابری بوده و دستور العمل استفاده از محصول، توسط سازمان مدیریت و برنامه ریزی كشور و موسسه قیر و آسفالت تدوین و ابلاغ شده است.

هزینه بالای راه‌اندازی و نگهداری كارخانجات آسفالت گرم و مضرات زیست محیطی از یك‌سو و محدودیت توزیع و حمل آسفالت گرم از مهمترین عواملی است كه در آینده بسیار نزدیك تهیه و استفاده از آسفالت گرم را در دنیا ممنوع خواهد كرد.

در حال حاضر استفاده از قیر امولسیون ( قیر با حلال غیر نفتی ) و آسفالت سرد جهت جایگزینی مد نظر قرار دارد.

امروزه چند فاكتور مهم در مورد كیفیت آسفالت مورد بررسی قرار می گیرد :

قدرت و توانائی حمل به مسافت های طولانی.

توانائی استفاده از آسفالت با ضخامت های كم.

سرعت پخش آسفالت مخصوصاً در شهر های بزرگ و مجتمع های مسكونی که در اجرای پروژه ها با موانع زیادی روبه روست.

قیمت تمام شده مناسب و ارزان.

عدم تضاد با شاخص های زیست محیطی و سلامتی انسانی.

سرعت راه اندازی كارخانه مادر و امكان پشتیبانی از كارگاه های اجرائی.

پیچیده نبودن ماشین آلات مورد نیاز و سهولت استفاده.

مناسب جهت هر نوع آسفالت و روكش ( خیابان - اتوبان - باند فرودگاه)

امروزه روند تغییر سیستم راهسازی گرم با استفاده از روشهای امولسیونی در صدر فعالیت بسیاری از كشورها قرار گرفته و میرود تا در این دهه كاملاً جای خود را با آسفالت گرم تعویض نماید.

سابقه استفاده از امولسیونهای قیری برای ساخت و نگهداری راهها به 1920 برمیگردد و از سالهای 1953 امولسیونهای قیری كاربرد گستردهای یافت و در ساخت آزادراهها، بزرگراهها، راههای اصلی، فرعی و روستایی به روش آسفالت سرد، انواع آسفالتهای حفاظتی، اندود سطحی، مصرف در لكه گیری و نگهداری و بهسازی راهها و... از آن استفاده میشود.

امولسیونهای قیری دارای مزایای فراوانی هستند از قبیل :

ایمنی بیشتر

صرفه جویی در هزینه

تنوع كاربرد

صرفه جویی در مصرف انرژی

و کاهش آلودگی زیست محیطی

امکان استفاده آنها روی سطح مرطوب

امولسیون های قیری بدون از دست دادن چسبندگی، لایه نازكی از قیر را بر روی مصالح سنگی یا سطوح روسازی بر جا می گذارد.


خواص امولسیون


شکست

امولسیون می بایست در خلال مراحل نگهداری و حمل و نقل پایدار باشد. اما به هنگام استفاده به سرعت بشکند، این کیفیت به آسانی با امولسیون های کاتیونی دست یافتنی است، زیرا امولسیون های کاتیونی در تماس با بیشتر مصالح دانه ای به طور شیمیایی واکنش داده و شکسته می شوند.

در بیشتر موارد مصالح دانه ای دارای با منفی می باشند و به همین خاطر امولسیون سازهایی با بار مثبت به طور الکترواستاتیک جذب مصالح دانه ای شده و باعث می شوند که امولسیون شکسته شود و علاوه بر این امولسیون سازها در این مقطع به عنوان یک عنصر چسبنده عمل می کنند.

عمل شکست می تواند از طریق انتخاب امولسیون ساز و محتوای امولسیون ساز کنترل شود. سایر عواملی که بر شکست تأثیر می گذارند، عبارتند از دما، رطوبت و نوع قیر.

یک امولسیون آنیونی به طور شیمیایی شکسته نمی شود. آب، تبخیر شده و باعث می شود که امولسیون شکسته شود که این فرایندی بسیار کندتر و با خاصیت چسبندگی بسیار ضعیف می باشد.

به طور کلی عواملی را که بر فرایند شکست امولسیون قیری تأثیر می گذارند می توان به شرح زیر طبقه بندی کرد

- سرعت جذب آب امولسیون قیری توسط سنگدانه ها (سنگدانه متخلخل و یا سنگدانه های با بافت زبر و خشن، به دلیل جذب آب امولسیون قیری، فرایند شکست را تسریع می کنند)

- درصد رطوبت مصالح سنگی قبل از عمل اختلاط سنگدانه و امولسیون قیری.

- شرایط جوی شامل دمای محیط، رطوبت نسبی و سرعت باد.

- نیروهای مکانیکی ناشی از غلطک زنی و ترافیک. فشار غلطک تا مقدار معینی، موجب خروج آب از مصالح می شود.

- دانه بندی مصالح سنگی و نوع کانی های تشکیل دهنده آن (مخلوط های امولسیون های قیری با دانه بندی ریز سطح مخصوص زیادتری نسبت به مصالح درشت دانه دارند و لذا زودتر می شکند.

نوع کانی های تشکیل دهنده سنگدانه ها نیز به دلیل احتمال واکنش شیمیایی بین امولسیون ساز در سطح سنگدانه ها بر سرعت شکست امولسیون قیری اثر می گذارد. مصالحی که بیش از اندازه مواد ریزدانه دارند و یا دارای اندود خاکی باشند شکست امولسیون قیری را تسریع می کند.

- نوع و مقدار امولسیون ساز

- شدت بار الکتریکی سنگدانه ها نسبت به بار الکتریکی امولسیون ساز، که یک عامل مهم محسوب می شود.

- پدیده انعقاد شیمیایی بدلیل پیش مقدار آب امولسیون قیری موجب ناپایداری امولسیون قیری می گردد.

طبق استاندارد ASTM و بر اساس سرعت شکست امولسیون های کاتیونی در تماس با مصالح، می توان آن ها را طبقه بندی کرد :

امولسیون های تند شکن CRS: Cationic Slow Setting

امولسیون های امولسیون های کند شکن CMS: Cationic Medium Setting

امولسیون های پایدار CSS: Cationic Slow Setting

امولسیون های CQS: Cationic Quickly Setting

در استاندارد AASHTO نگذاشتن حرف C در ابتدای اسم اختصاری، به معنای آنیونی بودن امولسیون است.

اعداد 1 و 2 که گاهی در انتهای نام امولسیون می آید نشان دهنده دسته ای است که امولسیون بر اساس ویسکوزیته به آن تعلق دارد. مثال: CRS1 یا CRS2.

ویسکوزیته (کندروانی)

مقاومت سیالات را در برابر جاری شدن، کندروانی گویند. برای تعیین کندروانی امولسیون قیری از ویسکوزیته سنج سیبولت فیورول استفاده می شود. کندروانی امولسیون قیری باید به اندازه ای باشد تا در مدت زمان ذخیره سازی در محدوده قابل قبولی باقی بماند، لذا تولید کنندگان باید قادر به تولید امولسیون قیری با کندروانی مورد نظر باشند.

عوامل بسیاری بر کندروانی امولسیون قیری تأثیر می گذارند. از مهم ترین آنها:

میزان قیر، دمای امولسیون قیری و توزیع اندازه ذرات قیر پخش شده در امولسیون می باشد. نوع و مقدار ماده امولسیون ساز، نوع و مقدار پایدار کننده و میزان املاح موجود در قیر از دیگر عواملی هستند که در کندروانی امولسیون های قیری تأثیر دارند.

تغییرات کندروانی امولسیون قیری بر حسب تغییرات اندازه ذرات

نشست

نشست فرایندی است که طی آن فاز قیر یا بخشی از آن به سمت ته ظرف امولسیون حرکت می کند. اگر ذرات قیر در امولسیون نشست نمایند، بدین معنی نیست که که امولسیون قیر ناپایدار است، غالباً هم زدن آرام، امولسیون قیری را به کیفیت اولیه بر می گرداند.

به هر حال، اگر پایداری امولسیون قیر ضعیف باشد، ممکن است نشست منجر به انعقاد و شکست امولسیون قیری گردد.در این حالت با هم زدن نمی توان کیفیت امولسیون را به مدت زیادی حفظ کرد. درجه نشست امولسیون نشان دهنده عمر بهره برداری از آن می باشد.

نشست امولسیون به واسطه نیروی ثقل و اختلاف وزن مخصوص بین دو فاز آن می باشد، حتی اگر این اختلاف کم باشد. همچنین اگر ذرات قیر در امولسیون، درشت و میزان قیر کمتر از 65% باشد، نشست ممکن است اتفاق بیفتد.

سرعت سقوط ذرات قیر در امولسیون بستگی به میزان قیر در امولسیون دارد که با افزایش مقدار قیر کاهش پیدا می کند. در امولسیون های قیری حاوی بیش از 65% قیر معمولاً نشست، بسیار کم و ناچیز است. برخی از روش هایی که برای کاهش یا جلوگیری از نشست استفاده می شوند عبارتند از:

- کاهش وزن مخصوص قیر با افزودن حلال

- افزایش غلظت فاز آب با اضافه کردن ماده تغلیظ کننده

- جلوگیری از لخته شدن با تغییر نوع و غلظت پایدار کننده و امولسیون ساز یا با تغییر درجه اسیدی

- کاهش اندازه ذرات قیر، به عنوان مثال آسیاب نمودن بهتر یا تغییر ماده امولسیون ساز

- بهبود شرایط ذخیره سازی از جمله نگهداری امولسیون قیری دردمای بالاتر از دمای محیط.

در بعضی حالات ذرات قیر در امولسیون به سمت بالا می آیند، این پدیده خامه ای شدن نامیده می شود و زمانی اتفاق می افتد که وزن مخصوص قیر کمتر از وزن مخصوص آب باشد؛ به عنوان مثال، مقدار حلال در قیر زیاد باشد.

لخته شدن

لخته شدن فرایندی است که در آن ذرات قیر شروع به چسبیدن به یکدیگر می نمایند. اغلب اوقات در این فرایند ذره بزرگتر مرکزی که ذرات کوچکتر اطراف آن را احاطه نموده، تشکیل می شود. ذرات لخته شده قیر غالباً با هم زدن مجدد پراکنده می شود.

انعقاد

به فرایندی که ذرات قیر در امولسیون به یکدیگر بپیوندند و به شکل ذرات بزرگتر درآیند، انعقاد گویند. غالباً انعقاد به دنبال لخته شدن اتفاق می افتد. این فرایند می تواند به علت اعمال مکانیکی نظیر هم زدن، پمپ کردن یا لرزاندن شروع شود. پدیده انعقاد که در فرایند شکستن امولسیون قیری اتفاق می افتد به نوع مصالح سنگی بستگی دارد.

چسبندگی

چسبندگی امولسیون قیری نتیجه فرایند شکست می باشد. اثر متقابل امولسیون قیری و مصالح سنگی بستگی به بارهای الکتریکی موجود در ذرات امولسیون قیری و سطح مصالح سنگی دارد. اگر بارها غیر همنام باشند، می توان پوشش و چسبندگی مطلوب را انتظار داشت، در غیر این صورت کیفیت مطلوب نخواهد بود.

به همین منظور است که امولسیون قیری آنیونیک را برای مصالح آهکی (دارای بار مثبت) مصرف می نمایند. امولسین های قیری آنیونیک در مواردی که مصالح سنگی دارای سطح با بار الکتریکی منفی هستند، کمتر کاربرد دارد.

بنابراین چسبندگی خوب بین مصالح سنگی با بار الکتریکی منفی و امولسیون قیری کاتیونیک کاملاً منطقی به نظر می رسد. امولسیون ساز های موجود در امولسیون های قیری کاتیونیک، ذرات قیر را دارای بار مثبت کرده و به سمت مصالحی که دارای بار منفی می باشند، سوق می دهد.

مصالح سنگی که دارای سطح با بار الکتریکی به میزان مساوی از بارهای مثبت و منفی می باشند، قابلیت اختلاط با هر یک از دو نوع امولسیون قیری کاتیونیک و آنیونیک را دارا می باشند.

به عبارت دیگر برای امولسیون های قیری آنیونیک با مصالح اسیدی نظیر سیلیس و کوارتز، کاتیون معدنی Na و K در امولسیون ساز روی سیلیس جذب می شوند. این کاتیون ها به سطحی به سطحی که جذب آن شده اند، خاصیت روغن دوستی نمی دهند؛ ضمناًً چون فعالیت سطحی هم ندارند، بنابراین چسبندگی ضعیفی را نتیجه خواهند داد.

از طرف دیگر در نتیجه شکست امولسیون های قیری کاتیونیک بر روی مصالح سنگی اسیدی یا قلیایی یون های کاتیون آلی R-NH3 روی سطح مصالح سنگی قویاً جذب می شود. این کاتیون خاصیت روغن دوستی را به سطحی که جذب آن شده است، می دهد.

چسبندگی قوی لایه نازک قیر با سطوح مصالح سنگی، منجر به جابجایی آب می گردد. بدین طریق امولسیون ساز های کاتیونیک، بعد از شکست امولسیون به عنوان عامل ضد لخت شدگی عمل مل نمایند.

برای به دست آوردن بهترین نتایج در مواردی که هیدروکلریدآمین به عنوان عامل امولسیون ساز استفاده می شود، باید درجه اسیدی امولسیون کمتر از 4.5 باشد. علت کم بودن درجه اسیدی لازم این است که پایداری ذخیره سازی امولسیون تقریباً به یونیزاسیون کامل هیدروکلریدآمین بستگی دارد که فقط در درجه اسیدی کمتر از 4.5 اتفاق می افتد.

در درجه اسیدی خیلی کم یون های هیدروژن آزاد اسید کلریدریک تمایل به خنثی نمودن بارهای منفی اطراف سطوح مصالح سنگی دارند که سطح کمتری را برای یون های مثبت آمونیوم بر جای می گذارد.


قیر امولسیون چگونه تولید می شود؟

:: تولید امولسیون ها

:: یک کارخانه تولید امولسیون قیری می تواند از نوع پیمانه ای (مرحله ای) و یا از نوع پیوسته (مداوم) باشد و در بیشتر حالات، یک آسیاب کلوئید جزء ملحقات این کارخانه ها می باشد. در فرایند تولید، در جایی که امولسیون تولید می شود، یک محلول امولسیون ساز و قیر از میان آسیاب کلوئیدی عبور داده می شود.

برای امولسیون های کاتیونی، محلول صابونی شامل آب، امولسیون ساز و اگر نیاز باشد، یک پایدار کننده می باشد که با دقت و با نسبت های مناسب با یکدیگر مخلوط می شوند تا یک محلول یکنواخت با PH مناسب بدست آید. حلالی نظیر نفت سفید اغلب قسمتی از امولسیون می باشد، که قبل از آسیاب کلوئیدی با قیر، محلول امولسیون ساز یا امولسیون مخلوط می شود.

در سیستم هایی که تحت فشار نیستند، در طی تولید، دمای امولسیون هرگز نباید به C 100ْ برسد و باید بین C ْ85 الی C ْ95 نگه داشته شود. به منظور اجتناب از بالا رفتن موضعی دما، اختلاف دمای بین قیر و محلول امولسیون ساز باید تا حد امکان کم باشد؛ هر چند که قیر بایستی آنقدر گرم باشد که قابل پمپ شدن باشد.

کارخانه تولید قیر امولسیون از نوع پیمانه ای (Batch plants)

در کارخانه تولید امولسیون قیر از نوع پیمانه ای، محلول امولسیون ساز، در یک مخزن پیمانه ای تهیه و مخلوط می شود. اگر حلال باید به کار برده شود، آن را به قیر اضافه می نمایند، پس برای قیر یک مخزن پیمانه ای نیاز می باشد.

علاوه بر این، حلال نیز باید در خط تولید اضافه شود. امکان دارد که موادی با حجم زیاد، یعنی قیر و آب، به وسیله استفاده از شاخص نشان دهنده ارتفاع اندازه گیری شوند. فقط موادی با حجم کم، یعنی حلال و مواد شیمیایی، باید به وسیله یک دستگاه حجمی بهتر، وزن یا اندازه گیری شوند.

در ساده ترین کارخانه های امولسیون قیر از نوع پیمانه ای، پیمانه های قیر و محلول امولسیون ساز در حجم هایی که مطابق با باقیمانده قیر خواسته شده است، فراهم می شود و سپس در میان آسیاب کلوئیدی، جاذبه ای فراهم می شود تا اینکه مخازن پیمانه ای خالی شود. نصب خیلی بهتر شامل پمپ هایی است که امکان دارد از ریزش باقیمانده قیر جلوگیری کند تا سرانجام به همه محصولات، کیفیت خیلی بهتر بدهد.

کارخانه تولید قیر امولسیون از نوع پیوسته (Continuas Plants)

کارخانه تولید امولسیون قیر از نوع پیوسته، مخازن پیمانه ای، قیر و محلول امولسیون سازی که مستقیماً تهیه شود را ندارد. محلول امولسیون ساز به طور اتوماتیک تهیه می شود و طبق فرمولاسیون انتخاب شده، به وسیله وارد کردن امولسیون ساز، اسید و پایدار کننده به داخل آب، قبل از ورود آب به داخل آسیاب، واکنش بین امولسیون ساز و اسید اتفاق می افتد.

آب به وسیله یک گرمکن دائمی، تا یک دمای مناسب گرم می شود. کارخانه تولید قیر امولسیون از نوع پیوسته، نیاز به امولسیون ساز هایی دارد که به آسانی در آب پخش شوند تا اینکه اجازه یابند به تندی با اسید واکنش دهند.

برای کنترل دز اسید، درست قبل از آسیاب، یک PH متر در آب قرار می گیرد. همچنین قیر و اگر لازم باشد حلال، به طور پیوسته وارد آسیاب می شوند. قیر درون یک مخزن، در دمای مناسب نگه داشته می شود. کارخانه تولید قیر امولسیون از نوع دائمی تا هنگامی که ماده و فضای نگهداری در دسترس باشد، می تواند کار کند.


مزایای عمده کارخانه تولید امولسیون قیر از نوع پیوسته بیشتر از نوع پیمانه ای است و این مزایا عبارتند از

- تغییر سریع از یک نوع امولسیون به نوع دیگر

- به کار و هزینه جابجایی کمتری نیاز می باشد.

- خطرات سلامتی نسبت به مواد شیمیایی تقریباً از بین می رود.

- استفاده بیشتر از طریق حذف پیمانه ها:: جهت اطلاع از قیمت به روز قیر امولسیونی هم به( صورت تک کوتینگ و هم پریم کوتینگ) و سفارش و همچنین هزینه ی عملیات پاشش قیر امولسیون ، چیپ سیل ، پاشش مصالح ، تثبیت بستر و ... با 09360555304 مهندس حبیبی ( فقط از ساعت 12:30 الی 14:30 هر روز به غیر از جمعه ها ) تماس بگیرید.

همچنین میتوانید درخواست خودتان را از طریق اپلیکیشن تلگرام یا واتساپ   برای ما ارسال نمایید تا در کمتر از 1 ساعت پاسخگوی شما باشیم. ( شماره ما در تلگرام و واتساپ : امیر حبیبی 09360555304 )

در صورتی که قصد سرمایه گذاری در صنعت تولید قیر را دارید پیشنهاد میکنیم پیش از مطالعه صفحات زیر اقدام به تصمیم گیری نفرمایید :

:: طرح توجیهی تولید قیر صنعتی و PG از مازوت و وکیوم باتوم (کامفار + تکنولوژی ساخت + پتنت + گرید کانون + نصب و اجرا)

:: طرح توجیهی تولید قیر امولسیون بیتومین (کامفار + تکنولوژی ساخت + پتنت + گرید کانون + نصب و اجرا)

سخن مدیر با کاربران

از سال 83 تا امروز کنار شما کارآفرینان و سرمایه گذاران عزیز کشورمان بوده ایم و تمامی تلاش خود را کرده ایم تا در شرایط خوب و بد اقتصادی ، بتوانیم باری از دوش شما برداریم و مسیرتان را هموار سازیم.

بیش از 1100 فقره طرح توجیهی را با نهایت دقت و کیفیت و به سفارش شما کارآفرینان ایران زمین تدوین نمودیم و امروز نیز همچنان با نهایت توان در خدمت شما هستیم و خواهیم بود.

آنچه که باعث دلگرمی ما در این مسیر شده موج تقدیرها و لطف شماست که برخی از این تقدیرنامه ها را جهت مشاهده در صفحه درباره ما کانون مشاوران صنعتی ایران قرار داده ایم.

ما در این مسیر همچنان با شما خواهیم بود و به کار خود میبالیم.

لینک های مفید

دانلود رایگان طرح توجیهی

آدرس و اطلاعات تماس

تهران ، تهرانپارس، خیابان فرجام شرقی (جهت دریافت لوکیشن به ما در واتساپ پیام دهید)

iranicc.ir@gmail.com

021-77869979

09126277388 (ایمان حبیبی)

09127975250 (امیر حبیبی)

09360555304 (ایمان حبیبی واتساپ)

شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید
© 1383, 1403 تمامی حقوق این سایت محفوظ است.